"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

LA GD kuvia

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
newbie

Viesti Kirjoittaja newbie »

ei voi muuta sanoo kun vau!! siis käykää kattoon tosta keskimmäisestä linkistä, ja klikatkaa tota vasemmanpuoleisissa otsokoissa tota fantasy single tai jotain ja kattokaa tota tyrionia... se on vaikuttava. kun vaan osais maalata ja varjostaa noin...
im the new kid in town so dont pick on me
Blöö

Viesti Kirjoittaja Blöö »

Andromedus kirjoitti:
Kainuh kirjoitti:paljon toi youngbloodin ikä raja on??
15
14 se minun mielestäni on
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

VJ kirjoitti:Niinpä. Mutta nyt kun miettii niin Jenniferin lisäksi jäin kaipaamaan Wongia, Hardya, Verzania ja sitä yhtä Void Phantom miestä (vai oliko se tuolla?).
Sen minkä noista kuvista huomaa on että nykyään ei ole enää niin nuukaa sen blendauksen tasaisuuden kanssa. Pienet epätasaisuudet tunnutaan antavan anteeksi kun figu toimii kokonaisuutena (tai sitten tän kuvan jpg pakkaus on syynä).
http://www.games-workshop.com/news/us/e ... e_head.jpg
Ei sillä että tuo mitenkään rumasti olisi blendattu, ei vaan aikaisempien slayer figujen tasoisesti.
Emmä oikeen osaa sanoa mutta mun mielestä se on joissakin tapauksissa siistimpi ikäänkuin näkyy noi pensselin sivellykset tai noi maalejen rajat selvästi. Joskus ku kattelee joittenki heppujen hahmoja niin ei näy muutaku blendiä, blendiä ja blendiä ikuisuuksiin. Joitenki mielestä näyttää coolilta, mutta mä pidän tollasesta jäljestä :D.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”