No piti toi vähän funtsia ja joutu valitsee Edenin ja Malifauxin välillä. Kun Taban:lla oli viel 20% off niin sinne kallistuttiin. Onhan tossa monta masteria Malifauxiin maalaamatta ehkä laitan vain suosiolla Marcuksen kuntoon ja päästänä pedot irti. Pitäs se möyhö apina vaan tilata. Se kun vaikuttaa turhan hyvältä ohitettavaksi.Fiend_ kirjoitti:Paavi: mitä laitoit tilaukseen?
Onhan se Perdita kova. Se toteemi tosiaan on kyllä ehdottomasti killan paras vähintään, kyllä se pelin parhaimpiin varmasti kans lukeutuu niillä pusheilla ja influencella.
Pääkaupunkiseudun Malifaux
- NorjanPaavi
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Mä tilasin joo kans Edeniä kun tuo Gencon floppas. Tuli otettua Bamakaa ja ISC'tä. On ne Bamakat hemmetin hienoja nappeja. ISC'tä odotellessa. Horde alkaa olla jo kerättynä :P
VD'n kanssa oli puhetta tänään että mahdollisesti sekin olis tulossa happeen sunnuntaina Malifauxin ja Edenin kera.
VD'n kanssa oli puhetta tänään että mahdollisesti sekin olis tulossa happeen sunnuntaina Malifauxin ja Edenin kera.
Something something Dangerzone!
Nyt o Colette, 2 showgurlia, 2 mannekiinia ja 4 corypheeta pohjamaaleis. Siitä se lähtee.
Hyi hyi. Arcanist filth. :PMyyra kirjoitti:Nyt o Colette, 2 showgurlia, 2 mannekiinia ja 4 corypheeta pohjamaaleis. Siitä se lähtee.
Mulla on heittää kauppapooliin Nicodem, Lilith ja Pandora -boksit.
Hienoa. Heitätkö vielä tonne toiseen threadiin niin on yhessä paikkaa?Moca kirjoitti:Mulla on heittää kauppapooliin Nicodem, Lilith ja Pandora -boksit.
Myyrä olikin kaukaa viisas ja sisällytti ne omaansa.
Jaahas. Ilmeisesti löytynyt taas Gremlineille lisää mukavuuksia. Ulix + The Sow = Loputtomat charget tiettyjä crewejä vastaan.
http://wyrd-games.net/community/topic/102149-the-sow/
On se sitten mukavaa. :P
http://wyrd-games.net/community/topic/102149-the-sow/
On se sitten mukavaa. :P
Ketäs o muute huomen tulossa Poroon? Ite varmaan pääsen paikalle about millon vaan taas.
- Hammerheart
Mulla on ranskalainen kuolemantauti ("le nuhakuume"), eli ei tällä(kään) kertaa =(
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Pelaillaaks me sit huomenissa? Jos muistan oikein, niin Moljakin sanoi sunnuntaina, ettei ole pääsemässä paikalle.Fiend_ kirjoitti:Neljän jälkeen tulossa.
Käy mainiosti. Tuttuun tapaan :DMyyra kirjoitti:Pelaillaaks me sit huomenissa? Jos muistan oikein, niin Moljakin sanoi sunnuntaina, ettei ole pääsemässä paikalle.Fiend_ kirjoitti:Neljän jälkeen tulossa.
- NorjanPaavi
Mä olin ajatellu tulevani. Toki onko VD tietoo myös Eden kävis.
Ainahan voi pitää kimppakivaa kolmestaan. ;)
- NorjanPaavi
Niin ja Fiend_ tykkää. Miten ois kaksi Preditaa vastaan Ophelia?Myyra kirjoitti:Ainahan voi pitää kimppakivaa kolmestaan. ;)
-
varhaisdementia
Voisin ottaa Edenit mukaan. Ootko NPaavi tulossa kans neljäks?
But the girl has never showed up..Myyra kirjoitti:Ainahan voi pitää kimppakivaa kolmestaan. ;)
- NorjanPaavi
Joudun sen verran vetää takasin että meillä sairastelu vielä jatkuu, eli en valitettavasti pääse paikalle.varhaisdementia kirjoitti:Voisin ottaa Edenit mukaan. Ootko NPaavi tulossa kans neljäks?