[Jyväskylä] Organisointiyritys
Re: [Jyväskylä] Organisointiyritys
Olen sopivasti koko ensi viikon vielä poissa kuvioista, mutta sitä seuraavasta viikosta eteenpäin (7. pvä alkaen) pelaisin enemmän kuin riemusta kiljuen Convergencea vastaan.
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
-
Ruukkukasvi
Torstai 10.päivä? Keskiviikkona pelailen DDM:ää. Vaimo lupasi järjestää minulle peliaikaa, jolloin aikaisempikin aloitusaika saattaisi onnistua.
Huudellaas ny tänne et tänään kerkeis pelailee tossa 17.00 eteenpäin jos pöydän saa vaan viä varattua.
Death and destruction are not our purpose. We require only submission to the Creator. However, those who refuse to bow will burn.
-
Ruukkukasvi
Meikäläisellä on yksi pöytävaraus tehtynä ja hoipun fantsuun Convergencen kera torstaina klo 16. Kuulemma myös Cryxiä on tulossa paikalle.
Laitetaan nyt ennakkovaroitin kaikille kansalaisille, että lauantaina 19.7 on pöytävaraus klo 12 Fantasiapeleillä. Convergence ja Cryx siellä painiskelevat. Saa tulla kannustamaan suosikkinsa voittoon.
Ensi viikolla voisin ke tai to taas pelailla, anyone?
Ke vois onnistua. 15.30 eteenpäin, varmistelen viä ton tänää
Death and destruction are not our purpose. We require only submission to the Creator. However, those who refuse to bow will burn.
-
Ruukkukasvi
Tyypillisesti minulla on ensi viikolla ke ja to varmasti kiinni. :)
Ma, pe tai la olisivat näillä näkymin auki jos joku haluaa kolistella Convergencen härveleitä, mutta kun lomani on kyseisellä viikolla jo päättynyt niin 15.30 lienee arkipäivinä aikaisin ajankohta jona pystyn saapumaan paikalle vaikka työaika onkin joustava. Lauantain pitäisi sitten olla kokonaan käytettävissä.
Ma, pe tai la olisivat näillä näkymin auki jos joku haluaa kolistella Convergencen härveleitä, mutta kun lomani on kyseisellä viikolla jo päättynyt niin 15.30 lienee arkipäivinä aikaisin ajankohta jona pystyn saapumaan paikalle vaikka työaika onkin joustava. Lauantain pitäisi sitten olla kokonaan käytettävissä.
-
Ruukkukasvi
Optifexit saapuivat! Nyt saa lopultakin Syntherionin listasta täydet tehot irti. Aika tarkkaan kaksi kuukautta niitä saikin odottaa, mutta nytpä voi taas kokeilla uusia kokoonpanoja.
Onko kellään vapaata ensi viikolla? Minulla pitäisi olla keskiviikkoa lukuunottamatta kaikki päivät käytössä, tosin edelleen arkisin vasta myöhemmin iltapäivällä.
Onko kellään vapaata ensi viikolla? Minulla pitäisi olla keskiviikkoa lukuunottamatta kaikki päivät käytössä, tosin edelleen arkisin vasta myöhemmin iltapäivällä.
Jos ei muita vastuksia löydy, niin voisin varmaan perjantaina tai lauantaina pelailla Cyrissejä vastaan. Ehdin tosin keskiviikoksi jo lupautua pelaamaan, ja pitäisin mielelläni alkavan viikon vielä matalaa profiilia ropeconin takia/ansiosta. Ei pidä herkutella liikaa ettei tule maha kipeäksi höyrykäyttöisistä taikaroboteista.
Ite pääsisin tod. näkösesti torstaina iltapäivästä pelaan (16.30-17.00 eteenpäin). Olis mukava päästä kokeileen roboja vastaan :) mut laitan vaikka yv tänää illalla ku tiedän varmaks pääsenkö.Ruukkukasvi kirjoitti:Optifexit saapuivat! Nyt saa lopultakin Syntherionin listasta täydet tehot irti. Aika tarkkaan kaksi kuukautta niitä saikin odottaa, mutta nytpä voi taas kokeilla uusia kokoonpanoja.
-
Ruukkukasvi
Nähtävästi torstaina on siis luvassa C&C-ottelu kun Cygnar ja Convergence kohtaavat.
-
Ruukkukasvi
Kiinnostusta peliin ensi viikolla? Voisin hyötykäyttää sen että vaimo on vielä silloin kesälomalla ja arki-iltapäivät ovat suht varmasti käytettävissä.
Torstai voisi sopia minulle.Ruukkukasvi kirjoitti:Kiinnostusta peliin ensi viikolla? Voisin hyötykäyttää sen että vaimo on vielä silloin kesälomalla ja arki-iltapäivät ovat suht varmasti käytettävissä.
Pieni mainostus tähän väliin.
Ostin tuollaisen laservaa'an tänään Keljon Lidlistä 9,99€urolla. Laite näyttää "ristilaseria" joka on omiaan masiinan lättyjen lentosuunnan tarkkaan määrittelyyn ja LoS:in katsomiseen. Ulkonäöstä ja pakkauksen painosta huolimatta itse laser on suhteellisen kevyt käyttää.
Ostin tuollaisen laservaa'an tänään Keljon Lidlistä 9,99€urolla. Laite näyttää "ristilaseria" joka on omiaan masiinan lättyjen lentosuunnan tarkkaan määrittelyyn ja LoS:in katsomiseen. Ulkonäöstä ja pakkauksen painosta huolimatta itse laser on suhteellisen kevyt käyttää.
Ensi viikolla voisin taas pelailla - ti ja ke parhaat vaihtoehdot.
-
Ruukkukasvi
Luulin että minulle kävisi sekä ti että ke, mutta tiistaina onkin vaimolla iltavuoro eli se ei käy.
Minulla siis olisi aikaa keskiviikkona.
Minulla siis olisi aikaa keskiviikkona.
Olisko kellään ollut aikaa pelata torstaina? Innostuin rölleistä ja tekisi mieli päästä jo testaileen :P tollasen 26p listan oon kyhäilly
-
Ruukkukasvi
Meikäläisellä on tämä viikko viikonloppua myöten kiinni. Mutta löytyykö kiinnostusta peliin ensi viikolla? Lisäjoukot saapuivat juuri postista. Nyt rautaa saa rajalle 50 pisteeseen asti ja käytettävissä on myös uusi WC (Warcaster, ei vesiklosetti).
En tiedä ensvkosta vielä, enkä tiä jaksaako nuilla cygeillä pelata hetkeen.. :P eli max pelikoko on tuo 26p ainakin jonkun aikaa itellä.