Kattelen ens viikol asiaa paremmi, toisilta ois kyl hyvä kopioida ni ei tarvii ite miettiä :DTheEmu kirjoitti:Pitäiskö ottaa pisteytys tän mukaan?:
viewtopic.php?f=11&t=109377
Lisäks meinattiin muuten, että torstain (epäsäännöllinen) peli-ilta oiski (epäsäännöllisesti) keskiviikkoisin koska tuntu että se sopi jengille paremmin.
Aloittelijaystävällinen wm/h slowgrowliiga Turussa alk 20.10
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Aloittelijaystävällinen wm/h slowgrowliiga Turussa alk 2
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Tänks mään
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Figukohtanen pisteytys maalauksesta vois olla ihan siistiä kyllä. Oma lehmä ojassa mut pitemmän päälle kyl harmittaa jos maalaan koko paketin shamblereitä ja niistä saa lopulta yhtä paljon pisteitä kun jostain circlen katkaravuista. Mut siinä kohtaa niitä maalauapisteitä alkaa tulemaan paljon enemmän ni ehkä pelipisteitäkin joutuu kompensoimaan samalle tasolle.
I've never been the kind of man who laughs in the face of danger, much preferring to snigger behind its back and make vulgar hand gestures while it isn't looking.
Jos pelaillaan ton hesan paketin kanssa ni shambleerit on 43 pojon arvoinen maalaus paketti...
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
No myönnettäköön et se on aika paljon :D Mut se et seittemän ukon jälkeen ei saa enää yhtään bonuspisteitä on vähän syvältä. Varmaan Teemukin ajatteli sitä samaa kun mä viime vuonna. Kaartilaiset UAlla ja raketeilla on 15 ukkoa (4 pistettä) ja ne pisteet ei mee ihan tasan jos circle maalaa vaikka kaks unittia kiviä (6 kivestä ja 6 pistettä).
I've never been the kind of man who laughs in the face of danger, much preferring to snigger behind its back and make vulgar hand gestures while it isn't looking.
Nää maalauspisteet on tietty vähän ikuinen ongelma, mihin ei varmaan mitään hyvää systeemiä oo edes olemassa; tai aina joltain kantilta tuntuu että jostain saa liikaa ja jostain liian vähä pojoja. Mustaki kyl toi modelikohtanen pisteytys ois ihan hyvä lähtökohta. Tai oli mul niin likanen olo viime vuonna ett oisin saanu kolmesta medibasesoolosta (kolme nodipuuta...) samat pojot ku Matias hiellä ja tuskalla maalaamistaan 15 Winter Guardista. Tietty sit isoista yksiköistä saa paljon pisteitä, mut onks se sit väärin ett monen modelin maalaamisest irtoaa paljon pisteitä..? Tietty isojen yksiköitten modelit voi olla yksinkertasia maalata, mutta niin se vaihtelee muutenki modelien välillä...
Eli musta kopsataan toi Teron pisteytys, jos ei joku haluu naputella jotain parempaa pisteytystä.
Eli musta kopsataan toi Teron pisteytys, jos ei joku haluu naputella jotain parempaa pisteytystä.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
joskus vihasin tota pisteytys settiä, mut ei siin kyl juu oo oikein mitään hyvää tietä mennä.
Olen kanssa ton Teron pisteytyksen kannalla...
Olen kanssa ton Teron pisteytyksen kannalla...
Joop. Kattelen tulevalla viikolla näitä slowgroweja ja fanajuttuja kuntoon.
Hei määhän voisin kanssa koittaa osallistua. Nyt kun on röllejä ihan pohjamaaleissa saakka, niin samalla voi sitten kerätä boonuspisteitä :D
Onko siis niin että voi tulla molempina päivinä pelaamaan vai vaan tiistaina? Ja jos pelaa salaa työaikana niin lasketaanko ne myös liigapisteisiin? ;)
EDIT: Oskari Kulmala Trollbloods
Ja pakko kommentoida vielä noista maalauspisteistä sen verran, että Runeshaperit abusoi aika hienosti noita pisteitä :)
Onko siis niin että voi tulla molempina päivinä pelaamaan vai vaan tiistaina? Ja jos pelaa salaa työaikana niin lasketaanko ne myös liigapisteisiin? ;)
EDIT: Oskari Kulmala Trollbloods
Ja pakko kommentoida vielä noista maalauspisteistä sen verran, että Runeshaperit abusoi aika hienosti noita pisteitä :)
Molempina päivinä saa pelata, mutta tiistaina saa varmemmin peliseuraa.
Työajalla pelaamisesta en tiiä :D
Työajalla pelaamisesta en tiiä :D
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Yksi kysymys lentelee ilmassa: Tarvitseeko maalatut figut olla samaa faktiota kuin se millä pelaat liigan pelejä? Jaa, ei, poissa?
Juttuja päivitelty.
Lisätty pisteytykset.
Lisätty mahdollisuus pelata 35p pelejä viikon pidempään liigan puitteissa.
Juttuja päivitelty.
Lisätty pisteytykset.
Lisätty mahdollisuus pelata 35p pelejä viikon pidempään liigan puitteissa.
siis eri faction nappeja, pysyen kuitenkin warmachine/hordes pelin puolella.
Yllättäin olen sitä mieltä että kyllä saa pisteet. Liigan idea kai on saada maalattuja armeijoita kentälle. Sama se kai on mitä factiota kyseiset armyt on?
Kuitenkin liigan illoissa pelaa sit vaan yhdellä faktiolla.
Yllättäin olen sitä mieltä että kyllä saa pisteet. Liigan idea kai on saada maalattuja armeijoita kentälle. Sama se kai on mitä factiota kyseiset armyt on?
Kuitenkin liigan illoissa pelaa sit vaan yhdellä faktiolla.
Mnii, mun mielestä liigan ideana on ett jokanen sais sen yhen faktion juttuja maaleihin (millä vois sit osallistua turnauksiin ja muuhun kivaan), eikä silleen ett maalaa kahdeksalle faktiolle pari sooloa ku huvitti. (Mercit/Minionit käy koska ne on oleellinen osa faktion työkalulaatikkoa). Vaik oha enemmän maalattuja juttuja parempi ku vähemmän maalattuja juttuja.
Ihan sama mulle. :)
Ihan sama mulle. :)
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Kuulostaa semisti hassulta et maalaa eri armeijoita, kuin millä pelaa. Mutta kuten sanottua enempi maalattuja parempi :)
Kyl mää voisin cockii tulla heiluttelee.
Alkaa olemaan jengiä kasassa. Promotkaa uusia jannuja mukaan. Muistaakseni MMK jutteli jostain GW-jannuista jotka ois kiinnostunu alottamaan oikeen pelin.
- Ihme_apina
Kai mää täl voisin yrittää motivoida itteeni maalaamaan ni voi laittaa listoille Khadorilla
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Maalauksesta tuli mieleen vielä...
Tuli tuossa hankittua tommonen pässikitti circlelle, miten sen maalaus pisteytetään kun magnetisoin siitä kaikki kolme petoa?!? (Ja onko noi kaikki pässit ees pelaamisen arvoisia...?)
Ja lisäkommenttina noin liigan hengen mukaisesti ne maalauspisteet vain faktion figuista + merkit/minionit kuulostaa paremmalta kuin pisteet mistä vain maalatusta, vaikka toisaalta se kannustaisi saamaan noita nurkissa lojuneita muitakin figuja maaleihin ja treenaamaan jopa turnaustasolle.
Tuli tuossa hankittua tommonen pässikitti circlelle, miten sen maalaus pisteytetään kun magnetisoin siitä kaikki kolme petoa?!? (Ja onko noi kaikki pässit ees pelaamisen arvoisia...?)
Ja lisäkommenttina noin liigan hengen mukaisesti ne maalauspisteet vain faktion figuista + merkit/minionit kuulostaa paremmalta kuin pisteet mistä vain maalatusta, vaikka toisaalta se kannustaisi saamaan noita nurkissa lojuneita muitakin figuja maaleihin ja treenaamaan jopa turnaustasolle.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat