Teemun metanurkkaus

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
TheEmu

Re: Teemun metanurkkaus

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

En oo ikinä oikeen tykänny Skornesta mut nyt sain kyl niin nätin listaparin osumaan kohilleen ett pakko jakaa.
Lord Arbiter Hexeris (*6pts)
* Basilisk Drake (4pts)
* Basilisk Drake (4pts)
* Basilisk Drake (4pts)
* Basilisk Drake (4pts)
* Basilisk Drake (4pts)
* Basilisk Drake (4pts)
* Basilisk Drake (4pts)
* Basilisk Drake (4pts)
* Titan Sentry (9pts)
Bloodrunners (Leader and 5 Grunts) (5pts)
Paingiver Beast Handlers (Leader and 5 Grunts) (3pts)
Paingiver Beast Handlers (Leader and 5 Grunts) (3pts)
Extoler Soulward (2pts)
Mortitheurge Willbreaker (2pts)

Supreme Aptimus Zaal & Kovaas (*5pts)
* Cyclops Raider (5pts)
* Mammoth (20pts)
Praetorian Karax (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Praetorian Karax (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Swamp Gobber Bellows Crew (Leader and 1 Grunt) (1pts)
Tyrant Commander & Standard Bearer (3pts)
Ancestral Guardian (3pts)
Ancestral Guardian (3pts)
Extoler Soulward (2pts)
Hakaar the Destroyer (4pts)
Mortitheurge Willbreaker (2pts)
Hexy voittaa Cryxin ja Zaal kaiken muun. Cryxii vastaan spraykonnat vaan sprayaa Black Spotilla koko maailman (also A2A), ja sit taas muit vastaan Mammutti mattopommittaa koko maailman (ja Karaxit on immuunei, uijuijui!). Sit jos joku pääsee naamal asti ni Last Stand -Karaxit ja -AG:t tappaa kaikki.

Zaalilistaan oisin halunnu hirveesti piiskoi (ett Mammutti sais jotain rikki melees) mut joutu väistyy TyComin tieltä (fearless on aina fearless). Ei vaan oikeen oo sitä kahta pinnaa. :/

Pitäiskö Hexylistassa olla Rushi? Ois kuitenki iha siisti lymytä jonkun metsän takana konnalla ja Pathfinderillä läpi ja viuuh vaan. Lisäks kuitenki 8" kävely ja 8" spray on aika makeeta. Runnerit ja yhen Draken pudottamal sais mut sit ei ois ku seittemän Drakee. :/
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Swordie

Viesti Kirjoittaja Swordie »

Skorne Teme vaan ottaa titteliä pois Nikolta?
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Swordie kirjoitti:Skorne Teme vaan ottaa titteliä pois Nikolta?
Voi kuule syksyllä pelataan skornella!

(olettaen et johonkin turneeseen ehin)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Swordie

Skornella ei oo Haley, gunmagei eikä blazerei... Millainen Jaakko on ihmisenä jos listoissa ei oo jotain näistä?
Celebdae

Swordie kirjoitti:Skornella ei oo Haley, gunmagei eikä blazerei... Millainen Jaakko on ihmisenä jos listoissa ei oo jotain näistä?
Ei tartte gunmagei, kun on slingerit. Haley on toki pieni puute.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Swordie

Jossain Nikolla on jäniksen kokoinen vaahtopallo housuissa kun se miettii että pääsee metaan listoja Jaakon kanssa...

...et oo Jaakko peikkoja miettiny?
Celebdae

Swordie kirjoitti:Jossain Nikolla on jäniksen kokoinen vaahtopallo housuissa kun se miettii että pääsee metaan listoja Jaakon kanssa...

Nikollahan on jo hyvä Mordikaar-lista =)

Tosin en mä nyt oikeesti tiedä onko mulla metailuun niin hirveesti annettavaa (saatika peikoille!).

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Celebdae kirjoitti:
Swordie kirjoitti:Jossain Nikolla on jäniksen kokoinen vaahtopallo housuissa kun se miettii että pääsee metaan listoja Jaakon kanssa...

Nikollahan on jo hyvä Mordikaar-lista =)

Tosin en mä nyt oikeesti tiedä onko mulla metailuun niin hirveesti annettavaa (saatika peikoille!).
Sieluni silmin nään jo Nikon pettyneen ilmeen kun se kävelee pois Teemun ja Jaakon väitellessä eMorghoulin parhaista puolista (Ikin en oo ite kyl sitä voittanu).
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
TheEmu

Ei ottanu Skornelistat oikeen tuulta alleen, mut päästetäänpä kissa kaapista, eli ooämgee alotin taas uuden faktion . Täl kertaa ne juustoset punaset. Eli eka listapari ois mallia tämä:
Zevanna Agha, the Old Witch of Khador (*3pts)
* Behemoth (13pts)
* Sylys Wyshnalyrr, the Seeker (2pts)
Cylena Raefyll & Nyss Hunters (Cylena and 9 Grunts) (10pts)
* Koldun Kapitan Valachev (2pts)
Great Bears of Gallowswood (5pts)
Greylord Outriders (Leader and 4 Grunts) (9pts)
Kayazy Assassins (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Kayazy Assassin Underboss (2pts)
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist (2pts)

Kommander Zoktavir, The Butcher Unleashed (*4pts)
* Conquest (19pts)
* War dog (1pts)
Alexia Ciannor & the Risen (Alexia and 9 Risen Grunts) (5pts)
Greygore Boomhowler & Co. (Boomhowler and 9 Grunts) (9pts)
Winter Guard Infantry (Leader and 9 Grunts) (6pts)
* Winter Guard Infantry Officer & Standard (2pts)
* 3 Winter Guard Infantry Rocketeers (3pts)
Eiryss, Angel of Retribution (3pts)
Kovnik Jozef Grigorovich (2pts)
Madelyn Corbeau, Ordic Courtesan (2pts)
Saxon Orrik (2pts)
Niinku listoist varmaan näkyyki (ja on ollu tapanaki), Wanhan Akan on tarkotus voittaa Cryxit (ja muut samankaltaiset infantryhelvetit) mahdollisimman lujaa, ja B3 sit kaikki muu. Eläköityny ja Tongalle muuttanu Khador-ammattilainen oli vähän sitä mieltä että mulla on jo liikaa jalkaväentappoa OW-listassa, mutta voiks sitä oikeesti olla koskaan liikaa Cryxiä vastaan?

B3:n listassa oli vähän ideana maksimoida Cygmerceistä jo valmiina olevia modeleita, mutku modelit on Alexia ja Boomis niin ei kai niil ihan metsään voi mennä (tai voi koska Saxon, hehehehehehe)? Ideana ett vihu kahlaa skeelois ja boomiksis, samal ku WGI+Conqq ampuu kaiken ja B3 murhaa kaiken meleessä. En oo iha sata onks Conq optimijakki B3:lle mut kylhä se kuitenki tulee (tuli) hommattuu ni miksei sit samantien pistäis testiin. Ja on siin kuitenki iha ideaa ett Conq ei tee mitään mut kerää nipun hevejä kasaan B3lle murhattavaks.

Edit: Tuntu loksahtelevan charrut ja pathfinderit ja kaikki ihan hyvin kohilleen. B3 haluu Eiryssin Arcane Shieldiä vastaan, ku sit taas Akka haluu Gormanin prowlii varten. Akka tarjoo spellinä pathfinderii (ja paril jengil sitä onki), ni Saxoni jää vapaaks B3:lle (ja mahtu jopa listaan). WGI:n tilalla mul oli alunperin WGRCtä, mut Tongan Khador-ammattilaisen mukaan nää ois parempii. En tiiä sit, kyl RNG14:ki houkuttais mut WGIt mä ny ostin alkuun ett testaan niil.

Regards, Scissors. "
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Tosi hyvät listat. WGI on parempi vaik Helsingin toisiks parhaiten Khadorilla ulkomailla pärjännyt pelaaja onkin eri mieltä.

Eka lista on tosi kiva, ei oo liikaa infantryn poistoa (etenkin koska lähes kaikki niistä voi rikkoa myös panssaria sit loppupelistä/tarvittaessa), jopa aika kuumottava lista. Mä lähestyisin tota eGaspyllä spämmäämällä excarnatea, onko sulla vastausta siihen?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
TheEmu

Mä vähän haaveilin ett Nyssit ja Hepat pääsis peruuttamal sen verran kauas ettei ihan koko maailma kuolis Bileihin mut en sit tiiä miten se käytännös menee.

Vähä toisaalt houkuttais vaihtaa Assat WGIhin. En oo iha varma pääseeks noi Assat tekee mitään kuolemat Purgeihin ku sit taas WGI-sprayllä ois tosi kiva murhaa panei ja raketeil kanoi ja semmost. Sit taas tarvis keksii joku kiva ampumaelementti B3:lle...

Regards, Scissors. "
Prkl

TheEmu kirjoitti:Mä vähän haaveilin ett Nyssit ja Hepat pääsis peruuttamal sen verran kauas ettei ihan koko maailma kuolis Bileihin mut en sit tiiä miten se käytännös menee.

Vähä toisaalt houkuttais vaihtaa Assat WGIhin. En oo iha varma pääseeks noi Assat tekee mitään kuolemat Purgeihin ku sit taas WGI-sprayllä ois tosi kiva murhaa panei ja raketeil kanoi ja semmost. Sit taas tarvis keksii joku kiva ampumaelementti B3:lle...
Voithan sä ottaa Assault Kommandot Kayazyjen tilalle. Ne on ihan yhtä hyviä mut immuuneja korroosiolle. Joo ehkä en salaa arvosta kayazyjä superkorkealle.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

TheEmu

Mjoo, mä oon kyl salaa vähän Kayazy-fani, mut tykkään kyl AKistaki ihan avoimesti. Kyl tos ihan ideaa ois ett vois vaan nauraa Bileille (ja kattoo ku Tartarus tekee niis 1398913 banee).

Regards, Scissors. "
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

AK:t kyl tartteis mun mielestä s&p:tä jos niistä haluaa saada jotain irti.

Ihan siistit listathan nuo. Kayazyt on aina hot.

Mä en kanssa ottais 3butcherille tuota conquestia, kun ei se reppana auta sitä millään ja enerkiiselikin menee hukkaan.
Peto 09?

Kahdor goes fist of haalak? ja kova manowar spammi, nythän niillä on se kapukin, ni shield wall liikkuu jo 6" per turni. Kolmannella turnilla ollaan jo yli puolivälin kenttää kun aloittaa.
Rats keep running!
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Khadoria vastaan on pari peliä alla ni annan retriperspektiivii:

OW on aika nästi. Retrillä pystyy kyllä pieksemään assassinit mutta se vaatii multa yleensä kauhean määrän duunia mikä on pois kaikesta muusta mitä pitäis niitata, kun ei oikein ole varaa päästää niitä meleeseen. Mut B3 on varmaan se tarkoitettu droppi meit vastaan?

Näyttäis olevan aika kompakti setti, tykkään (ahistaa) että on kolme isoa uniittia ja konquest. Retriltä loppuu parin vuoron atrition jälkeen puntti tappaa armeija, colossi ja butcheri, joten tosta tulisi vähintäänkin tiukka matsi. Mua boomikset ei oikein ole ikinä ahistanu, mutta ehkä oon sitte ollu vaan onnekas vastustajan toughirollien kanssa. Kyllähän ne screenaa butcheria mikä on aika tärkeää kun ei ole bokuria, butcheri nyt ei kummiskaan halua konquestin takana piilotella kun sitten se ei pääse tekemään mitään, eikä B3 ole oikein mikään supporttikasteri. Alexiasta en oikein osaa sanoa mitään, tarviin pelejä sitä vastaan. Se mitä eniten ihnottaa kattella toiselta puolelsta pöytää B3 listassa on ollut sniperit. Eiryss löytyykin jo mutta ite tykkäisin änkeä sinne widowmakerit, näin retriä vastaan niillä saa niin kätevästi hyvin poistettua chargeline blockereita ja arcanisteja. Jos conquesti ei osottaudukkaan hyväksi vaihtoehoks niin suosittelisin kokeilemaan widowmakereitä niillä pinnoilla mitä irtoaa. WGI on aika mielenkiintonen vaihtoehto, päälimäinen ajatus mitä tulee mieleen on että miksi ei? Tossa varmaan on ajatuksena touda paljon modelleja pöydälle ja WGIn ja boomisten välillä alkaa jo olemaan aika paljon toughia. Eikä ne kasin spräit osumaboosteilla ole ikinä ollut mitään mielyttäviä ottaa naamaan.

Kannattaa kyllä kokeilla muutama peli tolla. Jos jotain on lähössä pois niin laittaisiin jonoon ensin widowmakerit ja sitten iron fangejä. Uhlanit on ainaki retriä vastaan ollu inhottavia kopata kun lyövät törkeän lujaa, ARM 19 ja viis hiparia alkaa olla rasittavan vaikea poistaa ja ne screenaatav kanssa Butcheria.
Hän on puhunut.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

TheEmu kirjoitti:ei kai niil ihan metsään voi mennä (tai voi koska Saxon, hehehehehehe)?
Oon niin krapulas et repesin tälle. Nyt hävettää.
Charad kirjoitti:AK:t kyl tartteis mun mielestä s&p:tä jos niistä haluaa saada jotain irti.

Ihan siistit listathan nuo. Kayazyt on aina hot.

Mä en kanssa ottais 3butcherille tuota conquestia, kun ei se reppana auta sitä millään ja enerkiiselikin menee hukkaan.
Peto 09?

Kahdor goes fist of haalak? ja kova manowar spammi, nythän niillä on se kapukin, ni shield wall liikkuu jo 6" per turni. Kolmannella turnilla ollaan jo yli puolivälin kenttää kun aloittaa.
Olin ihan komppaamas kaikkee täs viestis kunnes sanat ''manowar spammi'' osu silmiin. Ite runasin biistii mut toisaalta tykkään kyl idiksest et vastustaja heittää amoricräckingisä conquestiin ja sit butcheri voittaa tappamal ne.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Tai sit ostat vaan ne neljä devaa
Prkl

Charad kirjoitti:Kahdor goes fist of haalak? ja kova manowar spammi, nythän niillä on se kapukin, ni shield wall liikkuu jo 6" per turni. Kolmannella turnilla ollaan jo yli puolivälin kenttää kun aloittaa.
Lue: Kolmannella vuorolla ollaan jo skenualueella.. Siitä kaks vuoroa ni ollaan meleessä sen vihun kanssa, joka varvastaa alueen toista laitaa. Ei huono.

TheEmu

Paitsi ku Karsun tieristä saa Advance Moven!

Regards, Scissors. "
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Borken!
Rats keep running!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”