"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuiskutellaan Whisperillä

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Sutenööri

Kuiskutellaan Whisperillä

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Ehtoota päivvee, oiskos ihmisillä taas innostusta viettää fabahuuruista viikonloppua whisperin tiloissa? Voisimme jonkun pienois turnauksenkin järjestää, joku 3-4 kierrosta ja voittaja saa *ullia ja kunniaa! Tai sitten vaan viimemeininkien tapaan pidetään hauskaa ja pelataan satunnaisia pelejä.

Ajankohta sijoittuisi jonnekkin elokuun viimeisille viikoille (29-31.8?)

Saatko Peetu kysyttyä whisperiä meille vapaaksi joksikin viikonlopuksi? Vai osaatko neuvoa keneltä tuota voisin kysäistä.

Tilat varattu 12-14.9

Armeijat 1800 pistettä ja listat tulostettuina mukaan kahtena kappaleena.
Armeijoihin voi ottaa Storm of Magic hirviöitä ja Monstrous Arcanumista hirviöitä armeijan Rare pisteistä! (saako kannatusta?)

Saatan ostaa tai saatan olla ostamatta jotain pikkupalkintoja!

Aikataulu

Lauantai
Listojen tarkistus ja paikalle saapuminen 09.00-10.30
Ensimmäinen peli 11.00 - 14.00 (Battleline)
Toinen Peli 15.00 - 18.00 (Blood & Glory kesäpelikompeilla)

Sunnuntai
Kolmas peli 10.00-13.00 (Talon vahtaus)
Neljäs Peli 14.00-17.00 (Battleline)

Pelaajat

Juha "Sutenööri" Ettanen - Warriors of Chaos
Salsa - Empire
Varapalmus - Warriors of Chaos

Skenaario Talon Vahtaus

Pelikentälle laitetaan kaksi taloa vastakkaisiin nurkkiin, siten että talon kulma on 8" päässä pöydän pitkästä sekä lyhyestä reunasta. Deployment menee Battlelinen tapaan.

Pelin lopuksi pelaaja joka hallitsee taloa saa niistä ylimääräisiä Victory pointteja. Omalla deployment zonella sijaitsevasta talosta saa 100VP:tä ja vastustajan deployment zonella olevasta talosta saa 500VP:tä

-Juha-
Viimeksi muokannut Sutenööri, Ke 03.09.2014 10:17. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Salsa

Re: Kuiskutellaan Whisperillä

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Itse taipuisin paremmin syyskuun puolella olevaan viikonlopputurneeseen. Kevyet komppaukset vai jotain muuta? Itsestäni swedish kompit voivat olla mielenkiintoinen kokeiltava mutta istuuko skenaariopainotteisuus myös siihen?
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

En keksi miksei skenaariot toimisi myös Ruåtsin kompeilla. :)

Miekin mietin että syyskuun puoli vois toimia paremmin, josko silloin olis enemmän väkeä paikalla. Lisäksi voisi käydä huutelemassa vähän ainejärjestöjen infotilaisuuksissa yliopistolla, jotka on tietty syyskuun alussa. Voisi samalla sanoa että meillä on silloin ja tällöin viikonloppumeiningit?

Ite meinasin siis yrittää VtESiä ja NetRunneria käydä promoamassa vähän ainejärjestöjen infotilaisuuksissa. Josko saisin aikaiseksi. Warhammerista voisi mainita samalla.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Lorindel

Viesti Kirjoittaja Lorindel »

Syyskuun puoli sopis minulle paremmin! Oon ehdottomasti messissä jos vaan oon Joensuussa! Pelataan testipelejä liigaa varten sit samalla!
Sutenööri

Eli siirretään suosiolla syyskuulle, mitäs viikonloppuja tuolta sitten kävisi ihmisille parhaiten? Pelataanko taas mitä sattuu vai pidetäänkö pienet kisat? Itse en ruottikomppeihin oo tutustunu mutta mikä jottei.

-Juha-
Salsa

Mielestäni pienet kisat olisi paras idea.
Rune
Peliporukkavalvoja

sutenööri kirjoitti:Eli siirretään suosiolla syyskuulle, mitäs viikonloppuja tuolta sitten kävisi ihmisille parhaiten? Pelataanko taas mitä sattuu vai pidetäänkö pienet kisat? Itse en ruottikomppeihin oo tutustunu mutta mikä jottei.

-Juha-
Olisko suoraan siinä syyskuun ekana viikonloppuna? 6.-7.9. Pienet kisat käy kanssa! :) Esim lauantaille kolmen pelin turnajaiset ja loppuaika sunnuntai-iltaan vapaata pelailua? Tää kävis miulle.

Pienemmät pelikootkin on ok jos halutaan. 2000 on inhimillinen, 2200 joillekin myös helpompi kuin 2400. Alle 2000 tuskin?
#Ostium

Jarva

Viesti Kirjoittaja Jarva »

Sikäli mikäli, jos halutaan enemmän porukkaa ja muutakin toimintaa, niin mä voisin mahdollisesti roudata omat maalausvehkeet ja akolyyttihaaremini paikan päälle mallailemaan. Muistaakseni Whisperillä taisi olla kohtuulliset tilat maalailua ja muuta mallailua varten. Joku hullu saattaisi vaikka innostua Hammeristakin, kun maalauspöytien vieressä mättää salskeita nörttipoikia vinkeän näköisillä armeijoilla.
Salsa

Epäilen että Joensuun fabaharrastajat ei kykenisi tuomaan 2400 pistettä. Onhan se aika paljon, mutta samalla vähän nafti ja riittävän pitkä pelata. Mutta olen ehdottomasti pienen turnauksen puolella, mielestäni sen voi vetää kamppaniavetoisena jos halutaan stooria ja jos useamman viikon kamppania on hankala pitää. :)
Rune
Peliporukkavalvoja

Jarva kirjoitti:Sikäli mikäli, jos halutaan enemmän porukkaa ja muutakin toimintaa, niin mä voisin mahdollisesti roudata omat maalausvehkeet ja akolyyttihaaremini paikan päälle mallailemaan. Muistaakseni Whisperillä taisi olla kohtuulliset tilat maalailua ja muuta mallailua varten. Joku hullu saattaisi vaikka innostua Hammeristakin, kun maalauspöytien vieressä mättää salskeita nörttipoikia vinkeän näköisillä armeijoilla.
Todellakin! :) Vähintäänkin oikein on tämä.
#Ostium

Sutenööri

Vähän on hiljaista tässä ketjussa ollut määrällisesti, eli voisiko kaikki ketkä pääsisivat paikalle 5-7.9.2014 hihkaista jotain tähän ketjuun.

Tarkoitus olisi pelata 2400 pisteen miniturnee, käytetään joensuun kesäpelikomppeja seuraavin twistein

Magiaa vain 5:llä nopalla, deathia 4:llä (tarviaako muita rajoittaa)
Maastosäännöt: Kuulat pysähtyy metsään, metsien läpi ammuttaessa hard cover, stonikat vain indirect fireä.
Jos yksikkö on pelin lopussa Fleeaamassa, voi sitä koittaa rallyttaa, jos epäonnistuu saa yksiköstä täydet pisteet, muuten saa puolet.
Jos yksikkö on alle 25% saa siitä puolet pisteistä.

Pelataanko perus battlelinejä?

-Juha-
Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Joop, enköhä mie paikalle eksy
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Rune
Peliporukkavalvoja

Hyvältä näyttää. :) Miun puolesta Deathinkin saa heittää viidellä nopalla, mutta kuinka vain.

Mie huutelen jotta huomaisko tuo Esku tämän.

Käytkö Juha hoitamassa Whisperin kanssa ko. asiaa? Miekin voin, mutta mietin josko siuta kiinnostaa järkkäillä hiukka. :) Aiemmin on hoitunut ihan sillä että käyt juttelemassa paikan päällä, että tällaista on tapahtumassa jne jne jne. Miun nimen mainitseminen ja se että oon mukana hommissa (ja aiemmin hoitanut samaa) auttanee vielä eteenpäin.
#Ostium

Varapalmus

Viesti Kirjoittaja Varapalmus »

Juu, mulle sopii aika hyvin. Vois kokeillä jotain häröilyä Khornelordilla ja kymmenellä skullcrusherilla.

Mun mettähaltiat tuskin kerkiää vielä saapumaan tuohon mennessä, mutta minkäs tiet.
Rune
Peliporukkavalvoja

Varapalmus kirjoitti:Juu, mulle sopii aika hyvin. Vois kokeillä jotain häröilyä Khornelordilla ja kymmenellä skullcrusherilla.

Mun mettähaltiat tuskin kerkiää vielä saapumaan tuohon mennessä, mutta minkäs tiet.
"Häröilyä."

Wow. Such.
#Ostium

Lorindel

Viesti Kirjoittaja Lorindel »

Hyvä Peetu kun hihkasit, oon vielä loppuviikon kiinni esityksissä, niin olis menny ohi! Messissä ollaan! Kuulostaa loistavalta! Hienoo päästä takas Jenssiin ja heti tositoimiin!
Sutenööri

Voeha tokkiisa, eli 5-7.9 oli varattu tuo tila, mutta siitä seuraava viikonloppu oli vapaa! eli 12-14.9 on tilat varattu, alkakaas heittää tähän topikkiin ilmottautumisia ja armeijoitanne niin lisäilen ne vaikka tohon ekaan postiin!

-Juha-
Salsa

Arkkilektori Fasolt Holt Ostermarkista tulossa joukkoineen!
Varapalmus

Viesti Kirjoittaja Varapalmus »

Mutta joo, meikä on paikalla, mukana ne vanhat tutut haarniskahannut. Koitan kokeilla tällä kertaa jotain uutta, jännää ja harvinaista.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Voi goira. Ei pysty. Samana viikonloppuna FF-konsertti ja Tracon Tampereella. =/
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”