Neljän pintaan/jälkeen?Myyra kirjoitti:Mäkin oon tulossa huomenissa, ja Malifauxit o mukana.
Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Something something Dangerzone!
Tamma käy.Fiend_ kirjoitti: Neljän pintaan/jälkeen?
No olihan siinä peli. 10-10 päättyi. Nyt on sitten vedetty Myyrän ja Moljan kanssa oikein sopu pelit. :P Seamus vs Hamelin. Onhan se Hamelin ihan tajuton sen aktivaatio määränsä kanssa.
- NorjanPaavi
Olisi tarkotus tulla taas vakio laukulla, toki katsotaan miten alku viikkolähtee käyntiin. Eli Malifauxit aina mukana ja Edenit myös.Fiend_ kirjoitti:Ketä tulossa tiistaina?
Mukana kuin peräpukama!
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
- Hammerheart
Tulosa. Mites, otetaanko me kauan odotettu ja Internetissä asti hehkutettu liigamatsimme, Fiend_?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Kyllähän se näin on tehtävä. :D maaleissa ei tosiaan ole ukot mutta ei voi mitään.Hammerheart kirjoitti:Tulosa. Mites, otetaanko me kauan odotettu ja Internetissä asti hehkutettu liigamatsimme, Fiend_?
- Hammerheart
Vielä on aikaa maalata! Suosittelen washausta ;)Fiend_ kirjoitti:Kyllähän se näin on tehtävä. :D maaleissa ei tosiaan ole ukot mutta ei voi mitään.Hammerheart kirjoitti:Tulosa. Mites, otetaanko me kauan odotettu ja Internetissä asti hehkutettu liigamatsimme, Fiend_?
Olen palaverissa keskustassa klo 16 asti, eli olen varmaan puoli viiden maissa Porossa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Jees. Mä oon koulussa kuitenkin yli kolmeen ja sieltä sit suoraan, joten oon joskus neljän jälkeen varmaan Porossa.Hammerheart kirjoitti:Vielä on aikaa maalata! Suosittelen washausta ;)Fiend_ kirjoitti:Kyllähän se näin on tehtävä. :D maaleissa ei tosiaan ole ukot mutta ei voi mitään.Hammerheart kirjoitti:Tulosa. Mites, otetaanko me kauan odotettu ja Internetissä asti hehkutettu liigamatsimme, Fiend_?
Olen palaverissa keskustassa klo 16 asti, eli olen varmaan puoli viiden maissa Porossa.
Ketäs mahtas olla tulos huomenna Happeen?
Itellä jäi nyt sunnuntai pelit väliin viime erällä. Mutta mikä on tiistain tilanne? Ilmeisesti Moljan kanssa otetaan erää sillon.
Munkin on tarkoitus tulla Poroon huomenna.
- Hammerheart
Myöskin minä olen tulossa. Otan Fauxit ja Edenit mukaan, jos jostain irtoaisi peli.
Ketkäs meinas tulla huomenna Happeen?
Kukas ois tulossa tänää Poroon ja ois peliseuraa vailla?
Mulla on vaan Edenit. Ollaan Hammerin kans pelaamassa sitä tänään.
Pelaisko kukaa huomenna Porossa Malifauxia?