Tälle pitäis olla kyllä joku ihan muu topic..
Mä voin valaista sulle nyt hieman. Oleta, että Bradigus alottaa. 1A:n jälkeen woldit (pari heavyä ja lightit) on keskilinjalla. Kivissä. Muut on taaempana, kivissä valmiina tuplaporttaamaan keskilinjan kivien kautta.
Et yltä vielä meleeseen mut et voi oikein mennä zonellekaan kun saat woldit nassuun ni etenet ja oot valmiina ens vuorolla menemään meleeseen.
Sen vuorolla se ottaa kaikki woldit zonelle, laittaa vaiks kahdeksan metsää (yli 20" leveä metsä) eteen ja tuo kivet siten et joka woldi on yksissä tai kaksissa kivissä. Lisäks se taiko suhun jotain fucking riftejä ja puolet sun armystä ei kuitenkaan saa pathfinderia. Et voi ampua shifting stoneja, koska et nää metsien ja/tai modelien läpi (esim eyeless sight tai sprayt ei auta tähän). No, sait kuitenkin jostain uhraamalla omia modeleita jonkun laukauksen shifting stoneen. Good for you, woldwatcher koppas sen itteensä. No, meet metsämuurin sisään taikomaan sun überspellit, mut unohdit et 5" mistään woldista ei saa taikoa tai arcata. Hups.
Joo sul on kikkoja ja saat sen yhden heavyn eyeless sightiksi pathfinderilla, chargaat kiinni, tapat yhden heavyn JA yhden lightin sun superheavyllä, yhdeltä meni joku aspecti.
Kivet healaa vaiks jokaista 2d3 pinnaa, ja yhdet kivet teleporttaa jotain. Woldit chargaa vuorollaan 12,5 " threatillä tai nopeammin, joten ne alpha strikeaa sua ja runttaa sen sun superheavyn lisäksi toisen (siinä meni sun armorcaracking) ja snipettää muutaman soolon (sattumalta sen jäbän joka antaa eyless sightin ja sit sen pathfinderin). Sit ne peruuttaa ja on kaikki yli 6,5" päässä, ihannetapauksessa pidemmälläkin. Ne helvetin puuveijarit tekee taas rivin metsiä ja scoraa ekat pisteet. Nice!
Sun vuoro ja sulta on eyless sightit ja pathfinderit lopussa, armorcracking aika vähissä ja sun threat ei riitä ku et saa chargata. Reachillä ja SPD 6:llä ei esim riitä kävelemään meleeseen jos ei oo pathfinderia, saati sit niillä sun hitaammilla ukoilla. Baneiki vähän ahdistaa ku threat on 3" (Darraghilla toki 3,5").
Hävisit.
Tää on toki aika ihannetapaus, mut kyl se noin harvinaisen usein menee. Oon pelannu paljon pBaldurin tieriä, joka tekee samat jutut mut ei oo niin itsestäänselvästi hyvä. Tätä on toisaalta hankala hahmottaa paperilla, mä luulen et auttas ku raiskaan sut sit livenä joku kerta...
Pitääpä laittaa tilaukseen..

Brädi approves.
EDIT: kommentoidaan nyt sitä vielä, et joo furynhallinta on Brädin ongelma, mut kolmilla kivillä voi kerätä jo yhteensä 15 furyä pois kentältä, mikä on ihan kunnioitettava määrä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment