Hyvii pointtei retriperspektiivistä. Ei mulla vielä ollu mitään varsinaista visioo mitä teen Retriä vastaan. Molemmissa listoissa on puolensa, mut ehkä se B3n puoleen kääntyy. OWssa fiitti ois tosi jees Retrin jalkaväkeä vastaan, mut muuten pelkään ett IssyOssyRahn vaan ampuu kaikki (ja tämmönen akka ei ees osaa fiitata 15 äijää takas :(). Ja häviihän toi varmaan Griffoneilleki ihan pystyyn. B3 v IssyOssyRahn kuulostaa ihan tiukalta grindiltä, ja loppupelissä B3 on varmaan ihan kovaa valuuttaa (lyö se ainaki kovempaa ku Issy!). Eniten oikeestaan jänskättääki MHA:t kun ei oo mitään helppoo keinoo poistaa niit ja sit taas ne niistää Butcherin aika iloseen. Tai oha se aika coinflippy kaikkine commandeineen ja osumisineen mut en haluis lähtee gämbläämään. Ehkä noi WGI:t vois löytää ne metsän siimeksestä..?Veripallo kirjoitti:Khadoria vastaan on pari peliä alla ni annan retriperspektiivii:
OW on aika nästi. Retrillä pystyy kyllä pieksemään assassinit mutta se vaatii multa yleensä kauhean määrän duunia mikä on pois kaikesta muusta mitä pitäis niitata, kun ei oikein ole varaa päästää niitä meleeseen. Mut B3 on varmaan se tarkoitettu droppi meit vastaan?
Näyttäis olevan aika kompakti setti, tykkään (ahistaa) että on kolme isoa uniittia ja konquest. Retriltä loppuu parin vuoron atrition jälkeen puntti tappaa armeija, colossi ja butcheri, joten tosta tulisi vähintäänkin tiukka matsi. Mua boomikset ei oikein ole ikinä ahistanu, mutta ehkä oon sitte ollu vaan onnekas vastustajan toughirollien kanssa. Kyllähän ne screenaa butcheria mikä on aika tärkeää kun ei ole bokuria, butcheri nyt ei kummiskaan halua konquestin takana piilotella kun sitten se ei pääse tekemään mitään, eikä B3 ole oikein mikään supporttikasteri. Alexiasta en oikein osaa sanoa mitään, tarviin pelejä sitä vastaan. Se mitä eniten ihnottaa kattella toiselta puolelsta pöytää B3 listassa on ollut sniperit. Eiryss löytyykin jo mutta ite tykkäisin änkeä sinne widowmakerit, näin retriä vastaan niillä saa niin kätevästi hyvin poistettua chargeline blockereita ja arcanisteja. Jos conquesti ei osottaudukkaan hyväksi vaihtoehoks niin suosittelisin kokeilemaan widowmakereitä niillä pinnoilla mitä irtoaa. WGI on aika mielenkiintonen vaihtoehto, päälimäinen ajatus mitä tulee mieleen on että miksi ei? Tossa varmaan on ajatuksena touda paljon modelleja pöydälle ja WGIn ja boomisten välillä alkaa jo olemaan aika paljon toughia. Eikä ne kasin spräit osumaboosteilla ole ikinä ollut mitään mielyttäviä ottaa naamaan.
Kannattaa kyllä kokeilla muutama peli tolla. Jos jotain on lähössä pois niin laittaisiin jonoon ensin widowmakerit ja sitten iron fangejä. Uhlanit on ainaki retriä vastaan ollu inhottavia kopata kun lyövät törkeän lujaa, ARM 19 ja viis hiparia alkaa olla rasittavan vaikea poistaa ja ne screenaatav kanssa Butcheria.
Widowmakerit tuntuu kivalta yksiköltä moneen hommaan (ja taisin mä ne vahingos jo hommataki), mut ku B3sta oon miettiny Cygnarpeliksi, niin siellä ne tuntuu aika tunkilta. Stormwallin tappamiseen menee 15 vuoroa, eikä 10+ien heittäminen gunmageihin sun muihin oikeen houkuta myöskään. En tiä ahdistunks sit liikaa noitten tunkkiudesta yhessä matsissa, ett pitäiskö ottaa listaan muita matseja varten. Old Witchillä sitten ne voiski olla ihan kivaa kun Cryx ei murhaa niit millään. Epäilyttävät Kayaxyt droppaamalla sais koko paketin plus vielä jonkun 2p soolon (toimiiks Harlan Khadorille? Oisko hyvä?).
#ekanaanticryx #tokanaantiretri