Malifaux Assembly Challenge. Kaikki osat ämpäriin, kunnon sekotus ja kasaamaan!Morze kirjoitti:"Mitä sä teet Myyrä?"Fiend_ kirjoitti:Hahahaha. Tervettä menoa :PMyyra kirjoitti:Rakensin tornin. Ne on kaikki avaamattomia, jos joku mietti sitä.
"Kasaan mun Malifaux figuja."
Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Something something Dangerzone!
Siinäkin on jo tarpeeks haastetta, että pudottaa jonku Yan Lon parran tyhjään ämpäriin ja koittaa löytää sen sieltä.
Oliko tää siis ei mun haasteelle?Myyra kirjoitti:Siinäkin on jo tarpeeks haastetta, että pudottaa jonku Yan Lon parran tyhjään ämpäriin ja koittaa löytää sen sieltä.
Hetkinen hetkinen..
Myyrä sinä sika. Et sä voi käyttää Luciuksen Issue Commandia Malifaux Childillä (näin ollen myöskään Doppelgangerilla) koska se listaa modelin nimeltä!
"Target friendly non-Austringer Minion model which has not been targeted by this Action this Turn may immediately take a (1) Action. If the target is a Guardsman or Mimic, increase this Action's range to 14"
Siinä on modelin nimi. :P
Myyrä sinä sika. Et sä voi käyttää Luciuksen Issue Commandia Malifaux Childillä (näin ollen myöskään Doppelgangerilla) koska se listaa modelin nimeltä!
"Target friendly non-Austringer Minion model which has not been targeted by this Action this Turn may immediately take a (1) Action. If the target is a Guardsman or Mimic, increase this Action's range to 14"
- Hammerheart
o_OFiend_ kirjoitti:Hetkinen hetkinen..
No siinäpä muuttui pelin henki kerralla aika isosti.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Mä tajusin tän itsekkin, ku huomasin tuon Wyrdin foorumeil. Se oli laillinen viel sillo ku pelasin Fiend_iä vastaa tosin. Enpä ollu tajunnu, et toi muutos vaikuttaa Luciukseenki. Eipä se Malifaux childi kyl muutenkaa o mua vakuuttanu iha kauheesti. Siinä oli kuitenki jo valmiiks se ongelma, et yhtä modelia ei sa kosketella issue commandil ku kerran vuoros, joten ei niitä iha loputtomasti tarvinnu kuitenkaan. Luultavasti tästä o seurauksena se, et rupeen pelaamaan Luciusta lähinnä neverbornina, et pääsen käsiks parempii upgradeihi ja yrjömatoon.
Hm. Mihin upgradeihin ja mitä hittoa yrjömato tekee? :DMyyra kirjoitti:Mä tajusin tän itsekkin, ku huomasin tuon Wyrdin foorumeil. Se oli laillinen viel sillo ku pelasin Fiend_iä vastaa tosin. Enpä ollu tajunnu, et toi muutos vaikuttaa Luciukseenki. Eipä se Malifaux childi kyl muutenkaa o mua vakuuttanu iha kauheesti. Siinä oli kuitenki jo valmiiks se ongelma, et yhtä modelia ei sa kosketella issue commandil ku kerran vuoros, joten ei niitä iha loputtomasti tarvinnu kuitenkaan. Luultavasti tästä o seurauksena se, et rupeen pelaamaan Luciusta lähinnä neverbornina, et pääsen käsiks parempii upgradeihi ja yrjömatoon.
Viimeksi muokannut Fiend_, To 04.09.2014 16:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heh heh.Fiend_ kirjoitti:Hm. Mihin upgradeihin ja mitä vittua yrjömato tekee? :DMyyra kirjoitti:Mä tajusin tän itsekkin, ku huomasin tuon Wyrdin foorumeil. Se oli laillinen viel sillo ku pelasin Fiend_iä vastaa tosin. Enpä ollu tajunnu, et toi muutos vaikuttaa Luciukseenki. Eipä se Malifaux childi kyl muutenkaa o mua vakuuttanu iha kauheesti. Siinä oli kuitenki jo valmiiks se ongelma, et yhtä modelia ei sa kosketella issue commandil ku kerran vuoros, joten ei niitä iha loputtomasti tarvinnu kuitenkaan. Luultavasti tästä o seurauksena se, et rupeen pelaamaan Luciusta lähinnä neverbornina, et pääsen käsiks parempii upgradeihi ja yrjömatoon.
Yrjömato tekee mitä yrjömato tekee yleensäkin. Maksaa vähän, antaa nostaa ylimääräsen kortin ja toimii scheme markkerina tarvittaessa.
Nexus of power upgrade tekee Dashelista käytännössä kuolemattoman ja antaa Luciukselle mukavasti ilmasta healia.
Nexus of power upgrade tekee Dashelista käytännössä kuolemattoman ja antaa Luciukselle mukavasti ilmasta healia.
Mä en oo ees kattonu, että mitä se Nerffattu Nexus ees tekee.Myyra kirjoitti:Yrjömato tekee mitä yrjömato tekee yleensäkin. Maksaa vähän, antaa nostaa ylimääräsen kortin ja toimii scheme markkerina tarvittaessa.
Saman ku ennenki paitti, et heali putos 1:een ja soulstone preventistä ei enää saa healia.
Alright. Täytyy varmaan kurkata vähän sitä. Onko sulla muovinen vai metallinen mato?Myyra kirjoitti:Saman ku ennenki paitti, et heali putos 1:een ja soulstone preventistä ei enää saa healia.
Muovinen on tulos genconista.
Ootko saanu niistä sun tilauksista mitään ilmoitusta muuten?Myyra kirjoitti:Muovinen on tulos genconista.
On siel jotain liikehdintää tähän suuntaan jo tapahtunu, mut en sit tiä millo ovat saapumassa oikeesti. Tänään tuli tosin postissa mobile toolkit, mech rider ja Abuela, joten reilua ja tervehenkistä pelaamista pääsen kyllä harrastamaan ilman Luciustakin.Fiend_ kirjoitti:Ootko saanu niistä sun tilauksista mitään ilmoitusta muuten?Myyra kirjoitti:Muovinen on tulos genconista.
- Hammerheart
Siis tilasiksäny kuitenkin sen viiksigolemin?Fiend_ kirjoitti:Mä en oo viel saanu mitään infoa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Mä otin sen male multispruen ku oli jotain SS käyttöjä siellä sisällä.Hammerheart kirjoitti:Siis tilasiksäny kuitenkin sen viiksigolemin?Fiend_ kirjoitti:Mä en oo viel saanu mitään infoa.