[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa
Noh, onneks sullaki on ens vuonna tätä kivaa ku palaat kapteenin rooliin.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mika kapteeniks! Onpahan ekan kerran käyttöä varapelaajille ku ykkösketjusta joku feidaa.
Mut ollaan nyt kaikki kuitenkin ihmisiksi. Mulla on tietty aika kärjistetyt jutut ja ehkä huutelin vähän asiattomasti. Mulla on vaan ollu kiirettä ja ois kiva ku kaikilta tulee vastaus. Homma tietty hoidossa jos Olli teki ite työt, mut ois sekin ollu kiva tietää ni ei ressailis. <3
Mut ollaan nyt kaikki kuitenkin ihmisiksi. Mulla on tietty aika kärjistetyt jutut ja ehkä huutelin vähän asiattomasti. Mulla on vaan ollu kiirettä ja ois kiva ku kaikilta tulee vastaus. Homma tietty hoidossa jos Olli teki ite työt, mut ois sekin ollu kiva tietää ni ei ressailis. <3
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Tämä on datan käsittely ongelma. (==mielenkiintoinen) Pitäisiköhän ensivuotta varten suunnitella joku systeemi, joka helpottaisi analysointia?petskules kirjoitti:joukkueita on kuitenkin 50 ja pelaajia 250 ja listoja 500 ja alle puolellakin tosta määrästä on aina tullut kiire.
Hetimiten mieleen tulee kaksi portainen järjestelmä, jossa joku avustava taho luokittelee listan arkityypiksi. Esmes attritio Aspy2, attritio Issyria, assasinaatio Makeda2 jne. Sitten vielä laatikko, 'ei sovi edellisiin, katso itse'. Voisin kuvitella että kun listoissa on 13 käytännössä samaa listaa, niin tämä nopeuttaisi käsittelyä.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Mä luulen, että toi meni tänäkin vuonna näin. Analysoitiin (lähes) kaikki listat, ja luulen että analysoidessa jokainen copy-pastesi ne samat löpinät samantyylisiin listoihin ja vaihteli vähän modelikohtaisesti sitä läppää sit jälkeenpäin joka listan kohdalla.
(Meillä siis tänä vuonna ekaa kertaa oli myös listojen lyhyt analyysi mukana WTC-listadatassa. Tämä voidaan julkaista kisojen jälkeen kun vihollisjoukkueiden eetut ei enää vakoile.)
(Meillä siis tänä vuonna ekaa kertaa oli myös listojen lyhyt analyysi mukana WTC-listadatassa. Tämä voidaan julkaista kisojen jälkeen kun vihollisjoukkueiden eetut ei enää vakoile.)
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Jeps, eli jokainen copy-paste lista ekan jälkeen tuhlasi analyysi resursseja. Katellaan sanomisia sitten kun pelit on ohi.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Morje Noppalaiset!
Passaisko tulla mukaan katsomaan ja kokeilemaan huomenna pelailun meininkiä Lauttasaareen?
Puolisentoista vuotta on nyt kerätty rohkeutta tähän meiliin, joten lienee korkea aika. Tuon verran on myös pelailtu kaverin kanssa, pääosin 50 pisteen listoja, koska se on oikein. Merceillä mennään Durgenin johdolla, mutta löytyy myös Circle. Ainoa faction, jota vastaan olen toistaiseksi pelannut on PoM.
Säännöt on päällisin puolin hallussa, mutta virheitä tulee varmasti ja paljon on opittavaa.
Mukaan lähden kuitenkin vain ja ainoastaan tositarkoituksella.
Chisse
Aijuu, tää on siis mun kaikkien aikojen eka viesti ja ylälaidan mukaan tän osion viesti nro 666, joten passeli alku etten sanoisi.
Passaisko tulla mukaan katsomaan ja kokeilemaan huomenna pelailun meininkiä Lauttasaareen?
Puolisentoista vuotta on nyt kerätty rohkeutta tähän meiliin, joten lienee korkea aika. Tuon verran on myös pelailtu kaverin kanssa, pääosin 50 pisteen listoja, koska se on oikein. Merceillä mennään Durgenin johdolla, mutta löytyy myös Circle. Ainoa faction, jota vastaan olen toistaiseksi pelannut on PoM.
Säännöt on päällisin puolin hallussa, mutta virheitä tulee varmasti ja paljon on opittavaa.
Mukaan lähden kuitenkin vain ja ainoastaan tositarkoituksella.
Chisse
Aijuu, tää on siis mun kaikkien aikojen eka viesti ja ylälaidan mukaan tän osion viesti nro 666, joten passeli alku etten sanoisi.
Sopii ehdottomasti tulla mukaan! Pakko kysyä onko sulla Earthbreaker? Saa tulla vaikkei oiskaan, mut se on kuuminta hottia Durgenilla ja Suomessa tätä komboa ei valitettavasti oo nähty =)
Tosin pakko sanoa, että ite en pääse huomenna mestoille lainkaan. Muuta väkeä pitäis olla tulossa.
Tosin pakko sanoa, että ite en pääse huomenna mestoille lainkaan. Muuta väkeä pitäis olla tulossa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Hienoa ja Kiitos!
Earthbreaker sekä Galleon löytyvät molemmat Durgenin ja Gastonen johdolla. Tuplakolossaalissa on sitä jotain.
Onko muuten mitään hajuu, et milloin paikalla ois syytä tulla?
Chisse
Earthbreaker sekä Galleon löytyvät molemmat Durgenin ja Gastonen johdolla. Tuplakolossaalissa on sitä jotain.
Onko muuten mitään hajuu, et milloin paikalla ois syytä tulla?
Chisse
Mul on epäilys et Tampereella (ja ehkä sitä pohjoisempanakin) ois nähty.Celebdae kirjoitti:Sopii ehdottomasti tulla mukaan! Pakko kysyä onko sulla Earthbreaker? Saa tulla vaikkei oiskaan, mut se on kuuminta hottia Durgenilla ja Suomessa tätä komboa ei valitettavasti oo nähty =)
Yleensä tässä ketjussa huudellaan joka viikko paikallesaapumisaikoja. Kantsii tulla vasta sit kun joku avaimellinen on huutanut (yleensä viideltä).
Toiset avaimet on Jaakolla, mutta missäs toiset avaimet seikkailee? Tatun piti antaa ne mulle viime viikolla, mut kumpikaan meistä ei nyt tunnusta että ois hallussa. Onko joku muu ottanut ne haltuun vai oisko ne kertsillä jossain lojumassa?
#hyvinmevedetään
Viiden pintaan siis.
Huomiseen,
Chisse
Huomiseen,
Chisse
Täälläki päin seikkaili yks EB viime viikonloppuna. Näyttihän se vähän Stormwallilta tai Mountain Kingiltä mut ampu se ainaki ku EB. =)petskules kirjoitti:Mul on epäilys et Tampereella (ja ehkä sitä pohjoisempanakin) ois nähty.
#paskastijärkättypetskules kirjoitti:#hyvinmevedetään
(Tervetuloo jengiin Smurffi. Ei kannata ottaa kaikkee huuteluu tääl sit liian tosissaan.)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Tilasin kymmenen kulkulätkää lisää + kävin just teettämässä viisi avainta lisää. Niihin tulee 40€ pantti, koska ton verran toi paketti maksaa. Kertokaa vaan kenelle toimitetaan (panttia vastaan).petskules kirjoitti:Toiset avaimet on Jaakolla, mutta missäs toiset avaimet seikkailee? Tatun piti antaa ne mulle viime viikolla, mut kumpikaan meistä ei nyt tunnusta että ois hallussa. Onko joku muu ottanut ne haltuun vai oisko ne kertsillä jossain lojumassa?
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Tänks Emu!
Näillä mennään:)
- GreenMeanie
No siis täs vaihees on varmaan hyvä sanoo et TODELLAKAAN ei mitään Turkulaisia kiitellä.Strumffi kirjoitti:Tänks Emu!
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Oliko joku nyt avaamassa ovia? Mä olisin tulossa joskus puoli kuuden aikaan.
Mä oisin tulossa viiden aikaan, mut mites ne ovet?JArrow kirjoitti:Oliko joku nyt avaamassa ovia? Mä olisin tulossa joskus puoli kuuden aikaan.
Mä en ehi avaamaan, mut avaimet saa tulla hakemaan täältä Ruoholahdesta.
Ois toki kivaa, et ne toisetkin avaimet ois jollakulla...
Niin ja arvostaisin, että lauantaina pääsis pelaamaan, eli kuka lainaakin, niin joko palauttaa tai tulee ite availemaan la.
Ois toki kivaa, et ne toisetkin avaimet ois jollakulla...
Niin ja arvostaisin, että lauantaina pääsis pelaamaan, eli kuka lainaakin, niin joko palauttaa tai tulee ite availemaan la.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Juuh, lauantaina geimii. Mulle kelpaa jo aamusta.
Rats keep running!
Mä lähden viikonloppuna maalle, mut jos ei esim. Henry huutele ni voin poimia avaimet ja jättää sit Mikolle (oothan sä tulossa?).
Mulla on ihan nollakiinnostus olla viikonloppuna availemas ovia mut kai voin käydä ne Jaakolt hakee täks päiväks. Joskus viiden aikoihin tarkotuksena sit tulla vaik availee kertsil.