FOW pelipäivät Helsingissä
Re: FOW pelipäivät Helsingissä
Flames on lähtenyt nyt syksystä pienessä hiljaisuudessa liikkeelle. 9.9. olisi tarkoitus taas pelailla. Syksyn mittaan koitetaan ottaa ehkä vähän jotain teemaakin peleihin esim Krimiltä ja kääntää katsetta myös alkusotaan.
Pystyn tuon joka toinen tiistai isännöimään ihan ok, mutta eihän se pahitteeksi olisi jos jollain toisellakin olisi avain ja kalenterissa merkintä.
N&T Talvisodan voisi ottaa seuraavaksi turnaushankkeeksi. FoW varmaan pyörisi noin 10 pöydän kieppeillä jos sekaan mahtuu.
Pystyn tuon joka toinen tiistai isännöimään ihan ok, mutta eihän se pahitteeksi olisi jos jollain toisellakin olisi avain ja kalenterissa merkintä.
N&T Talvisodan voisi ottaa seuraavaksi turnaushankkeeksi. FoW varmaan pyörisi noin 10 pöydän kieppeillä jos sekaan mahtuu.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Olen kyllä sen verran sitoutunut tulemaan näihin pelitiistaihin, että varmaan voisin toisena isäntänä toimia.
Ja jos jäi epäselväksi, niin olen tulossa kyllä myös nyt 9.9.
Peliä 23.9 klo 17, eikö vain?
Mä olisin myös tulossa pelailemaan
Nopat & Taktiikka Ry
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Mä olen paikalla kolmesta eteenpäin, joten sisään ainakin pääsee.
Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
klo. 17 kuulostaa hyvältä
Jos Kalle on mestoilla ja jengi pääsee pelailemaan niin mä skippaan tällä kertaa Flamesin. Kahden viikon päästä sit uudella innolla!
Nopat ja Taktiikka Ry
Hei, onko ens tiistaina tulossa paljon pelaajia? Yks uusi pelaaja olis tulossa koittamaan, ja mullakin on vain tusina peliä alla. Molemmat pelataan saksaa, kaverilla 1500 ja mulla riittää isompaankin. Onko jotain yleistä pistekokoa johon ois hyvä varautua?
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
Aina meitä muutamia on tiistaisin ollut, joskus enemmän joskus vähemmän. Tervetuloa vaan. 1780 koossa on pelattu pitkään, liiankin pitkään, joten varmaan kaiken kokoiset pelit on hyvää vaihtelua. Keväällä kokeiltiin noita 1250 listoja ja kivaa oli. Enemmän tilaa manöövereihin ja vähän eri asiat korostuu tuon koon matseissa.Guruhoro kirjoitti:Hei, onko ens tiistaina tulossa paljon pelaajia? Yks uusi pelaaja olis tulossa koittamaan, ja mullakin on vain tusina peliä alla. Molemmat pelataan saksaa, kaverilla 1500 ja mulla riittää isompaankin. Onko jotain yleistä pistekokoa johon ois hyvä varautua?
Nopat ja Taktiikka Ry
Mä ainakin suunnittelen tulevani silloin jenkkejä ulkoiluttamaan. Säännöt itselläkin hakusessa yhä. Nappaan vaikka 1250, 1500 ja 1780 listat niin katsoo millä sitten pelaa.
Nopat & Taktiikka Ry
Tulossa. Neukkuja, unkarilaisia tai hunneja tarjolla. Pitää tosin lähteä yövuoroon, joten 1250 lienee itselle sopivimman pituinen peli.
Eiköhän jääkäritkin löydä tiensä perille asti
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Sunnuntaina kellään hinkua pelata? Eiköhän tuonne infinityn sekaan yksi pöytä mahdu?
Nopat & Taktiikka Ry
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Laskelmieni mukaan tänään on taas pelipäivä. Ketkä tulossa?
Tulossa olen normaalisti viideksi.
Nopat ja Taktiikka Ry
Tuun, jos ehdin Helsinkiin ajoissa
Onkos isäntä tulossa tänään kerholle?
Kyllä vain, tulossa ollaan viideksi.
Nopat ja Taktiikka Ry
Huomenna pelipäivää.
Vähän pöhköä kun on nämä rinnakkaiset ketjut.
Vähän pöhköä kun on nämä rinnakkaiset ketjut.