Battlefleet Gothicia PK-seudulla?

Helsingin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

sippa

Battlefleet Gothicia PK-seudulla?

Viesti Kirjoittaja sippa »

Hei. Minua kiinnostaisi BFG jossain määrin. Löytyykö PK-seudulta muita pelaajia? Minulla on kaverin pari jämälaivastoa ja pelipöytä mutta ei maastoa taikka countereita tai ohjekirjaa.
GW:tä jo vuodesta '94
SuurAmiraali

Re: Battlefleet Gothicia PK-seudulla?

Viesti Kirjoittaja SuurAmiraali »

Moi

Itse olen pelaillut BFG:R silloin tällöin, onnistuttuani hankkimaan juuri pelin loputtua pienet imperiumin sekä Chaoksen laivastot. hyvällä tahdolla ja Chaoksen siunauksella noista saa n.1500p per puoli, tarvittaessa muutamaa muun pelin alusta sitten käyttänyt proxyttämässä lisäksi.

Olen käyttänyt nykyään peleissä netistä löytyviä BFG:R sääntöjä, muutamin house rule korjauksin yms,. miten sattuu säännön milloinkin muistamaan.
Alkuperäiset säännöt ja niiden päivityshän on hieman epätasapainoinen joiltain osin ja fanien tekemissä Rewised säännöissä joitain asioita oli onnistuneesti korjattu. Rewised säännöistä löytyy kai kahdet kappaleet/ versiot netistä, mutta ns uusinta tai se mistä löytyy yhtenäisimmät muokkaukset on ollut käytössä.
Hieman ovat jääneet tekijöiltä kesken, josta syystä muutama house rule.

Kovin usein en ole päässyt pelaamaan joten ei sinänsä kattavaa kokemusta mitkä säännöt loppujen lopuksi paremmat.

säännöt löytyvät koneelta, ja reference sheet:it on tulostettu.
Myös pelipaikka, (musta taistelukenttä) löytyy, sekä planeetta ja muutama muu kivi sekä pumpulia nebulaksi
Ei tosin oikeita countereita, yms mutta toisen pelin hävittäjiä käyttänyt proxyttamaan yms. menetellyt se.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Helsinki”