Jep, varmaan tsekit ovat valinneet tiimiinsä jonkun random nyypän pelaamaan paskaa listaa ja häviämään länsieurooppalaisille pro-pelaajille sata-nolla.A Witch Coven tournament list without the Kraken… colour me skeptical. The list looks like a crazy fast assassination list, but I’m not sure it’s going to stand up to the current meta unless Vladimir is an exceptional player. Vladimirs second list is a Deneghra1 Bane spam list with a Seether, and while Deneghra1 + Banes will always have a chance, I think maybe this is Vladimirs first trip into the big leagues, and I think he’ll need a beer come Saturday night.
WTC 2014 - Yleinen
- The Captain
- Valvoja
Re: WTC 2014 - Yleinen
Tykkäsin myös tästä pätkästä:
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Muutenkin aika kova veto lähteä julkisesti dumaamaan maailman ykkösturnauksen itselle tuntemattomia nimiä ja niiden ideoita. Helposti sortuu aliarvioimiseen. Etenkin, kun ottaa huomioon, että viime vuosina voittajoajoukkueista on löytynyt Assault Kommandoja ja trenchereitä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Tosiasia toki on, että pienemmistä masiina-maista (Tshekki menee tähän kastiin) turnauksessa voi hyvin olla varsin aloittelevia pelaajia. Mäkin pelasin ainakin ekassa ETC:ssä yhtä vastaan. Tietysti allekirjoitan, että tuntematta pelaajaa pelkän listan perusteella on aika rohkeata tehdä kovin kummoisia analyyseja. Pelaajana ei ainakaan voi lähteä takki auki näihin peleihin.
Mut sit taas kiva homma, että jotkut viittii tällaisia juttuja kirjoittaa, koska hupia ja keskusteluahan näistä syntyy.
Mut sit taas kiva homma, että jotkut viittii tällaisia juttuja kirjoittaa, koska hupia ja keskusteluahan näistä syntyy.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Provosointi on loistava keino herättää keskustelua. (Olettaen että se on keino keskustelun aloittamiseksi, eikä luonnevika.)
Eli uskaltaa lähtee ottaan turpaan uutena pelaajana... :)
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Toki. Tönäri, ootko tulossa SoloMasterissiin?
Riippuu paljolti töistä (antaako pomo vapaata), saanko figut kasaan ja pelejä alle...
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Woot. Huomasin nyt vast ett jenkkien Arrasmith pelaa Abby2:sta. #mitäihmettäabby2tekee #abby2legit
Lisäks tää oli aika jännä statistiikkakeräys: http://museonminis.com/forums/index.php?topic=4214.0 Esimerkiks Khadorin ja PoMin Vengeance-julkaisujen esiintymistiheys WTCssä:
;)
Lisäks tää oli aika jännä statistiikkakeräys: http://museonminis.com/forums/index.php?topic=4214.0 Esimerkiks Khadorin ja PoMin Vengeance-julkaisujen esiintymistiheys WTCssä:
#mwehkhador #khadorsucks #pom=opProtectorate of Menoth
Servath Reznik, Wrath of Ages: 0 appearances, 0% of lists
Initiate Tristan Durant: 14 appearances, 23% of lists
Indictor: Unreleased
Flamebringers: 0 appearances, 0% of lists
Exemplar Bastion Seneshal: 1 appearance, 1.6% of lists
Khador
Kommander Zoktavir, The Butcher Unleashed: 13 appearances, 22% of lists
Kovnik Andre Malakov: 14 appearances, 23% of lists
Grolar: Unreleased
Greylord Outriders: 14 appearances, 23% of lists
Iron Fang Kovnik: 23 appearances, 38% of lists
;)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Trollkin,warders 87% listoista. Yleensä tuplana. #Mitänetekee? #Suomentrollit
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
emt onko ne warderit nyt NOIN hyviä... melkin tekis mieli lähtee ilman wardereita puolaan.
#warderit #treeniviikonloppu #feidi #mkpaikalla
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Vertaa niitä vaikka cetratien kans... Niil tarvis olla sield wall ton passiivisen miljoonan armorin sijaanSwordie kirjoitti:emt onko ne warderit nyt NOIN hyviä... melkin tekis mieli lähtee ilman wardereita puolaan.
cetratit maksaa 11 pojoo täys unitti... warderit maksaa 8
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
- GreenMeanie
#mulonkolmet #wtcnjälkeesuomeen
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
#sulonkolmet #lokakuusfana
#parastahpnpaluussaGreenMeanie kirjoitti:#mulonkolmet
Mokasin. Mul on metat työkoneella ja unodin läettää ne säköpostilla ulos sieltä... Keskiviikkona seuraavaks töitä ni laittelen metat sillon sit julki
Tönninki: Vielä olis 3 paikkaa soolo masterissisa (3-5.10 puolassa)... nopeet saa paikat :)