Uskomattomin Sotastoorisi
tässä on mun mielestä aika hyvä juttu:
ig ja marinet mätti toisiaan vastaan, ja pelissä käytettiin death world terrain generatoria...
sm rhino ajaa lihansyöjä kasvin viereen, 5 tuuman päähän...
ig:n vuorolla rhino saa lascannonista, penetrating hit 5,
rhino lentää suoraan kiinni kasviin ja kun marinet kömpii ulos,
3 joutuu kasvin päivälliseksi...
ja mikähän on todennäköisyys???
ig ja marinet mätti toisiaan vastaan, ja pelissä käytettiin death world terrain generatoria...
sm rhino ajaa lihansyöjä kasvin viereen, 5 tuuman päähän...
ig:n vuorolla rhino saa lascannonista, penetrating hit 5,
rhino lentää suoraan kiinni kasviin ja kun marinet kömpii ulos,
3 joutuu kasvin päivälliseksi...
ja mikähän on todennäköisyys???
Sexy and Inouj it.
http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win
http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win
-
IG Trooper
-
manmangler
- Viesti:
No joskus aiemman 40k aikana
Imperial Guard vs Blood Angels
Teleporttaan viisi terminaattoria kaverin armeijan eteen (ei ollut siihen tarkoitus t mennö). Niitä ammutaan 2x rapier, tarantula twinlinked lascannon, tarantula multimelta, 3 x lascannon, 1 x lemanruss täyslaidallinen ja 50 taskulanppua. Sitten kaveri koittaa jyrätä yli chimerralla. Eikä kukaan kuole. Termis napautaa chimerraa kylkeen ukkosvasaralla ja chimerra sanoo poks. Se scatteroi leman russin kylkeen joka pamahtaessaan vie 2 IG squadista puolet.
Loput voittekin arvata terminaattoreilla oli salamakynsiä ja ukkosvasaroita. Siinä loppui nopeasti IG into lähitaistelussa.
Imperial Guard vs Blood Angels
Teleporttaan viisi terminaattoria kaverin armeijan eteen (ei ollut siihen tarkoitus t mennö). Niitä ammutaan 2x rapier, tarantula twinlinked lascannon, tarantula multimelta, 3 x lascannon, 1 x lemanruss täyslaidallinen ja 50 taskulanppua. Sitten kaveri koittaa jyrätä yli chimerralla. Eikä kukaan kuole. Termis napautaa chimerraa kylkeen ukkosvasaralla ja chimerra sanoo poks. Se scatteroi leman russin kylkeen joka pamahtaessaan vie 2 IG squadista puolet.
Loput voittekin arvata terminaattoreilla oli salamakynsiä ja ukkosvasaroita. Siinä loppui nopeasti IG into lähitaistelussa.
Waagh Whuuz teer
C'mon taste my Rot
C'mon taste my Rot
-
Andromedus
Copy-pasteenmpa aikaisemmin kirjottamani viestin.
2 Terminator squadia deep strikee Taukkien neljän fire warrior ryhmän taakse(joista 2 pinned by mun vindicare ja whirlwind). Noh, ne kaks ryhmää ampuu. 10 Osumaa, 10 woundia, YHDEKSÄN YKKÖSTÄ ARMOR SAVEIHIN!. Noh, mitäs mokomasta, onhan tässä pari vielä hengissä. Taut CHARGEE JA TAPPAA NE TERMINAATTORIT CLOSE COMBATISSA.
Noh, tapanpas ne sitten tolla eversorilla(tiedän, 2 assasinia on xsiit, muttei mun iteväsätylle chapterille.) Eversor lyö 4+D6 hyökätessään. Charge, D6 heitoksi 6! Nyt kuoli sun fire warrioris totean vihulaiselle. Noh, eversor lyö 7 ohi, ja saa aikaan HURJJAT 1(!!) woundia niillä osuneilla lyönneillä... Sitten tulee kaksi fire warrioria ja TAPPAA SEN. Noh, onneksi Biomeltdown sentään tappoi 7 fire warrioria.

2 Terminator squadia deep strikee Taukkien neljän fire warrior ryhmän taakse(joista 2 pinned by mun vindicare ja whirlwind). Noh, ne kaks ryhmää ampuu. 10 Osumaa, 10 woundia, YHDEKSÄN YKKÖSTÄ ARMOR SAVEIHIN!. Noh, mitäs mokomasta, onhan tässä pari vielä hengissä. Taut CHARGEE JA TAPPAA NE TERMINAATTORIT CLOSE COMBATISSA.
Noh, tapanpas ne sitten tolla eversorilla(tiedän, 2 assasinia on xsiit, muttei mun iteväsätylle chapterille.) Eversor lyö 4+D6 hyökätessään. Charge, D6 heitoksi 6! Nyt kuoli sun fire warrioris totean vihulaiselle. Noh, eversor lyö 7 ohi, ja saa aikaan HURJJAT 1(!!) woundia niillä osuneilla lyönneillä... Sitten tulee kaksi fire warrioria ja TAPPAA SEN. Noh, onneksi Biomeltdown sentään tappoi 7 fire warrioria.
- Amazing Slug
pelasin kaveria vastaan 40k, olin nurglet ja mun kaveri tavalliset mariinit. olin pistäny nyt jonkin kamoja/giftejä lordiin. nooh kuitenkin, kaikki menee päin pyllyä. viimeinen tiimi joka on mulla jäljellä on mun lordi ja sen bodyguardit, jotka ovat taktisesti raunioiden suojassa (no eipä kauaa). sitten tyypit alkaa vyöryä niitten kimppuun, mariinit tappaa kaikki bodyguardit ja lordi jää yksin jäljelle. sen tilanteen ku näkee, ni pystyy jo sanomaan että mulla ei ole mitään toivoa. mun lordi on melkein kokonaan ympäröity ja predatorkin huristelee sitä päin. mut sit alkaaki tapahtua.... mun lordi tappaa enemmän ku mun koko armeija tappo yhteensä! kävelytin mun lordia eteenpäin ja ammuskelin äijiä yksitellen plasma pistolalla. tuhosin kokonaisen yksikön pelkällä lordilla, mut sitten se predatorki tuli paikalle
. se ampu mun lordia.... huti! sit se yritti murskata sen, ei siinäkään onnistunut. sitten juoksin predin sivulle ja ammuin plasmalla, immobilisoin sen. sit mun kaverin loppu armeijakin alko vyöryä päälle----> sain siitä pari mariinii viel tapettuu ja.... lordi kuolla kupsahti.
mun kaveri oppi et lordit omistaa.
mun kaveri oppi et lordit omistaa.
No mun Chaplain on varsinainen Chaos Lord bane. Se on muutamaan kertaan listiny nykyisiä Stature loordeja.
Kerran sen Rosarius onnistus 6 invussa khornen stature prinssiä vastaan! Tosin olin sillon käyttäny power weaponia enkä vasaraa koska olin aivan sata varma et se kuolee joten se kuoli sit seuraavalla vuorolla.
Kerran sen Rosarius onnistus 6 invussa khornen stature prinssiä vastaan! Tosin olin sillon käyttäny power weaponia enkä vasaraa koska olin aivan sata varma et se kuolee joten se kuoli sit seuraavalla vuorolla.
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
-
High king Godric
Kerronpa tässä taistelusta mun kääpiöt vs kaverin örkit.
Alkajaisiks tykki räjähtää ekal vuorol, ekal laukauksel taivaan tuuliin, vieden engineerin mukanaan. No, ei se mitään ajattelin ja jatkoin. Oikealla sivustalla tapan kyllä mustat örkit, mutta ne kaks yksikköö kuolee myöhemmin pelissä. Flame cannon ei koko pelin aikana yllä mihinkään, kaveri pelaa harvinaisen puolustavasti örkeillään. Kenun sisältävä raudanrikkoja yksikkö etenee kohti vihollista kaksi vuoroa, kunnes vastustajan jousiörkit ja Rugluds armoured orcs ampuu niitä, aiheuttaen tarpeeksi tappoja panic testiin, jonka käpsät mokaavat, rallyten onneksi seuraavalla vuorolla. Ainoa ongelma on, että ne tämän takia ei ikinä pääse closikseen. Ukkostajat aiheuttavat pelin aikana vain pari ruumista. Viimeisellä vuorolla kaverin pomon johtamat possupojat hyökkäävät ukkostajien kimppuun, jolloin kaikki armeijan kääpiöt tajuavat unohtaneensa vihata örkkejä koko pelin ajan. Kaveri voitti totaalisesti.
En ole ikinä voittanut yhtään FB peliä, vaikken olekaan pelannut monta. Epäilen vahvasti että vika on tuolin ja armeijakirjan välissä.
Alkajaisiks tykki räjähtää ekal vuorol, ekal laukauksel taivaan tuuliin, vieden engineerin mukanaan. No, ei se mitään ajattelin ja jatkoin. Oikealla sivustalla tapan kyllä mustat örkit, mutta ne kaks yksikköö kuolee myöhemmin pelissä. Flame cannon ei koko pelin aikana yllä mihinkään, kaveri pelaa harvinaisen puolustavasti örkeillään. Kenun sisältävä raudanrikkoja yksikkö etenee kohti vihollista kaksi vuoroa, kunnes vastustajan jousiörkit ja Rugluds armoured orcs ampuu niitä, aiheuttaen tarpeeksi tappoja panic testiin, jonka käpsät mokaavat, rallyten onneksi seuraavalla vuorolla. Ainoa ongelma on, että ne tämän takia ei ikinä pääse closikseen. Ukkostajat aiheuttavat pelin aikana vain pari ruumista. Viimeisellä vuorolla kaverin pomon johtamat possupojat hyökkäävät ukkostajien kimppuun, jolloin kaikki armeijan kääpiöt tajuavat unohtaneensa vihata örkkejä koko pelin ajan. Kaveri voitti totaalisesti.
En ole ikinä voittanut yhtään FB peliä, vaikken olekaan pelannut monta. Epäilen vahvasti että vika on tuolin ja armeijakirjan välissä.
There is no "Overkill", there is only "Open fire" and "I need to reload".
No, en tiedä kuinka hauskaa tämä on.
Mutta kyllä vastustajan ilme oli näkemisen arvoinen, kun 500+ pistettä maksava Cold one knight ryhmä chargaa 16 Chosen Chaos warriorin nassuun, ja kylkeen vielä Dark ridereilla vieden rankit, jonka tuloksena *1* warrior kuolee, kaikki dark riderit saavat nassuun, Cold onet juoksevat, ja parin vuoron sisään ajetaan ulos kentältä... Huzzaah!
Mutta kyllä vastustajan ilme oli näkemisen arvoinen, kun 500+ pistettä maksava Cold one knight ryhmä chargaa 16 Chosen Chaos warriorin nassuun, ja kylkeen vielä Dark ridereilla vieden rankit, jonka tuloksena *1* warrior kuolee, kaikki dark riderit saavat nassuun, Cold onet juoksevat, ja parin vuoron sisään ajetaan ulos kentältä... Huzzaah!
Tapahtui Lahden hammerfestissä:
Minun 8 wardanceriani olivat seisoskelemassa kukkulalla kun niiden kimppuun chargasi black coach. Black coach heittää impact hittejä yhden, josta woundaukseen ykkönen, hepat osuu ja woundaa kerran, jonka savetan wardancereiden 6+ wardilla, wraith osuu kahdesti, mutta kummastakin woundi heitoksi ykkönen. Wardancerit lyövät takaisin 8 iskusta osuu 5, joista kutosiksi pyörähtää neljä, balck coach epäonnistuu kaksi savea ja wardia, tuloksena kaksi woundia siihen, nolla wardancereihn ja bonuksena outnumber ja higher ground, seurauksena yksi kappale tuhoutuneita ruumiskärryjä.
Vähän aikaa kyllä haukkoi henkeä tuon tapahtuman jälkeen.
Minun 8 wardanceriani olivat seisoskelemassa kukkulalla kun niiden kimppuun chargasi black coach. Black coach heittää impact hittejä yhden, josta woundaukseen ykkönen, hepat osuu ja woundaa kerran, jonka savetan wardancereiden 6+ wardilla, wraith osuu kahdesti, mutta kummastakin woundi heitoksi ykkönen. Wardancerit lyövät takaisin 8 iskusta osuu 5, joista kutosiksi pyörähtää neljä, balck coach epäonnistuu kaksi savea ja wardia, tuloksena kaksi woundia siihen, nolla wardancereihn ja bonuksena outnumber ja higher ground, seurauksena yksi kappale tuhoutuneita ruumiskärryjä.
Vähän aikaa kyllä haukkoi henkeä tuon tapahtuman jälkeen.
Yks klassikko tulee pelistä empirellä örkkejä vastaan. Giantti poimii Elector countin ja heittää sillä lähintä yksikköä, eli maagia jonka 11 IC ritarin retinue on juuri kuollut kahteen fanaatikkoon. No, maagi luonnollisesti kuolee niskaan tippuvaan Elector Counttiin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Grand Admiral Prawn
Kuulostaa tutulta. Joko minä olin se Deldaripelaaja ('conissa 2002?) tai kyseessä on melkoinen yhteensattuma...Tällästäkin on käynyt: 2 Eldar warwalkeria listää lihoiksi ryhmällisen Dark Eldar warrioreja paitsi, että jäljellä jää yhsi heavy weapon äijä.
Se passaa kaikki testit ja ampuu seuraavalla vuorolla uskomattomasti. TUHOTEN molemmat warwalkerit samaan paikkaa.
Sen jälkeen yksittäisiä henkiinjääneitä on pelätty...
Jos muuta juttua pitäisi keksiä niin faban puolella kävi kerran hassusti kun Dark Rider-ryhmä on kääpäarmeijan flankkiin yrittämässä ja päättää matkalla jyrätä yksinäisen bolt throwerin. Chargetaan, tapetaan kaksi hyökkäyksillä, henkiinjäänyt kääpiö pitelee Dridereitä paikoillaan noin 5 vuoroa, tappaen kaksi. Itsepäinen kääpiö kuolee vasta kun Black Dragon tulee ja repii kappaleiksi.
Ai niin ja kyllä silloinkin nauru maittoi kun äskettäin liskoni joutuivat pieneen kahinaan Skavenien kanssa ja kakkossukupolven sammakkoa vartioiva, parin miehen vahvuiseksi ammuttu ja jyrätty Temple Guard unitti saa päälleen helvetillisen lauman clanratteja joiden nokassa on kellon päällä nököttävä Grey Seer - tällä enää 1 woundi jäljellä parin huonosti sulavan warpstone tokenin jälkeen. Viime tingassa muistuu mieleen että nyt etyriviin pakotetulla Slannillakin on skinkkiapulaiseltaan nimellinen Ws4 S3 hyökkäys - lyödään vaikka tuota velhoa tuossa, samahan se. Osuu kolmosella, joopajoo. Woundaa vitosella, tulihan se, katsos. 4+ ward ei auta, mitäs tämä nyt on? Regeneraatio - yhtä tyhjän kanssa, kasvattaa pari kuollutta aivosolua takaisin mutta ei auta mahtavan salamurhaajaSkinkin veitseniskua vastaan...
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Snipers!
Tjoo-o,kaverin skaven warlordi chargaa 7 WE-archeria vastaan ja ne tietenkin stand-and-shoottaa sitä.Warlordilla on heavy armor ja 4+ wardi...
Ajattelen,että nyt tulee rumaa jälkeä,mutta jousimiehet innostuvat ja tikkaavat siihen kenraaliin 4 osumaa...Noh,ajattelen,että hyvältä näyttää.
No kuinkas ollakkaan,pitää heittää 4+ woundaamiseen.Ja mitä tekevät jousimiehet? KYLLÄ! 4 woundia kenraaliin!
Sitten armotonta save-heittoja...Armor savet,pyöreä 0.Ward-savet,edelleen 0.
Lopputulos: 1 kuollut skaven-kenraali! Siinä oli kaverilla hieman ihmettelemistä!
Samasta pelistä toinen jännä tapahtuma...RatOgret ovat metsässä,ja ensi vuorolla tulossa toisen jousimies ryhmän kimppuun.On minun magic-phase,ja kokeilen MasterOfWoodia niihin ogreihin.Menee läpi ja kaveri ei onnistu dispellaamaan...Hittejä heittelemään...CHATTERBOX! Eli tupla-kuutoset!
Voi sitä riemua,kun 2 ratogrea oli enää jäljellä...
-Chief
Ajattelen,että nyt tulee rumaa jälkeä,mutta jousimiehet innostuvat ja tikkaavat siihen kenraaliin 4 osumaa...Noh,ajattelen,että hyvältä näyttää.
No kuinkas ollakkaan,pitää heittää 4+ woundaamiseen.Ja mitä tekevät jousimiehet? KYLLÄ! 4 woundia kenraaliin!
Sitten armotonta save-heittoja...Armor savet,pyöreä 0.Ward-savet,edelleen 0.
Lopputulos: 1 kuollut skaven-kenraali! Siinä oli kaverilla hieman ihmettelemistä!
Samasta pelistä toinen jännä tapahtuma...RatOgret ovat metsässä,ja ensi vuorolla tulossa toisen jousimies ryhmän kimppuun.On minun magic-phase,ja kokeilen MasterOfWoodia niihin ogreihin.Menee läpi ja kaveri ei onnistu dispellaamaan...Hittejä heittelemään...CHATTERBOX! Eli tupla-kuutoset!
Voi sitä riemua,kun 2 ratogrea oli enää jäljellä...
-Chief
Tapahtui Hammerfestissä, kun pelasin bonesripperiä vastaan..
Chargaan chosen knighteilla, lortolla ja bsb:llä(tzeentchiläisiä) 8:aan black knightiin full commandilla.
Mitäpäs tuosta. Oma yksikköni oli liian leveä ja lordi ei pääse ainoana lyömään. Muu yksikkö ei saa haavaakaan(11 lyöntiä osuu 3+ ja haavoittaa 3+..).
Hepat potkii yhden hengiltä. Black knighteilla on warbanner, rankki ja enemmän--> hups karkuun ja fiuu lortto, bsb ja knightit depaa XD
1100 pojoa vastustajalle :>
Toinen homma taas oli, kun 9 black knightia blood dragon countin kanssa(chargessa 5 iskua s7:lla) chargesi yllä mainittuun yksikkööni. Hips lortto HoME:n ja GW:n kanssa huitaisee 3 b. knightia eturivistä pois ja vampyyri on haasteessa championini kanssa, johon mokoma saa 2 woundia. B. knightien champpa ei tee mitään. Omat knightini tappavat pari. Resoa kerty sen verta, että vampyyri jäi yksikseen lordini kanssa haasteilemaan ja ei saanut lorttooni haavaakaan ja lordini sai kaiketi yhden haavan sisään ja vampyyri kuoli cobat resoon. 2. vuoron viimeinen osa oli menossa. Peli lopetettiinkin siihen ihan sen tulevan tylsyyden johdosta.
Samaisen yksikön temmellyksiin myös kuuluu se, että säikähtivät spirit hosteja, jotka seuraavalla vuorollaan chargasivat ja ajoivat yksikköni ulos kentältä. Parhaiten mennyt matsi osaltani on taikovalla slaanesh armeijalla bretonnialaisia vastaan. Chosen knightini olivat 3-5 klosisrundia grailien ja duken kanssa klosiksessa, mutta minkä sille voi, että onnistuin kuluttamaan herran dispell scrollit jo toiseen vai kolmanteen vuoroon mennessä ja sain aivan mielivaltaisesti taikoa enrapturing spasmsia bretonnialaisiin. Kotrit eivät mahtaneet mitään warrioreilleni, joilla oli raptorous standard mukana-->puolittaa ws:n ja i:n, joka tarkoittaa sitä, että kotrit osuvat 5+:lla. Heitot meinivät taikoessa loistavasti ja hakatessa tasaisen kohtalaisesti niin voitto oli taattu :/
Chargaan chosen knighteilla, lortolla ja bsb:llä(tzeentchiläisiä) 8:aan black knightiin full commandilla.
Mitäpäs tuosta. Oma yksikköni oli liian leveä ja lordi ei pääse ainoana lyömään. Muu yksikkö ei saa haavaakaan(11 lyöntiä osuu 3+ ja haavoittaa 3+..).
Hepat potkii yhden hengiltä. Black knighteilla on warbanner, rankki ja enemmän--> hups karkuun ja fiuu lortto, bsb ja knightit depaa XD
1100 pojoa vastustajalle :>
Toinen homma taas oli, kun 9 black knightia blood dragon countin kanssa(chargessa 5 iskua s7:lla) chargesi yllä mainittuun yksikkööni. Hips lortto HoME:n ja GW:n kanssa huitaisee 3 b. knightia eturivistä pois ja vampyyri on haasteessa championini kanssa, johon mokoma saa 2 woundia. B. knightien champpa ei tee mitään. Omat knightini tappavat pari. Resoa kerty sen verta, että vampyyri jäi yksikseen lordini kanssa haasteilemaan ja ei saanut lorttooni haavaakaan ja lordini sai kaiketi yhden haavan sisään ja vampyyri kuoli cobat resoon. 2. vuoron viimeinen osa oli menossa. Peli lopetettiinkin siihen ihan sen tulevan tylsyyden johdosta.
Samaisen yksikön temmellyksiin myös kuuluu se, että säikähtivät spirit hosteja, jotka seuraavalla vuorollaan chargasivat ja ajoivat yksikköni ulos kentältä. Parhaiten mennyt matsi osaltani on taikovalla slaanesh armeijalla bretonnialaisia vastaan. Chosen knightini olivat 3-5 klosisrundia grailien ja duken kanssa klosiksessa, mutta minkä sille voi, että onnistuin kuluttamaan herran dispell scrollit jo toiseen vai kolmanteen vuoroon mennessä ja sain aivan mielivaltaisesti taikoa enrapturing spasmsia bretonnialaisiin. Kotrit eivät mahtaneet mitään warrioreilleni, joilla oli raptorous standard mukana-->puolittaa ws:n ja i:n, joka tarkoittaa sitä, että kotrit osuvat 5+:lla. Heitot meinivät taikoessa loistavasti ja hakatessa tasaisen kohtalaisesti niin voitto oli taattu :/
Viimeksi muokannut Cada, Ti 15.07.2003 12:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä on aina yhtä jännittävää, kun ei koskaan tiedä milloin kuolee.
Machiavelli kirjoitti:Mulla oli kerran kamppanjassa peli empiree vastaan. Ite pelasin sillo Dwarfeilla. Jokatapauksessa viimesellä vuorolla empiren swordsmanit (tai jotkut vastaavat) sai 5 woundia ironbrakereihin. Mulla tais olla niillä sillon 2+ savet. Jos olisin saanut yhenkin niistä savettua, olisin voittanut kyseisen combatin ja koko pelin. MUTTA, kohtalo puuttui ilkeällä tavalla peliin, heitin viidellä nopalla KAIKILLA ykkösen 8O . Se oli jotain käsittämätöntä.... niinpä mä sit otin turpaani siinä pelissä ku mun ironbrakerit lähti karkuun ja empiren äijät jyräs ne... Siitä tuli aika legenda meiän peliporukassa :lol:
Ironista kuin mikä. Jos olisitte pelanneet Yatzya niin olisit voinut hyvinkin voittaa...
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Onkos teillä sääntökirja käytössä?? Jos nimittäin ette ota huomioon kaikkia sääntöjä?High king Godric kirjoitti:Kerronpa tässä taistelusta mun kääpiöt vs kaverin örkit.
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
- Amazing Slug
Grand Admiral Thrawn ja chief puhuvat molemmat minun armeijani komentajasta. Kumma jätkä tuo minun kenraalini, kun se aina kuolee johonkin str3 hittiin, jota vastaan on t 4 ja kaksi 4+ savea
.
Chief, kenraalillani oli kilpi, heavy armor ja warpstone amulet. Woundaamiseen tarvittiin 5+, ja sinä onnistuit kaikissa niissä. Minä kämmin (taas) kaikki savet
.
EDIT: No niin, nyt on siis grey seer, skaven warlord ja orc warlord kaikki kokeneet nöyryyttävän lopun.
-J
Chief, kenraalillani oli kilpi, heavy armor ja warpstone amulet. Woundaamiseen tarvittiin 5+, ja sinä onnistuit kaikissa niissä. Minä kämmin (taas) kaikki savet
EDIT: No niin, nyt on siis grey seer, skaven warlord ja orc warlord kaikki kokeneet nöyryyttävän lopun.
-J
Viimeksi muokannut Amazing Slug, Ti 02.09.2003 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.