"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Empire, jalkaväkeä 2,4k

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
ile

Re: Empire, jalkaväkeä 2,4k

Viesti Kirjoittaja ile »

Sait tyylipisteet himaan heti kättelyssä!

Vasen puolisko teki mun mielestäni tehtävänsä. Ehkä hieman kallis vaihtokauppa, mutta takstisesti ihan OK.
Pistolieerit tai ritarit eivät olisi kamalasti enää auttaneet loppukähinässä. No, ehkä isovasaraiset ritarit olisivat vähän.

Kaaoksen pomoja vastaan Empiren pomot sulavat aina. Ja melkein kaaoksen warrujakin vastaan. Mikään niiden statseista ei riitä mihinkään. Mä en ole ite keksinyt hyviä tapoja pärjätä tuollaisissa otteluissa. Warruja vastaan tietenkin pärjää, jos ostaa kovempaa lyövää Empireä (STank maninittu, myös kanat). Mutta noi pomot... Kai ne kuolee, jos niiden yksikkö kuolee ensin.

Tykistösi pysyi kentällä koko pelin ajan? Erikoista Empirelle. Ja ei kuitenkaan suorittanut juuri lainkaan? Sekin vähän erikoista. Tai no, jos ampumisen tehon voi puolittaa, ehkä sen ymmärtää.

Taikuus on tuuripeliä. Tosin toi ampumisen Strenan puolittaminen oli aika vahva juttu tässä pelissä?

FABA on tuuripeliä, vrt. Greatswordien suorittamattomuus.

Itse asiassa, useimmat mun listaamani ilmeiset valituksenaiheet kostautuivat pelissä: kenraalilla ei Wardia, Lvl4 velholla ei taikakalua (edes rullaa), Handgunnerit. Handgunnereiden pisteiden käyttö wardiin, taikakaluun tai Engineeriin... Kun vastustajasi listassa ei näytä olleen vastaavan tasoisia puutteita, oman listasi heikkoudet korostuivat. Sikäli ei tuuripeliä, vaan listapeliä... Kaaos on tässä edikassa vahva, ja vastassasi oli hyvin funtsittu ja hyvin pelattu jengi. Luultavasti tehopelaaja suosittelisi, että vaihtaisit Specialin Greatswordit johonkin tenhoisampaan Specialiin, oli se sitten Reiksguardia tai kanoja.

No joo, jotenkin tän pelin raportti taas tuntuu osoittavan, että kasiedikan Empire on nähty. Sikäli paljon neuvot toistavat sen peruslistan oppeja. Oon ite ihan tyytyväinen, että lopetin turnaamisen 1,5 vuotta sitten, kun homma alkoi vaikuttaa aivan liian selviöltä. Koska olisin halunnut pelata pitkälti samantyyppistä listaa kuin sä teet. Siksi, että toi sun oikean laidan ryhmityksesi tuo mieleen armeijan, kun vastustajalla taas on iso skirmish. FABA ei mun mielestäni enää tiedä, mitä se yrittää olla. Tai ehkä vakioksi 3200 pojoa (ja kauheat rajaukset Specialiin ja Rareen)?

-ile
Mahvo

Viesti Kirjoittaja Mahvo »

Lateksimajava kirjoitti:- BSB:n tehoja ei päästy nyt testamaan koska nähtävästi I5 on liian helppo feilata
Pit of Shades on kuitenkin template, failasit Look out, Sir! ja I5 inikkatestin molemmat? Jos sattuu tulemaan tuollainen 1/36 paskasäkä eteen, niin ei voi mitään. Jos unohdit LoSin, niin nyt ainakin muistat sen seuraavalla kerralla.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

LoS tulee vissiin vain ETC-sääntöjen mukana vai onko nuke spellit faqattu jossain?
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Kaikki templateja vastaan saa aina losin. Oli spelli tai mortar.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”