Mä olin muutenkin tulossa aamulla viimeistelemään maastoja, voisin myös tähdätä tohon 9 paikkeille.champignon of chaos kirjoitti:Onkos su 12.10. pelimiehiä noppakerholle? Pääsisin itse aloittelemaan 9-10 aikaan aamulla ja periaatteessa koko päivä aikaa.. Haasteita otetaan vastaan
Joops. Mihis aikaan ajattelit? Olin tulossa iltapäivästä paikalle kun on toinen peli puol viideltä, mutta voin vääntäytyä paikalle aiemminkin.jamovoima kirjoitti:Olisiko sunnuntaina toimintaa? Olisi jonkunverran uutta matskua maaleissa Haqqislamille, joita olisi kiva käyttää pöydällä.
Rookeri. Olen paikalla kuitenkin hyvissä ajoin taas väsäämässä maastoa, joten tarkempi aikataulu ei ole välttämätön.jamovoima kirjoitti:Jos vaikka ennen sitä siis. Eli joskus13-14?
Ok. Oon paikalla Antin kanssa jo ysiltä, eli hyvin varmasti paikalla myös tuohon aikaan.Der Dexter kirjoitti:tuun melko varmasti tänään pelaileens, mutta en varmaan ennen paljoa ennen 14 ole paikalla, taitaa mennä 13 asti töissä ensin aikaa.
Otan anyhow dropzone commanderin mukaan, kun oli Jamon kans puhetta, tosin sääntökirjaa en ole n. 1,5 vuoteen avannut...
Mie en valitettavasti tänään pääse paikalle. :(Der Dexter kirjoitti:tuun melko varmasti tänään pelaileens, mutta en varmaan ennen paljoa ennen 14 ole paikalla, taitaa mennä 13 asti töissä ensin aikaa.
Otan anyhow dropzone commanderin mukaan, kun oli Jamon kans puhetta, tosin sääntökirjaa en ole n. 1,5 vuoteen avannut...