weapon skill table

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Scoundrel

weapon skill table

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin.
Weapon skillien pitäisi kai toimia sillä lailla että jos hakattavan kohteen ws on YLI tuplasti isompi kuin lyöjän niin iskut osuu vasta 5+. Siitä huolimatta minun android digisääntis sanoo että ws2 osuu ws4 5+ eikä 4+. Nelos ja vitosedikan sääntiksissä 4+ riitti.
Huomasin koko jutun ihan sattumalta kun pelasin esittelypeliä uuden pelaajan kanssa ja kävin läpi perussääntöjä.
Onko mun kirjassa typo?
Mitä muiden sääntikset sanoo?
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
tneva82

Re: weapon skill table

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Scoundrel kirjoitti:Tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin.
Weapon skillien pitäisi kai toimia sillä lailla että jos hakattavan kohteen ws on YLI tuplasti isompi kuin lyöjän niin iskut osuu vasta 5+. Siitä huolimatta minun android digisääntis sanoo että ws2 osuu ws4 5+ eikä 4+. Nelos ja vitosedikan sääntiksissä 4+ riitti.
Huomasin koko jutun ihan sattumalta kun pelasin esittelypeliä uuden pelaajan kanssa ja kävin läpi perussääntöjä.
Onko mun kirjassa typo?
Mitä muiden sääntikset sanoo?
4+ sanoo miun. Taitaa olla typo e-kirjassasi. Outoa ku kukaan ei ole aiemmin havainnu.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Eli voin varmaan huoletta pelata niin että mun firewarriorit osuu lähiksessä nelosilla ja unohdan koko taulukon olemassaolon. Luulisi joo, että joku muu olisi kiinnittänyt huomiota (ja kenties jopa korjannut) asiaan kun se on kuitenkin aika olennainen juttu.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Scoundrel kirjoitti:Eli voin varmaan huoletta pelata niin että mun firewarriorit osuu lähiksessä nelosilla ja unohdan koko taulukon olemassaolon. Luulisi joo, että joku muu olisi kiinnittänyt huomiota (ja kenties jopa korjannut) asiaan kun se on kuitenkin aika olennainen juttu.
Plus ollut sama tyyliin 16 vuotta. Miten kummassa tuo virhe voi päästä :D Ilmeisesti ei sääntökirjat olekkaan ihan sellaista copy&pastea vanhasta ku väitetään ;)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”