Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Mun mielestä on kivaa että on osia, tekee kaikenlaisten konversioiden tekemisen helpoksi.
- NorjanPaavi
No joo se on kyllä totta että tarvittaessa Konversioden tekeminen on helpompaa ja ihan mukava ominaisuus. Toki Wyrdin tapa tehä liian monimutkaisia muovi figuja on hankaloittanut pelaamista. Saati sitten kokoamista ja maalaamista. Ei tässä nyt ihan lusikkaa ole vielä nurkkaan heitetty, mutta kerrankin on sellainen olo että GW muovit on aika laadukkaita. Wyrdillä on vielä pitkä matka sekä edessä pelattaviin modelleihin. Tää 3D buumi ei oikein tee oikeutta kyseisille figuilla. Corvus Bell on esimerkiksi onnistunut omassa 3D projektissaa paljon paremmin.Moca kirjoitti:Mun mielestä on kivaa että on osia, tekee kaikenlaisten konversioiden tekemisen helpoksi.
Mocan kanssa samoilla linjoilla. Tyyppejä helpompi conversoida, kun on rojua enemmän, mitä siirrellä helposti ilman veistä/sahaa. Lisäks mä pidän palapeleistä :>
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Haluatko Paavi lopullisesti sen lusikan kaivoon? Ostappa tuo Som'er ja Ophelia boksi :D siellä kiteytyy kaikki, skaala ongelmat, räjäytykset, osien heikkous :P
Something something Dangerzone!
Vähän samaa vikaa myös :DMolja kirjoitti:Mocan kanssa samoilla linjoilla. Tyyppejä helpompi conversoida, kun on rojua enemmän, mitä siirrellä helposti ilman veistä/sahaa. Lisäks mä pidän palapeleistä :>
- Hammerheart
Yksi pala riittää:
http://4.bp.blogspot.com/-1H96C2ytlPs/U ... lves05.jpg
;)
Mutta joo, minusta tuo Hannah on ihan kivannäköinen nappi. Asento on jotenkin tosi hauska ja tuossa on kivaa painon tuntua. Tasaiset pinnat on joo ärsyttäviä - näitä inhoan Warmachinenkin lookissa.
Palamäärä on kyllä ihan älytön. Konvertoiko näitä joku? Tai siis about ainoat konversiot mitä muistan on Fiendin hatut ja karvat. Teoriassa muovi sallisi varmaan säätelyä, mutta ei sitä kukaan tunnu tekevän ja toisaalta miksi tekisikään, kun asennot kuitenkin on dynaamisia ja osat ohuita.
Sotapossun sileys kyllä harmitti.
http://4.bp.blogspot.com/-1H96C2ytlPs/U ... lves05.jpg
;)
Mutta joo, minusta tuo Hannah on ihan kivannäköinen nappi. Asento on jotenkin tosi hauska ja tuossa on kivaa painon tuntua. Tasaiset pinnat on joo ärsyttäviä - näitä inhoan Warmachinenkin lookissa.
Palamäärä on kyllä ihan älytön. Konvertoiko näitä joku? Tai siis about ainoat konversiot mitä muistan on Fiendin hatut ja karvat. Teoriassa muovi sallisi varmaan säätelyä, mutta ei sitä kukaan tunnu tekevän ja toisaalta miksi tekisikään, kun asennot kuitenkin on dynaamisia ja osat ohuita.
Sotapossun sileys kyllä harmitti.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Tulipaha tilattua jo kamaa. Lopullisesti tilaukseen pääs mukaan:
2xHannah
Freikorps boksi
Arcane fate deck
Outcast wave 2 deck
Multipose mini boksi
Bete Noire
Hanged
Primordial Magic
Canine Remains
2xHannah
Freikorps boksi
Arcane fate deck
Outcast wave 2 deck
Multipose mini boksi
Bete Noire
Hanged
Primordial Magic
Canine Remains
Ihan mukava tilaus. Miksi kaksi Hannahia? Mitä Hannah tekee Hamelinin kanssa? :DMyyra kirjoitti:Tulipaha tilattua jo kamaa. Lopullisesti tilaukseen pääs mukaan:
2xHannah
Freikorps boksi
Arcane fate deck
Outcast wave 2 deck
Multipose mini boksi
Bete Noire
Hanged
Primordial Magic
Canine Remains
Toinen on Mocalle kuten myös freikorps boksi. Hannah castaa Hamelinin kanssa bleeding diseasea tai moldy cheesea.
Ai niin sillä on se master copy juttu.
Ostin sitten Hoffmanin avatarin konversiovaraksi Hannalle kun halvalla sai.
Mikäs on ensi tiistaina tilanne?
Huomenna ollaan Myyrän kanssa Hapessa 12 eteenpäin pelaamaassa, schemoja Lazyfauxi huomiselle ehdottaa:
Standard Deplo
Reckoning
Alits
Breakthrough
Entourage
Protect Territory
Take Prisoner
Käykö Myyrä nämä? Saat flipata toisetkin jos vahvasti olet näitä vastaan mulle ei ole niin väliä :)
Huomenna ollaan Myyrän kanssa Hapessa 12 eteenpäin pelaamaassa, schemoja Lazyfauxi huomiselle ehdottaa:
Standard Deplo
Reckoning
Alits
Breakthrough
Entourage
Protect Territory
Take Prisoner
Käykö Myyrä nämä? Saat flipata toisetkin jos vahvasti olet näitä vastaan mulle ei ole niin väliä :)
Käyhä ne nuoki, jos ei tahota sitä painimatsia koittaa. Pelaan kiltaa.
Mä en nyt oikein tiiä siitä painimatsista, kokeillaan se jossain vaiheessa, ellei sulla ole palava halu nyt sitä hakata?Myyra kirjoitti:Käyhä ne nuoki, jos ei tahota sitä painimatsia koittaa. Pelaan kiltaa.
Ah Kilta, ajattelin itekkin laittaa killan mutta en halua Perdita vs Perdita peiliä pelata joten keksin jotain muuta :D
No jos sua ei ahista maalaamattomat napit, ni voin mä pelaa jotain muutaki. En vaan tiä onko mul mitää pelejä reckoningis millää mullaa factiolla. Jos ei haittaa, et rollaan uudet schemet, voin tulla ressereil.
Edit: Jos käyp ni ois tarjolla
Turf war
Standard depo
ALITS
Bodyguard
Cursed Object
Protect territory
Frame for murder
Edit: Jos käyp ni ois tarjolla
Turf war
Standard depo
ALITS
Bodyguard
Cursed Object
Protect territory
Frame for murder
Ei haittaa maalaamattomat. Mut mä koitan nyt keksiä jotain muuta niin saat pelaa sen killan kun huusit sen eka. Tossa toisessa variaatiossa mä pahoin pelkään Nicodem peiliä :P
Ei mulla siis o valtavia haluja pelaa kiltaa. En vaan usko kykyihini saaha hyvää peliä aikaan reckonningiin millää muulla factiolla ja mieleni tekisi koittaa noita ressereitä. Hameliniakin voisin periaattees pelaa, mut sit kentälle ilmestyy 40mm baseja, jotka o rottakuninkaita.
No jos sä haluat testaa ressereitä ja mä haluan testaa Perditaa niin tulee sit oikein kunnon käänteinen peli :D
Otetaan vaan noi sun schemet ja yritän keksiä jotain aikaseksi noista.
Otetaan vaan noi sun schemet ja yritän keksiä jotain aikaseksi noista.
Perditahan on ihan hyvä turf war masteri. Ei kai ressereiltä löydy oikein mitään mikä kampeais helposti sen family pallon ulos sielt keskeltä.
No eiköhän siihen riitä ihan vaan jonkun muun kuin mun flippaama Lure.Myyra kirjoitti:Perditahan on ihan hyvä turf war masteri. Ei kai ressereiltä löydy oikein mitään mikä kampeais helposti sen family pallon ulos sielt keskeltä.