Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Tänään pelattiin Yan Lo vs Hoffman peli ja kyllähän se mielenkiintoinen peli oli vähintäänkin :D
Mikä on ensi tiistain tilanne? Me ollaan näillä näkymin Myyrän kanssa ainakin paikalla.
Mikä on ensi tiistain tilanne? Me ollaan näillä näkymin Myyrän kanssa ainakin paikalla.
Something something Dangerzone!
Ens tiistaina saadaan kuulemma myös tietää tarkemmin, millon lähtee noin sunnuntain pelivuorot Hapessa pyörimään, ja mitä tiloja meil o käytös.
Ensi tiistainas saattaa olla mahdollista, että nähdään Espoon ihme Pasilassa. Ja kaipa sitä pitää alkaa kattoo, miten sinne rantatielle päästään, jos Happeen pitää päästä pelaamaan. Eikös se siellä ollut?
Pakko myöntää, että Myyrällä ollut kova tahti maalaamisessa. Mutta vielä parikymmentä puuttuu, että pääsee mun kanssa tasoihin. Mut jos kollektiivisesti kokeiltais eka saada kaikki ukot maaleihin, niin siinä vois jo vähän miettiä "kirjastoa" niille.
Pakko myöntää, että Myyrällä ollut kova tahti maalaamisessa. Mutta vielä parikymmentä puuttuu, että pääsee mun kanssa tasoihin. Mut jos kollektiivisesti kokeiltais eka saada kaikki ukot maaleihin, niin siinä vois jo vähän miettiä "kirjastoa" niille.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Ketäs nyt o huomenna tulossa Poroon ja mihi aikaan? Itselläni ei ole mitään erityisen pakottavia menoja taas, joten pääsen liikkeelle, mihin aikaan haluan.
Mä oon tulossa 12 pintaan, mutta ilmeisesti Edeniä suunnitelmissa siihen alkuun, VD varmaan varmistaa vielä tänään, että pelataanko vai ei. Mut sen jälkeen Fauxi käy hyvin.
Jees, kauas tuota edeniä yleensä pelataan?
Riippuu millä se tulee, jos se tulee Askariksilla niin mitä siinä ragequitissa nyt menee, 10 sekkaa? :D Ei tuo Eden ihan Malifauxin kestoinen ole mutta muutama tunti siinä varmaan menee.
Itte voin tulla kommentoimaan teiän peliä sitten jossain vaiheessa. Kaiken maailman muuta menoa stadissa ja siinä lähellä, mut sen verran että ei ehi pysähtymään.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Onks se sit hyvä jos mä tähtään joskus kaheks sinne?Fiend_ kirjoitti:Riippuu millä se tulee, jos se tulee Askariksilla niin mitä siinä ragequitissa nyt menee, 10 sekkaa? :D Ei tuo Eden ihan Malifauxin kestoinen ole mutta muutama tunti siinä varmaan menee.
Toivon mukaan ollaan sillon jo taputeltu se peli. Jos siis yhteen jätetään, en tiiä mikä tuo VD'n visio nyt huomiselle oli ja onko muita Eden pelaajia tulossa, että pelataanko yksi vai kaksi peliä.
Alright eli huomisesta sen verran, mä en huomenna siis pelaa Malifauxia, meillä on VD'n kanssa Eden päivä. Pahoittelut myöhäisestä ilmoituksesta mutta oli tosiaan sovittu jo aiemmin tuo Eden.
Nyt mun ymmärryksen mukaan siis huomenna ei taida olla Malifauxia lainkaan? Jos Molja ei ehdi pelata, Paavi ja Hammeri ei pääse paikalle ja me tahkotaan Edeniä.
Nyt mun ymmärryksen mukaan siis huomenna ei taida olla Malifauxia lainkaan? Jos Molja ei ehdi pelata, Paavi ja Hammeri ei pääse paikalle ja me tahkotaan Edeniä.
Ei se mitään. Pelaan sitten Kaapelikalan kanssa.
Edit: 58 btw.
Edit: 58 btw.
Pelivuorot Hapessa alkaa muuten sunnuntaina 17.8. klo 12-22. Kaikki on kovasti tervetulleita pelaamaan Malifauxia tai mitä vaan.
...59
...59
6/22! hajotkaa siihen :D
Loistavaa!Myyra kirjoitti:Pelivuorot Hapessa alkaa muuten sunnuntaina 17.8. klo 12-22. Kaikki on kovasti tervetulleita pelaamaan Malifauxia tai mitä vaan.
- Kaapelikala
Huutelen teillekin potkustartteriani: indiegogo.com/projects/brometheus-miniature-bases/. Lankkubaseja, 3 egua per setti. Ostakaa ihmeessä, jos tuntuu olevan tarvetta.
Tulihan tuo jo luettua. Laitetaan nyt vielä tänne lista mitä julkaistaan GenConissa näillä näkymin
Dreamer
Ophelia
Lucius
Von Schill
Zoraida
Kirai
Ja tämän vuoden Nightmare on Whiskey Golem. Joka on siis sama joka näkyy jo vikalla sivulla kirjassa :D Hieman kyseenalaisia nämä Wyrdin kaksi viimeistä Nightmarea omasta mielestä, kun ovat kuitenkin vain nuo jo julkaistut kuvat tehneet vailla mitään Nightmare elementtiä, paitsi toki hinta. Herää taas kysymys, että jos tuo on Nightmare Whiskey Golem niin onko se normaali julkaisu sitten ihan vaan Whiskey Gamin?
Eipä nyt suoraan itselle tullu yhtään wow pakko saada boksia. Ophelian nyt olisin halunnut, että saisi tuolle Som'erille nuo enforcerit mutta tuon Som'er boksin jälkeen en kyllä uskalla enää uusia Gremlineitä tilata, sellaista roskaa oli tuo Som'er boksi.
Dreamer
Ophelia
Lucius
Von Schill
Zoraida
Kirai
Ja tämän vuoden Nightmare on Whiskey Golem. Joka on siis sama joka näkyy jo vikalla sivulla kirjassa :D Hieman kyseenalaisia nämä Wyrdin kaksi viimeistä Nightmarea omasta mielestä, kun ovat kuitenkin vain nuo jo julkaistut kuvat tehneet vailla mitään Nightmare elementtiä, paitsi toki hinta. Herää taas kysymys, että jos tuo on Nightmare Whiskey Golem niin onko se normaali julkaisu sitten ihan vaan Whiskey Gamin?
Eipä nyt suoraan itselle tullu yhtään wow pakko saada boksia. Ophelian nyt olisin halunnut, että saisi tuolle Som'erille nuo enforcerit mutta tuon Som'er boksin jälkeen en kyllä uskalla enää uusia Gremlineitä tilata, sellaista roskaa oli tuo Som'er boksi.
- NorjanPaavi
No pitää sanoo että olen kyllä hieman, korjaan vain hieman innoissani uudesta Opheliasta. Se ainakin masterin osalta näyttää paremmalta kuin edellinen versio. Myös Kirai näyttää yllättävän hyvältä. Toki alkuperäinen oli semisti staattinen. Toki kuten edellämainittu sanoikin niin mitää WOW efektiä ei tullut. Jotenkin tämä Wyrd innostus rupeaa laimenemaan.