"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa

Prkl

Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Der Dexter kirjoitti:ootko tero huomenna niiden metalistojen kanssa mihin aikaan kertsillä?

mulla on aikaa vaan viiden paikkeilla käväst änopeesti, niin voisin hakea sen listan jos ehdit mestoille, muuten käyn vissiin sunnuntaina noukkimassa sen sit kertsiltä muuten vaan...
Mä aattelin ulkoistaa Hesalaisten metalistojen printtaamisen Jaakolle. En oo vielä kyl kertonu sille.

Poislukien Olli joka vissiin hommaa ite ku ei vastannu mulle tonne metatilaustopiciin mitään.

Mä palaan mun aikatauluun. Suoraan töistä mä tuun kerholle et luulis et lähellä viittä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Tähtäilen siihe puolviiden ja viiden välii klubille. Oks kukaan avaimellinen paikalla ennen Terppaa?
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Yritän tulla viideksi jos vaikka yhen pelin ehtisi pelata.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

Inexis kirjoitti:Tähtäilen siihe puolviiden ja viiden välii klubille. Oks kukaan avaimellinen paikalla ennen Terppaa?
Mulla ei oo avaimia, mut näyttäisi siltä et Jaakko ja Tatu tulee avaimien kanssa viideksi.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Meitsi ei tänään pääse mestoille. Kiinnostaisiko jotakin ottaa peliä vaikka ensi tiistaina (Legioonaa vastaan, sori), niin voisin samalla poimia prujun kertsiltä?
Rats keep running!
Prkl

Charad kirjoitti:Meitsi ei tänään pääse mestoille. Kiinnostaisiko jotakin ottaa peliä vaikka ensi tiistaina (Legioonaa vastaan, sori), niin voisin samalla poimia prujun kertsiltä?
Kun ensi keskiviikkona alat listoja metaamaan niin sulla on 56 listaa metattavana joka päivä ennen koneen lähtöä. Mut jos se on sulle ihan jees tahti ni alota vasta sitten. Propsit sulle, oot kovempi jätkä ku mä ikinä pystyisin olemaan.

Ja onnea urakkaan!

JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Mä tuun pitkän hiljaiselon jälkeen taas trollaamaan jossain puoli kuuden-kuuden tienoilla. Saa toivoa jotain Mömmömmöö listaa, muuten testailen fanaan listoja.
Swordie

Viesti Kirjoittaja Swordie »

Ihanaa kyl Tero kun sun noi luvut ei yhtää murskaa tahtoa... Ne saa vaan yrittämään enemmän ja enemmän.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Prkl

Swordie kirjoitti:Ihanaa kyl Tero kun sun noi luvut ei yhtää murskaa tahtoa... Ne saa vaan yrittämään enemmän ja enemmän.
No ku mul on ihan hirveetä säätämistä ollu et saisin heti heti heti ihmisille listat käteen et ne pääsis alottaa metaamisen ku joukkueita on kuitenkin 50 ja pelaajia 250 ja listoja 500 ja alle puolellakin tosta määrästä on aina tullut kiire. Ja sit muilta pelaajilta tulee lähinnä tämmösiä "vois vaik siirtää viikolla listojen hakemista" ja yks pelaaja ei viitti ees vastaa haluuko se listan vai ei, vaikka siitäkin on nyt jo kolmessa topicissa sille vittuiltu. Eipähän oo mun jengissä.

Loppujen lopuksi yritän vaan motivoida realismin kautta et kiire tulee vaik oisitkin jo alottanu ton urakan (etkä edes ole..).

TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Saeryn on nolla Cryxeihi, eVayl on plussa muihi. Done, meni kolme sekuntii.

Mä oon aika hyvä näis. #mastermetaer
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Charad

Suurin hommahan tuossa on se, että pääsee ihon alle ja tietää kummalla listalla vihu pelaa. Se puolittaa jo listamäärät.

Kieltämättä tässä on kova urakka metata, mutta pitäähän noi hoitaa.

#lainaanteemunlegioonametaa
Rats keep running!
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

mä voin tulla avainten kanssa vähän ennen viittä paikalle, mutta mun pitää jatkaa matkaa kyl heti kun saan metalistat kouraan, kiitos ylimääräinen aktiviteetti...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Charad

Tatu, otatko mun listan kans varmuudeksi megeen, niin voin tulla tässä jossain vaiheessa noutamaan sen sulta. On nopeampi kipaista jossain välissä lepuskin kautta. Kiitos.
Rats keep running!
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

ookke, otan 2 metalistaa messiin sit, check
Aliquando Insanire Iucundum Est
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

Oon tulos pelaileen siihen viideks.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

petskules kirjoitti: ja yks pelaaja ei viitti ees vastaa haluuko se listan vai ei, vaikka siitäkin on nyt jo kolmessa topicissa sille vittuiltu.
Koska jos haluu ottaa yhteyttä pelaajaan ni foorumit on se luotettavin tapa saada se kiinni.

Tuon oman metalistan, oon siellä joskus kuudelta.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

The_Edge kirjoitti:
petskules kirjoitti: ja yks pelaaja ei viitti ees vastaa haluuko se listan vai ei, vaikka siitäkin on nyt jo kolmessa topicissa sille vittuiltu.
Koska jos haluu ottaa yhteyttä pelaajaan ni foorumit on se luotettavin tapa saada se kiinni.
Oopa Olli nyt järkevä. Tero on nähnyt aika pirusti vaivaa ton härpäkkeen tekemiseksi. Kun vielä lisäksi on tiedossa, että kaikki tiimin jäsenet näitä foorumeita seuraavat (ja etenkin pitäisi seurata kuten myös osallistua), niin aika turha odottaa vielä soiteltavan perään, jos joku ei viitsi vastata.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

Joo siis kaikki propsit terolle, ite en jaksais. Lähinnä jos on niin tärkeetä saada tietää et haluunko mä listan vai ei et siitä pitää joka viestissä avautua ni muhun saa yhteyttä tekstarillaki. Sori jos en oo seurannu foorumeita.

Tulostan omani, ei ongelmia.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Ei juma. Yhdelle tuli yllätyksenä ett ennen turnausta joutuu tekemään jotain analyysiä, ja toiselle tuli yllätyksenä että ennen turnausta tarvis seurata yhteistä foorumia missä sovitaan yhteisiä juttuja. Me Teron kanssa oletettiin että ihmiset ois sen verran aikuisia että tajuais, että tiimipaikan mukana tulee nakkeja ja hommia kaikille, mut kai tää sit ois pitäny kirjottaa johonki ylös tiiminvalintaa tehdessä.

Noh, tiedetäänpä että ensi vuonna tää täytyy tehdä selvemmäksi, ja ottaa paremmin huomioon tiimejä valitessa. Kuka näitä tiimejä sitten ensi vuonna valitsee ja potkiikaan eteenpäin...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Swordie

Viesti Kirjoittaja Swordie »

Tätä on aina yhtä hauska seurata vierestä... X)

#kiittiettaasjaksoit #kylläkannatti
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Peliporukat”