Tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin.
Weapon skillien pitäisi kai toimia sillä lailla että jos hakattavan kohteen ws on YLI tuplasti isompi kuin lyöjän niin iskut osuu vasta 5+. Siitä huolimatta minun android digisääntis sanoo että ws2 osuu ws4 5+ eikä 4+. Nelos ja vitosedikan sääntiksissä 4+ riitti.
Huomasin koko jutun ihan sattumalta kun pelasin esittelypeliä uuden pelaajan kanssa ja kävin läpi perussääntöjä.
Onko mun kirjassa typo?
Mitä muiden sääntikset sanoo?
weapon skill table
weapon skill table
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Re: weapon skill table
4+ sanoo miun. Taitaa olla typo e-kirjassasi. Outoa ku kukaan ei ole aiemmin havainnu.Scoundrel kirjoitti:Tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin.
Weapon skillien pitäisi kai toimia sillä lailla että jos hakattavan kohteen ws on YLI tuplasti isompi kuin lyöjän niin iskut osuu vasta 5+. Siitä huolimatta minun android digisääntis sanoo että ws2 osuu ws4 5+ eikä 4+. Nelos ja vitosedikan sääntiksissä 4+ riitti.
Huomasin koko jutun ihan sattumalta kun pelasin esittelypeliä uuden pelaajan kanssa ja kävin läpi perussääntöjä.
Onko mun kirjassa typo?
Mitä muiden sääntikset sanoo?
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Eli voin varmaan huoletta pelata niin että mun firewarriorit osuu lähiksessä nelosilla ja unohdan koko taulukon olemassaolon. Luulisi joo, että joku muu olisi kiinnittänyt huomiota (ja kenties jopa korjannut) asiaan kun se on kuitenkin aika olennainen juttu.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Plus ollut sama tyyliin 16 vuotta. Miten kummassa tuo virhe voi päästä :D Ilmeisesti ei sääntökirjat olekkaan ihan sellaista copy&pastea vanhasta ku väitetään ;)Scoundrel kirjoitti:Eli voin varmaan huoletta pelata niin että mun firewarriorit osuu lähiksessä nelosilla ja unohdan koko taulukon olemassaolon. Luulisi joo, että joku muu olisi kiinnittänyt huomiota (ja kenties jopa korjannut) asiaan kun se on kuitenkin aika olennainen juttu.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi