fanan ilmot auki
- GreenMeanie
Re: fanan ilmot auki
Hei kuha siirtyy jo ennen fanaa WTC singleis (hebelle).
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Ainii pitäs antaa se hiljallee jollekulle. Voiks Tero vaik ottaa sen?
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Mä en siihen koske! Tsiisus!Inexis kirjoitti:Ainii pitäs antaa se hiljallee jollekulle. Voiks Tero vaik ottaa sen?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Säki voisit sieltä korkeuksistas ränkingin top viidestä tulla tänne pohjamutiin koskettelemalla tota lootaa.petskules kirjoitti:Mä en siihen koske! Tsiisus!Inexis kirjoitti:Ainii pitäs antaa se hiljallee jollekulle. Voiks Tero vaik ottaa sen?
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Mä en koske kepilläkään sun lootaa.Inexis kirjoitti:Säki voisit sieltä korkeuksistas ränkingin top viidestä tulla tänne pohjamutiin koskettelemalla tota lootaa.petskules kirjoitti:Mä en siihen koske! Tsiisus!Inexis kirjoitti:Ainii pitäs antaa se hiljallee jollekulle. Voiks Tero vaik ottaa sen?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Noniin, pilasin army painterin primerillä mun casterien napit (*insert raikuvat aploodit*)
tarkempi kuvaus
Lyhyesti: heruuko keltään lainaan eVyrosta ja/tai Issyriaa, onko Shoddie armollinen vai alanko metaamaan Ossyania ja pVyrosta?
tarkempi kuvaus
Lyhyesti: heruuko keltään lainaan eVyrosta ja/tai Issyriaa, onko Shoddie armollinen vai alanko metaamaan Ossyania ja pVyrosta?
Hän on puhunut.
- GreenMeanie
'Nuff said.Ossyania ja pVyrosta
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Onneks mun Retrit on hyllyllä, saat lainaan. Issy ja EVyros?
En tuu ite pelaamaan, mut voin kyl figuilla heittää...
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Belissimo!MaSSacRe kirjoitti:Onneks mun Retrit on hyllyllä, saat lainaan. Issy ja EVyros?
Hän on puhunut.
Eiks fanajatkot Myniksellä ollu ny ihan sovittu juttu?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Sinne mä oon ainakin menossa.
Jees hyvä. Mä voin tulla kartanlukijaks ni löydetään ainaki perille.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
ei tänne kyl oo ketään sit tulossa, saatte oikeesti hommaa jonku muun mestan
hajotkaa siihen... :P
Ymmärsin että tää on selkee juttu...
hajotkaa siihen... :P
Ymmärsin että tää on selkee juttu...
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Anyone else hear "Surprise party at Mynämäki"?
Hei löytyiskö keltään mulle Pomin junnua lainaan fanaticiin?
- Ordo Aboensis
- Peliporukkavalvoja
- Viesti:
Fanaticin maastoja roudataan perjantaina kello 18:00 alkaen Drupaletilla (Maariankatu 12), lauantaina kello 06:30 alkaen sekä Drupaletilla että T-Talolla (Vanha Hämeentie 29), sekä turnauksen jälkeen sunnuntaina noin kello 17:00 alkaen sekä Drupaletilla että T-Talolla.
Pliis pliis pliis, osallistukaa kantamisiin. Kun moni kantaa vähän, ei kellekään tule liikaa puuhaa, vaan homma on kivaa kaikille. Jos maastoroudaus jää toistuvasti pienen järkkäriporukan niskaan, ei Fanaticcia välttämättä kauaa enää nähdä Turussa!
Pliis pliis pliis, osallistukaa kantamisiin. Kun moni kantaa vähän, ei kellekään tule liikaa puuhaa, vaan homma on kivaa kaikille. Jos maastoroudaus jää toistuvasti pienen järkkäriporukan niskaan, ei Fanaticcia välttämättä kauaa enää nähdä Turussa!
- Cor Leonis
Huvikseni kyselen oisko jollain lainata fanatikkiin mulle yhtä (1) swamp horroria ja wrastleria. Maalattuna mielellään niin saa pelatakin. Gauntlettikierroksilla saatankin tarvita...
Pora on miehen sielu.
Ihan mielenkiinnosta: Tuliko apuja?Ordo Aboensis kirjoitti:Jos maastoroudaus jää toistuvasti pienen järkkäriporukan niskaan, ei Fanaticcia välttämättä kauaa enää nähdä Turussa!
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
viewtopic.php?f=11&t=109128&start=80#p1287030Merimetsä kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta: Tuliko apuja?Ordo Aboensis kirjoitti:Jos maastoroudaus jää toistuvasti pienen järkkäriporukan niskaan, ei Fanaticcia välttämättä kauaa enää nähdä Turussa!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.