WTC-treenipäivät 2014, seuraava 20.-21.9. Turuus
Re: WTC-treenipäivät 2014, seuraava 9.-10.8. Helsingissä
Mynämäen?! Toi loukkaus menee jo liian pitkälle! En ikinä puhu sulle enää!!
Lisäks kattelin eilen vanhoissa turneissa otettuja kuvia, ja itkin... uskottelen itelleni että olisin mukana kaikissa turneissa, ja siksi nyt perus tulemiseni.
Lisäks kattelin eilen vanhoissa turneissa otettuja kuvia, ja itkin... uskottelen itelleni että olisin mukana kaikissa turneissa, ja siksi nyt perus tulemiseni.
Viimeksi muokannut Swordie, Pe 08.08.2014 11:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Charad: Onko toiveita Judis vai ilman? Itse tykkään enemmän judiksesta, mutta tosta taitaa olla vähän kahta koulukuntaa, koska ilman saa enemmän jalkaväkeä mukaan.
Onhan se sun muksu jo sen verran iso, että pärjää äidin kanssa yhden viikonlopun silloin tällöin. Joskus pelaamaan vaan.
Jani: Mun mielestä kanssa se judisversio on pelottavampi vastassa, mutta pelaa sillä kumpi tuntuu susta paremmalta.
Jani: Mun mielestä kanssa se judisversio on pelottavampi vastassa, mutta pelaa sillä kumpi tuntuu susta paremmalta.
Rats keep running!
Mites se alotuskellonaika? Mites se kyyti juna-asemalta pelipaikalle? #paskastijärkätty #mikspizzaa
Bondiredeemer > bondijudis
Bondiredeemer > bondijudis
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mun puolesta voi 9.30 saapua kertsille. Autoa ei ole.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
9.02 ja 10.58 näyttäis junat laskeutuvan hesaan.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Voin poimia Jaakon ja teidät kyytiin aamulla ja ajaa kertsille, mulla on sillon 3 paikkaa Turkulaisille, monta teitä on?
Ilmottakaa monelta tuutte ni lähen sen mukaan aamulla. Jaakko ota eclipse.
Ilmottakaa monelta tuutte ni lähen sen mukaan aamulla. Jaakko ota eclipse.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mä tuun Mikon kanssa. Hoida sä turkulaiset.petskules kirjoitti:Voin poimia Jaakon ja teidät kyytiin aamulla ja ajaa kertsille, mulla on sillon 3 paikkaa Turkulaisille, monta teitä on?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Meit on kaks aktiivisinta wtcläistä tulossa (mä+niko). Onks ysi hyvä vai onks ykstoist parempi?
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mä en oo tänää varmaa enää koneel ni lähetäks viestii tms. et koska mein juna lähtee? Mul käy kaikki.
Tiukkojen neuvottelujen jälkeen päädyttiin myöhempään junaan. Eli arvostettais kyytiä asemalta noin kello 10:58. #hyvinjärjätty
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Autoo ei oo mutta jos tarvii, ni saatte paskaa seuraa dösään kohti larua.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Paikalla joskus iltapäivästä, sunnuntai jää valitettavasti väliin.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Mä tuun sunnuntai iltapäivällä. jossain 1300-1400 aikoiin varmaan
Hän on puhunut.
Kiitokset hostauksesta ja peleistä. Hyvii tiukkoi pelei (paitsi doomikset, dem be broken), joskin vähän omituisii lopetuksii paikotellen.
Listat rokkaa, pelaaja osaa välil ja välil ei.
Listat rokkaa, pelaaja osaa välil ja välil ei.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ugh.
Miten ens viikon peeloilut? Mä oisin tulossa la+su:ksi. Onko Stadista lähdössä ketä kaikkia? Millaisia kyytejä olette jo ehtineet suunnitella? Mä voin tarvittaessa myös tulla autolla, mutta olisihan se toisaalta kiva olla pelkkänä kyytiläisenä pörinässä.
Millaiset aikataulut on turun päässä? Missä voi yöpyä? Mitä ruokaa?
Miten ens viikon peeloilut? Mä oisin tulossa la+su:ksi. Onko Stadista lähdössä ketä kaikkia? Millaisia kyytejä olette jo ehtineet suunnitella? Mä voin tarvittaessa myös tulla autolla, mutta olisihan se toisaalta kiva olla pelkkänä kyytiläisenä pörinässä.
Millaiset aikataulut on turun päässä? Missä voi yöpyä? Mitä ruokaa?
Rats keep running!
Pelipaikka on meiän koko vklopun, eli esim la 10 - su 17 vois olla iha hyvä aikataulu? Pelipaikalla voi myös yöpyä, kunha ollaan nätisti. Lauantaina panchovillan burgeri ja sunnuntaina darrasubi #mikseipizzaa
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
WTC-treenipäivät 2014, seuraava 23.-24.8. Turussa
Mä järjestän seuraavan treenipäivän Turussa Ordon kerhohuoneella. Sen nimi on Mika Ketola Invitational 2014 ja sinne on kutsuttu WM/H-pelaajien lisäksi myös Mika.
Yöpyminen on mahdollista paikan päällä. Ordon kerho on tunnetusti keskustassa ja valittavana on siten lähinnä Subi, hese ja joku texmexpaikka #miksainasitätexmexii
Yöpyminen on mahdollista paikan päällä. Ordon kerho on tunnetusti keskustassa ja valittavana on siten lähinnä Subi, hese ja joku texmexpaikka #miksainasitätexmexii
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mää tuen Mikaa sen taistelussa masiinaa vastaan ja jään kans tulematta peleihin! (Ennoikeest. Tulisin, mut oon muualla.)