Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Aivan tajuttoman helppoa ku kaikella o wp8 ja Perditalla stubborn.
Genconista vuotaneita kuvia löytyy:
http://gmortschaotica.blogspot.co.uk/20 ... nd-up.html
http://gmortschaotica.blogspot.co.uk/20 ... round.html
Siellä on jopa NE LCB ja uusi plastic vierekkäin :D
http://gmortschaotica.blogspot.co.uk/20 ... round.html
Siellä on jopa NE LCB ja uusi plastic vierekkäin :D
Something something Dangerzone!
Ton kolmannen satsin kuvia en ollukkaa vielä nähny. Toi gunsmith on iha pähee (arskat ja "muutamat" holsterit ponchon alla).
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Nyt on sit pelailtu Malifauxia pelailtu Hapessa ekaa kertaa hyvin pitkään aikaan. Meno oli iha kivaa, ja taisi löytyä pari mahdollista uutta pelaajaakin. Mun pelaamisesta Nicodemilla ei kyllä ole kauheasti hyvää sanottavaa, mutta peli itsessään ei ollut erityisen kurja, ja sainpahan vähän tuntumaa siihenkin masteriin. Sen jälkeen pelasin vielä demopelin Lady J vs. Seamus.
Toivottavasti ensi kerralla saadaan paikalle enemmän Malifauxin pelaajia, että Infinity scumit ei ole enemmistössä uudestaan. (jklol)
Edit: Asiasta kukkapurkkiin: Olisiko ihmisillä kiinnostusta jonkinlaiseen Malifaux slow grow kampanjaan/liigaan vähän samaan tyyliin kuin oli Infinityn kanssa kesällä? Itse lähtisin varmaan hakemaan jotain enemmän tarinavetoista ja kampanjamaisempaa, mutta liigakin on ihan vaihtoehto, jos ihmisistä tuntuu siltä.
Olin ajatellut, että homma voisi toimia sillä tavoin, että ensimmäiset pari viikkoa tarjolla olisi lähinnä demopelejä mahdollisille uusille pelaajille ja vapaata pelailua ja tutustumista muille. Sen jälkeen homma lähtisi käyntiin 35ss peleistä periaatteessa yhden crew boxin voimin, ja parin viikon välein soppaan lisättäisiin 5-10ss. Ideana olisi, että porukka aloittaisi uusia crewejä ja maalailisi niihin nappeja, (tai ainakin ottaisi jonkun vanhan maalaamattoman crewin ja maalaisi sitä) mutta ei tätä mitenkään valvottaisi, joten kyllä ihan vanhoillakin creweillä voi tulla mukaan.
Toivottavasti ensi kerralla saadaan paikalle enemmän Malifauxin pelaajia, että Infinity scumit ei ole enemmistössä uudestaan. (jklol)
Edit: Asiasta kukkapurkkiin: Olisiko ihmisillä kiinnostusta jonkinlaiseen Malifaux slow grow kampanjaan/liigaan vähän samaan tyyliin kuin oli Infinityn kanssa kesällä? Itse lähtisin varmaan hakemaan jotain enemmän tarinavetoista ja kampanjamaisempaa, mutta liigakin on ihan vaihtoehto, jos ihmisistä tuntuu siltä.
Olin ajatellut, että homma voisi toimia sillä tavoin, että ensimmäiset pari viikkoa tarjolla olisi lähinnä demopelejä mahdollisille uusille pelaajille ja vapaata pelailua ja tutustumista muille. Sen jälkeen homma lähtisi käyntiin 35ss peleistä periaatteessa yhden crew boxin voimin, ja parin viikon välein soppaan lisättäisiin 5-10ss. Ideana olisi, että porukka aloittaisi uusia crewejä ja maalailisi niihin nappeja, (tai ainakin ottaisi jonkun vanhan maalaamattoman crewin ja maalaisi sitä) mutta ei tätä mitenkään valvottaisi, joten kyllä ihan vanhoillakin creweillä voi tulla mukaan.
Vissiin on ollu puhetta kyllä tosta mutta kun meijän pelaajat on tietysti tää 5 porossa pelaajaa pääosin niin vähän se on sitten jäänyt. Mutta kyllä mä mukana tälläisessä olisin erittäin mieluusti ja voin jopa yrittää kaveria puhua mukaan.
Toinen oli HammerHeartin idea järjestää joku lauantai demo villityksenä HC turnaus. Mikä on myös kehitysasteella.
Mä voisin näihin kahteen selvittää sponssaako Wyrdi näitä, jos ei suoraan niin mä otan sit vaikka ne SS't omilla nimillä ja tilataan niillä palkintoja?
Toinen oli HammerHeartin idea järjestää joku lauantai demo villityksenä HC turnaus. Mikä on myös kehitysasteella.
Mä voisin näihin kahteen selvittää sponssaako Wyrdi näitä, jos ei suoraan niin mä otan sit vaikka ne SS't omilla nimillä ja tilataan niillä palkintoja?
Itse luulen, että olisi aika hyvät mahdollisuudet saada mukaan ainakin joku 3 kaveria, jotka ei o porossa käynytkään.
Ittellä on ainakin kehitteillä liigahommaa. Tavoitteita ja tota slow grown hiomista. Interwebsista imenyt ideoita sen toteuttamista varten.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
- Hammerheart
Olen varovaisen kiinnostunut slow growsta, mutta riittävän väljällä aikataululla (en pysty sitoutumaan pelaamaan esmes joka viikko). Lisäksi mielekkäintä olisi tosiaan maalata uutta poppoota, jolloin mun kohdalla menisi aloitus lokakuun alkuun. Mutta toki nämä voivat olla sen verran harvinaisia toiveita, että ne voi jättää huomiotta.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Itse olin ajatellut aikatauluksi sellaista, että kahteen viikkoon olisi yksi kampanja- tai liigapeli. Enemmänkin saisi tietysti pelata, mutta sillä ehkä ei sitten olisi ainakaan yhtä suurta vaikutusta. Aloituksenkaan kanssa ei mun mielestä ole kauheasti kiirettä, mutta jos haluttaisiin jotain oikeasti uusia pelaajia mukaan niin rekrytointi pitäisi varmaan aloittaa mahd. pian, että heillä olisi mahdollisuus saada nappejakin hankittua ennen aloitusta. Nopein mahdollinen aikataulu olisi varmaan luokkaa, että ensimmäinen kahden viikon kierros olisi syyskuun alussa, mutta se luultavasti on epärealistisen aikaisin.
En sitten tiedä, mitä muut oli ajatellut, mutta haluaisin kyllä kuulla.
En sitten tiedä, mitä muut oli ajatellut, mutta haluaisin kyllä kuulla.
Varmaan sen rekryämisen voisi kyllä jo aloittaa, ainakin kiinnostuksen kannalta varmaan kannattaisi jo kysellä, että kuinka monta mahdollista osallistujaa olisi.
Itsekkään en takuuseen mene, että mulla olisi maalattu crew syyskuun alussa mutta aina voi yrittää. Seisoo mulla pöydällä muutamakin crew mitä en ole vielä pelannut. Ehdottoman hyvältä kyllä mun mielestä kuulostaa.
Viralliset pelipaikat varmaan Poro ja Happi? Mä selvitän vielä sen Wyrdin panoksen kuhan pääsen himaan.
Itsekkään en takuuseen mene, että mulla olisi maalattu crew syyskuun alussa mutta aina voi yrittää. Seisoo mulla pöydällä muutamakin crew mitä en ole vielä pelannut. Ehdottoman hyvältä kyllä mun mielestä kuulostaa.
Viralliset pelipaikat varmaan Poro ja Happi? Mä selvitän vielä sen Wyrdin panoksen kuhan pääsen himaan.
Ketäs on muuten tulossa poroon huomenna? Oliks Fiend_ viel tulos?
- NorjanPaavi
Minä ja MoljaMyyra kirjoitti:Ketäs on muuten tulossa poroon huomenna? Oliks Fiend_ viel tulos?
Eilen nähtiin sitten Kilta vahvasti edustettuna Luciuksen Perditan dominoidessa kenttiä Neverbornia ja Arcanisteja vastaan. Pandora kävi kentällä hääräämässä ja nähtiin Ramoskin roiskimassa spidereitaan ulos. Tulihan niitä kaksi kertaa kolme kappaletta tiskiin. Harmi vaan että strategia oli Reckoning :D
Hyvät pelit oli kuitenkin ja slow grow liigaa suunniteltiin myös eteenpäin. Tästä kuitenkin kuuluu enemmän infoa varmaan muutaman päivän sisään kun saadaan hommaa setvittyä enemmän.
Hyvät pelit oli kuitenkin ja slow grow liigaa suunniteltiin myös eteenpäin. Tästä kuitenkin kuuluu enemmän infoa varmaan muutaman päivän sisään kun saadaan hommaa setvittyä enemmän.
- NorjanPaavi
Joo siis tosiaan 6 hämykäistä + 2 Electrical Creation peliin oli ihan kohtuullinen suoritus korttien puolesta. Tuli sitten törmättyä Preditaan ensimmäistä kertaa ja voin sanoa että paljon törkeämpi kuin Ophelia ikinä. Vähän satoa tiistain peleistä.Fiend_ kirjoitti:Eilen nähtiin sitten Kilta vahvasti edustettuna Luciuksen Perditan dominoidessa kenttiä Neverbornia ja Arcanisteja vastaan. Pandora kävi kentällä hääräämässä ja nähtiin Ramoskin roiskimassa spidereitaan ulos. Tulihan niitä kaksi kertaa kolme kappaletta tiskiin. Harmi vaan että strategia oli Reckoning :D

Predita kun tekee damagea ihan liikaa (kuten koko Kilta taitaa kokonaisuudessaan?) + Def taitaa olla kokonaisuudessaan =<5 eli kokonaisuudessan paljon + tähän lisäksi kohtuu WP niin ne on turhan all around. No toki voin vain syyttää itseään kun ei pelaa killalla. :) Keskiviikon angstit on nyt purettu ja lisää figuja laitetaan tilaukseen....
Perditan ongelma ei o se, että se tekee liikaa damaa vaan se, että sil o liikaa rangea, se ignoree coverin, sil o hyvät defencet ja se ei o huono lähiksessä. Toisin sanoen se tekee damagea luotettavasti ja sitä on vaikea tappaa.
- NorjanPaavi
Yritin hakea ihan samaa. Kiteytit Preditan ongelman/paremmuuden oikein tehokkaasti. Kun tuohon kaikkeen lisätään ilmainen Push omiaan kohti. Eli kaveri on melko liikkuva.Myyra kirjoitti:Perditan ongelma ei o se, että se tekee liikaa damaa vaan se, että sil o liikaa rangea, se ignoree coverin, sil o hyvät defencet ja se ei o huono lähiksessä. Toisin sanoen se tekee damagea luotettavasti ja sitä on vaikea tappaa.
Yks pelin parhaista toteemeistakaan ei haittaa. Killan paras se ainakin on.
Paavi: mitä laitoit tilaukseen?
Onhan se Perdita kova. Se toteemi tosiaan on kyllä ehdottomasti killan paras vähintään, kyllä se pelin parhaimpiin varmasti kans lukeutuu niillä pusheilla ja influencella.
Onhan se Perdita kova. Se toteemi tosiaan on kyllä ehdottomasti killan paras vähintään, kyllä se pelin parhaimpiin varmasti kans lukeutuu niillä pusheilla ja influencella.