"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Molja

Re: Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)

Viesti Kirjoittaja Molja »

Itte olen vielä ensi viikon lomalla. Olin ainakin omaan kalenteriin varannut tiistaille pelipäivän tulevalle viikolle. Eli game on?
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Molja kirjoitti:Itte olen vielä ensi viikon lomalla. Olin ainakin omaan kalenteriin varannut tiistaille pelipäivän tulevalle viikolle. Eli game on?
Tiistaina ollaan menossa Myyrän kanssa joskus puoli kolmen aikaan Poroon mutta kyse ei ole liiga peleistä vielä :)
Something something Dangerzone!
varhaisdementia

Viesti Kirjoittaja varhaisdementia »

Mul alkaaki olla startteri melkein maaleissa. Nephilimeiltä pitäis vielä maalaa baset ja sitten toi Lilith... Pakko tunnustaa, et neiti L on ollu eka figu, joka multa on oikeesti meinannu lentää takkaan. Järjettömän pieni naama, jossa ei oo mitään muotoja ja neliönanometrin kokoiset silmät. Oon tähän mennessä pessyt maalit veke kolme kertaa. Jos ei vieläkään onnistu, ni sitten vain julistan epäonnistuneeni ja maalaan sen vitutuksen voimalla loppuun. Mut joo, tämän avautumisen siis oli tarkoitus kertoa HammerHeartille, et voidaan mun puolesta koittaa pelata Porossaki, jos saan siis ton Lilithin maalattua loppuun tällä viikolla. :)
Fiend_

varhaisdementia kirjoitti:Mul alkaaki olla startteri melkein maaleissa. Nephilimeiltä pitäis vielä maalaa baset ja sitten toi Lilith... Pakko tunnustaa, et neiti L on ollu eka figu, joka multa on oikeesti meinannu lentää takkaan. Järjettömän pieni naama, jossa ei oo mitään muotoja ja neliönanometrin kokoiset silmät. Oon tähän mennessä pessyt maalit veke kolme kertaa. Jos ei vieläkään onnistu, ni sitten vain julistan epäonnistuneeni ja maalaan sen vitutuksen voimalla loppuun. Mut joo, tämän avautumisen siis oli tarkoitus kertoa HammerHeartille, et voidaan mun puolesta koittaa pelata Porossaki, jos saan siis ton Lilithin maalattua loppuun tällä viikolla. :)
Haha. Kyseisestä syystä Yan Lo sai vaan speedpaintit ja washi naaman :D
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Kuinkas tämä siis tarkalleen toimii? Milloin pitää olla kierros pelattuna? Kuinka monta peliä pelataan ennen kuin pistekoot kasvavat? Entä arpooko jokainen pari itse strategyt + schemet vai käytetäänkö me jotain yhteisiä per kierros?
varhaisdementia kirjoitti:Mul alkaaki olla startteri melkein maaleissa. Nephilimeiltä pitäis vielä maalaa baset ja sitten toi Lilith... Pakko tunnustaa, et neiti L on ollu eka figu, joka multa on oikeesti meinannu lentää takkaan. Järjettömän pieni naama, jossa ei oo mitään muotoja ja neliönanometrin kokoiset silmät. Oon tähän mennessä pessyt maalit veke kolme kertaa. Jos ei vieläkään onnistu, ni sitten vain julistan epäonnistuneeni ja maalaan sen vitutuksen voimalla loppuun. Mut joo, tämän avautumisen siis oli tarkoitus kertoa HammerHeartille, et voidaan mun puolesta koittaa pelata Porossaki, jos saan siis ton Lilithin maalattua loppuun tällä viikolla. :)
OK, kuulostaa hyvältä! Mä ajattelin tulla huomenna kokeilemaan jos Porosta löytyisi Edeniä ja sitten olisi viikko aikaa saada Faux-napit Poro-kuntoon - eiköhän tuo onnistu.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Tästä löytyy sääntödokkari, joka vastaa kysymyksiis. Fiend_ vanha laiskamato ei o saanu sitä viel lisättyä alotusviestii.

Edit: Lisätty sääntödokkariin myös achievementit.
Viimeksi muokannut Myyra, Ma 01.09.2014 10:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
M0ca

Viesti Kirjoittaja M0ca »

"Achievementeista löytyy lista dokumentin lopusta." Y Is no list in teh end? :(
Molja

Viesti Kirjoittaja Molja »

JA lopussa on myös siis kivoja laatikoita, mitä voi täyttää ennen peliä ja pelin jälkeen. Tietää, kenen kanssa väitellyt ja kenet voittanut//herännyt vierestä./hävinnyt.

Oltiin Paavin kanssa eilen puhelimitse yhteydessä, niin me pelataan eka kiekka ylihuomenna. Tarkoittaa Drak vs Nobba -matsia. Pahalainen toi paavi kun koko ajan ravaa jossain työmatkoilla paavimobiilillaan. :P
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Fiend_

Myyra kirjoitti:Tästä löytyy sääntödokkari, joka vastaa kysymyksiis. Fiend_ vanha laiskamato ei o saanu sitä viel lisättyä alotusviestii.
Ei nyt osoitella turhaan sormilla kenen syytä mikäkin on :P
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Molja kirjoitti:JA lopussa on myös siis kivoja laatikoita, mitä voi täyttää ennen peliä ja pelin jälkeen. Tietää, kenen kanssa väitellyt ja kenet voittanut//herännyt vierestä./hävinnyt.

Oltiin Paavin kanssa eilen puhelimitse yhteydessä, niin me pelataan eka kiekka ylihuomenna. Tarkoittaa Drak vs Nobba -matsia. Pahalainen toi paavi kun koko ajan ravaa jossain työmatkoilla paavimobiilillaan. :P
Mä nyt lähinnä vieritän syyn järjestäjille, koska kabineteissä oli puhetta että liiga starttaisi vasta reippaasti syyskuun puolella. Mä kyllä luotin kabinetin sisäpiiritietoon ja oletin että liiga alkaa syyskuun puolenvälin jälkeen... Tää on just tällästä Putinnilaista sooloilua. :P :P :P <- onko riittävästi hymiötä?
Myyra

Jos joku nyt o pelaamas noita ekan rundit pelejä jo ennen sunnuntaita, niin alla on virallisen arvontakoneen tuottama skenaario:

Deplo:
Flank Deployment

Strategy:
Squatter's Rights

Schemet:
A Line in the Sand
Assassinate
Bodyguard
Frame for Murder
Plant Evidence

Jos o valittamista, niin tarkastakaa liigan säännöt.
Fiend_

Myyra kirjoitti:Jos o valittamista, niin tarkastakaa liigan säännöt.
Virallinen kanta.
Hammerheart

Varsinaisten liigapelien lisäksi osallistujat ovat tietenkin vapaita pelaamaan myös muita pelejä. Näissä peleissä ei ole järjestävän organisaation puolelta mitään rajoituksia. Niistä voi kuitenkin kerätä itsellensä achievementteja! Achievementeista löytyy lista dokumentin lopusta.
Tarkoittaako tämä siis sitä, että voi pelata myös muilla nappuloilla kuin liigan omalla poppoollaan? Eli toisinsanoen, kaikki Faux-pelit mitä pelaa, voivat tuottaa achievementteja?

Lisäksi ehdotan lisä-achievementteia:
Post a written battle report (preferably with photos) in Finnish on the Sotavasara Forums

Tämä olisi hyvää promoa pelille täällä kotomaassa, kun taisteluraportit osioon syntyisi Malifaux-tavaraa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Fiend_

Hammerheart kirjoitti:
Varsinaisten liigapelien lisäksi osallistujat ovat tietenkin vapaita pelaamaan myös muita pelejä. Näissä peleissä ei ole järjestävän organisaation puolelta mitään rajoituksia. Niistä voi kuitenkin kerätä itsellensä achievementteja! Achievementeista löytyy lista dokumentin lopusta.
Tarkoittaako tämä siis sitä, että voi pelata myös muilla nappuloilla kuin liigan omalla poppoollaan? Eli toisinsanoen, kaikki Faux-pelit mitä pelaa, voivat tuottaa achievementteja?

Lisäksi ehdotan lisä-achievementteia:
Post a written battle report (preferably with photos) in Finnish on the Sotavasara Forums

Tämä olisi hyvää promoa pelille täällä kotomaassa, kun taisteluraportit osioon syntyisi Malifaux-tavaraa.
Loistava idea HammerHeart! Vaihdetaan tuo achi noin päin. Ei meijän tarvii sinne virallisille mennä sörkkii, me ollaan antisosiaalisia suomalaisia!

Hm. Hyvä kysymys tuo käykö mikä tahansa crew. Itse antaisin mennä läpi kyllä millä tahansa crew'lla nuo achit. Ei tarvitse ihan järkyttävää ähkyä vetää nyt yhdestä crewistä.
Myyra

Voidaan pistää molemmista achi, jonka voi lunastaa vaikka samalla tekstillä, jos postaa molempiin.
Fiend_

Myyra kirjoitti:Voidaan pistää molemmista achi, jonka voi lunastaa vaikka samalla tekstillä, jos postaa molempiin.
Niinkin voidaan toki tehdä.
Fiend_

Sunnuntaina tosiaan "virallinen" liiga startti, paikkana toimii Happi sörnäisissä. Jos vain pääsee paikalle niin nyt olisi hyvä päivä tulla pelaamaan ekoja pelejä niin voitaisiin samalla vähän valvoa pelien kulkua jos säännöt ei vielä ole täysin hanskassa. Tokihan ensimmäinen kierros menee aloittelevat vs veteraanit demo meiningillä.

Itse ainakin olen sunnuntaina paikalla.
Hammerheart

Jos tuohon raporttiasiaan voi vielä kommentoida, niin suosisin kyllä suomenkieltä Sotavasaraan laitetuissa raporteissa. Minusta se englanninkielisten postaaminen on aina jotenkin hieman laiskaa. Toki Wyrdin foorumeille kannattanee englanniksi kirjoittaa =)
Myyra

Hammerheart kirjoitti:Jos tuohon raporttiasiaan voi vielä kommentoida, niin suosisin kyllä suomenkieltä Sotavasaraan laitetuissa raporteissa. Minusta se englanninkielisten postaaminen on aina jotenkin hieman laiskaa. Toki Wyrdin foorumeille kannattanee englanniksi kirjoittaa =)
Asiaa ajateltuani, olen samaa mieltä tästä. Lisätäänpäs achiin vaatimus, että sotuun pitää kirjoittaa suomeksi. Kyllä siinä vaivaa säästyy joka tapauksessa, jos raportoi samasta pelistä molemmille foorumeille verrattuna siihen, että raportoisi eri peleistä, vaikka tekstin joutuisikin kääntämään välissä.
Fiend_

Myyra kirjoitti:
Hammerheart kirjoitti:Jos tuohon raporttiasiaan voi vielä kommentoida, niin suosisin kyllä suomenkieltä Sotavasaraan laitetuissa raporteissa. Minusta se englanninkielisten postaaminen on aina jotenkin hieman laiskaa. Toki Wyrdin foorumeille kannattanee englanniksi kirjoittaa =)
Asiaa ajateltuani, olen samaa mieltä tästä. Lisätäänpäs achiin vaatimus, että sotuun pitää kirjoittaa suomeksi. Kyllä siinä vaivaa säästyy joka tapauksessa, jos raportoi samasta pelistä molemmille foorumeille verrattuna siihen, että raportoisi eri peleistä, vaikka tekstin joutuisikin kääntämään välissä.
Hetkinen, koska se sotuun postaus muka englanniksi oli tapahtumassa?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”