"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Paljonko JUURI SINULLA on uponnut rahaa WH:hon?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Lukittu
Trip

Viesti Kirjoittaja Trip »

mulla on menny joku 2000-2500mk mut mä sainki aika halvalla mun tyypit ku ostin ne käytettynä mut viel on jotain ostettavaa
tomppapomppa

Viesti Kirjoittaja tomppapomppa »

HLLT kirjoitti:kaikki gwn rahat menevät tuote kehittelyyn, administrointiin ja palkkoihin.
ja jos tavaraa ostettaisi lisää niin gw saisi lisää rahaa voisi palkata lisää väkeä tuottaisi lisää hinnat laskisi tulisi maailman rauha ja...
:wink: Juuri niin!
Mutta haittaako se rahanmeno nyt niin kamalasti kun on hauskaa? Ei tässä harrastuksessa varmaan kenelläkään nyt rahat lopu kesken. Kyllä kaikki aina jonkin ovelan keinon keksivät jotta saisivat sen uuden armeijan.
Itse olen jo suht pienessä ajassa onnistunut upottamaan harrastukseen omasta mielestäni aika hukean määrän rahaa. Yritän nyt tienata takaisin nuo rahat ja käyttää ne jotenkin muuten. :) Hullua?
Pointtini on se että rahaa on, täytyy vain ohjata se omaan pussiin, ja käyttää sitä sitten omaksi iloksi. Kyllä se rahan kuitenkin olisi käytetty Titenkin rahan käyttö harmittaa. Ajatelkaa nyt kuinka paljon rahaa olette käyttäneet esim. hampurilaisiin. Eikö tunnu tyhmältä käyttää rahaa johonkin niin turhaan ja epäterveelliseen kuin hampurilaisiin? Mutta kun ne ovat niin hyviä! Aivan!
Ei pitäisi murehtia käytettyä rahaa vaan nauttia siitä mitä sillä sai ja käyttää lisää rahaa! :D
InitiateCyrel

Viesti Kirjoittaja InitiateCyrel »

Onkin useampaankin otteeseen tullu mietittyä, että jahka tästä "isoksi" kasvan ja vähän viisastun, ni olis aika hyvä markkinarako kehittää joku vastaava peli kilpailemaan tuon GW:n monopolin kanssa.
Tosin niistä säännöistä :/ ja GW:llähän on AIKA paljon kulunu tota aikaa ton kehitelyy, mutta ehkä pikkiriikkisellä "lainailulla" ja PALJN halvemmilla ja tietysti hienommilla figuilla reaalikokoisine tankkeineen ymsyms siitä vois tullaki jotain :)

Kannattaako joku? :D (da-a)
InitiateCyrel

Ajatelkaa nyt kuinka paljon rahaa olette käyttäneet esim. hampurilaisiin. Eikö tunnu tyhmältä käyttää rahaa johonkin niin turhaan ja epäterveelliseen kuin hampurilaisiin? Mutta kun ne ovat niin hyviä! Aivan!
Ei pitäisi murehtia käytettyä rahaa vaan nauttia siitä mitä sillä sai ja käyttää lisää rahaa!
Huh! Jollain on kunnon kapitalistiarvot taas kohdallaan :) Tolla menollahan se maailma pelastetaan :D Varmaan joka hampurilainen ostettu vielä eräästä niin iloisesta perheravintolasta :)

Don't mind me, carry on!
tomppapomppa

Viesti Kirjoittaja tomppapomppa »

InitiateCyrel kirjoitti:
Ajatelkaa nyt kuinka paljon rahaa olette käyttäneet esim. hampurilaisiin. Eikö tunnu tyhmältä käyttää rahaa johonkin niin turhaan ja epäterveelliseen kuin hampurilaisiin? Mutta kun ne ovat niin hyviä! Aivan!
Ei pitäisi murehtia käytettyä rahaa vaan nauttia siitä mitä sillä sai ja käyttää lisää rahaa!
Huh! Jollain on kunnon kapitalistiarvot taas kohdallaan :) Tolla menollahan se maailma pelastetaan :D Varmaan joka hampurilainen ostettu vielä eräästä niin iloisesta perheravintolasta :)

Don't mind me, carry on!
:D Hahaa. Ei kannata ottaa minua niin vakavasti. Yritin vain sanoa ettei se nyt niin kamalaa ole jos käyttää rahaa johonkin kivaan ja rakentavaan harrastukseen. :wink:
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Taisit lukea Tomppapompan pointin hiukan väärin. Olen miettinyt aivan samaa kuin hän. Siis mikä ihmeen järki haalia omaisuutta ja viettää elämänsä istuen rahavuoren päällä? Tai murehtia jo käytettyjä rahoja?
Joka tapauksessa välttämättömyyksien hankinnan jälkeen jääneet rahat tulee käytettyä jotenkin, oli ostos sitten yleisen näkemyksen mukaan järkevä (esim. mopediin säästäminen katsotaan järkeväksi, mutta voin kokemuksesta sanoa että rackham figutilaukseen säästäminen ei. Kumpikaan noista ei ole välttämättömyys, ja mopedin tuoma näennäinen liikkuvuus on tasan yhtä turhamaista kuin figukokoelman kasvattaminen.)
Sitäpaitsi figut ovat aika hyvä sijoitus kuitenkin loppujenlopuksi. Jos maalaa armeijansa kohtuullisella tasolla, ei pitäisi olla mitään ongelmia saada ainakin figuihin ja maaleihin mennyt hinta takaisin myytäessä.

Kivaa taas on se, että kun alkaa pikkuhiljaa harrastus tuottamaan. Tänä kesänä mulla ei ole näillänäkymin mitään muuta kesätyötä tiedossa kuin armeijoiden & ropecon maalauskisa figujen maalausta (mainos: Kyllästyttääkö maalaamattomilla figuilla pelaaminen? Eikö maalaus innosta? Haluatko armeijan, jolla saat hyvät maalauspisteet turnauksissa? Ei hätää! VJ maalaa armeijasi sopuhintaan, ehkä vielä ajoissa ropeconiin. Ota yhteyttä PM:nä!).
And they wonder how he dealt with stress so well..
InitiateCyrel

no siis no enhän mä nyt niin tosissaan ollukaan. Jos olisin oikein aatteellinen ihminen, ni mitä ihmettä mä GW:n figuja keräilisin :D

Tottahan tuo on, että johonki se raha menee, mutta edelleen harmittaa toi niiden sikahinnoitus! Se on oikeesti IHAN riistoa. Ja vielä kun ne nostaa niitä koko ajan. Siksi olis hienoa jos olis joku yhtä hyvä ja kiinnostava roolipelimaailma keksitty ku 40k (tai sitten Fb).
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

InitiateCyrel kirjoitti: Tottahan tuo on, että johonki se raha menee, mutta edelleen harmittaa toi niiden sikahinnoitus! Se on oikeesti IHAN riistoa. Ja vielä kun ne nostaa niitä koko ajan. Siksi olis hienoa jos olis joku yhtä hyvä ja kiinnostava roolipelimaailma keksitty ku 40k (tai sitten Fb).
Olis hienoa jos jotain sellaista ois markkinoitu onnistuneesti. Olen yhäkin
sitä mieltä, että Ral Parthan siin figupelis kääpen luonne kuulosti hiukan
poikkeukselliselta ja hienolta: Käävät olivat sinäänsä ihan hyviä, mutta
kun johtaja on joku vahva ja karismaattinen Hitler niin... ;-) Väitänpä
siis, että GW:n markkinointi on onnistuneenpaa kuin minkään kilpailijan
tähän asti. Kuitenkin nythän on pari kilpailijaa kaiketi tulossa/tullut
(Confontration ja Warlord, eli Rackhamin ja Reaperin pelit).

Itse ajattelin ainakin, että Warlordin sääntöopuksen hankin, pitäs
ilmestyä nyt kesän aikana. Figut ovat varsin nättejä (näyttäisi olevan
suuri osa Werner Klocken skulptaamia :)), peli on skirmish
tyyppinen (joten siihen ei tarvi niin monia figuja kuin esim. FB:hen
ja toimii sikäli varmaan FB:n rinnallakin) ja ne parit sääntöhiput jotka
olen lukassut ovat vaikuttaneet ihan mielenkiintoisilta (mm. damage
cart systeemi, eli tyyppien statit ovat myös riippuvaisia siitä kuinka
pahasti ovat kärsineet lämää).
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Peltimarsu

Viesti Kirjoittaja Peltimarsu »

Itselläni on mennyt "jokunen" markka ja muutama €uro eli joku 13 000 markkaa. :|
Tuska hälvenee, mutta hulluus on ikuista. "Myös sotavasarassa"

Käyttäjä #602 ja ylpeä siitä.
Hullu harrastaja

Viesti Kirjoittaja Hullu harrastaja »

meitsil on menny noin 1800mk eli 300€
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Väärä nappi
zqmfgb
Rishadan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rishadan »

mulla on menny n. 1500€
"Vade retro, alter ego!"
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

En osaa edes laskea paljon. Olen kerännyt puolet lyhyestä elämästäni ja en muista edes mitä kaikkea olen joskus ostanut.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Musta Setä

no huh...

Viesti Kirjoittaja Musta Setä »

LIIKAA, tai jos katsoo siitä perspektiivistä että mitä nyt omistan, LIIAN VÄHÄN. En kyllä osaa arvioida...maalit ja kirjat, hur mycke, ja kaikki...noh Eldareja on ollut 2200pt., Dark Eldareja 2000pt., Dark Angeleita 1800pt., Death Korpseja 1000pt. (härregod kun ne perusmiehet maksaa niillä...), Space Wolffeja 1000pt., Empireä 1000pt....nämä siis meinneitä armeijoita. Tällä hetkellä 2500pt. High Elffejä (nekin äpärät pitäisi maalata), ja Daemonhuntterit hankinnan alla (tällä hetkellä 800pt., suunnitteilla 2000pt.), joskin epämääräisen päättämättömyyden peikko nostaa taas päätään. Joskus tuntuu että taidan olla jakomielinen...
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Vähän pelottaa ruveta laskee mut tos nyt suurin piirtein:
-whfb Skaven n.300€
-whfb Dark Élves n. 500€
-whfb Orcs & Goblins n. 150€
-whfb Chaos n. 200€
-wh40k Dark Angels 300€
-mordheim 150€
-inquisitor 60€

Eli yhteensä noin 1660e=9872mk. Hitto ei ees menny kymppitonni rikki... eiku fantsuun...
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
hawkeye

Viesti Kirjoittaja hawkeye »

oon keränny neljä vuotta j menny on 700+ e
aika paljon ku viikkorahan turvin on kummiski keräilty...
niin... tänäänkin...
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Pyöreästi tuollainen tuhat euroa, sanoisin. Kolmen ja puolen vuoden aikana. Sisältäen WD:n kuukausittaisen oston.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

About 10.000 markaa on kulunut hahmoihin, maaleihin, pensseleihin ja kaikkeen tähän liittyvään :D.
Kuuker

Viesti Kirjoittaja Kuuker »

hmm.. about 300-350€ mennyt necroneihin... 100€ counteihin.. nyt alkaa tseents mihin menee n. 120€ kerralla.. ja sitten lisää taas... :)
Myytävänä Necron Armeija... yv jos kiinnostaa..
c0mmy

Viesti Kirjoittaja c0mmy »

En ole viitsinyt/uskaltanut laskeen mitä on mennyt tähän harrastukseen. Maaleihin,figuihin,maastotarvikkeisiin ja muuhun sälään on mennyt varmasti useita tuhansia markkoja.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”