Math machine
Re: Math machine
Dodgattiin huonoja matseja ja lopuista kerättiin mahisten mukaan kaikki plussat pois.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Näinhän se lähtökohtaisesti meni. Ihan aukotonta matemaattista ratkaisua tähän paritukseen on vaikea tehdä, koska vastustajat näkevät jotkut match upit eri lailla ja toki skenaariosta lähtien omissakin metoissa on vaihtelua. Ja sitten tietysti vastustajat saattavat tehdä koko ajattelun eri tavalla ja heittää jonkun matsin suosiolla miinukseksi. Sanoisin, että ei ole realistista saada täysin eksaktia matsidataa edes omasta jengistä ja taas loppujen lopuksi viiden pelaajan parittaminen ei ihan hirveää laskemista vaadi - siis tällä nykymetauksen tasolla (+/0/- ja joskus harvoin tuplamerkinnät).petskules kirjoitti:Dodgattiin huonoja matseja ja lopuista kerättiin mahisten mukaan kaikki plussat pois.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Aika fiiliksillä on siis menty. No, katsotaan mitä saan aikaan. (Koska tähän pitäisi olla oikea vastaus.)Celebdae kirjoitti: Ihan aukotonta matemaattista ratkaisua tähän paritukseen on vaikea tehdä, koska vastustajat näkevät jotkut match upit eri lailla ja toki skenaariosta lähtien omissakin metoissa on vaihtelua.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Voin heittää sulle pohjaksi meidän metaexcelin.Merimetsä kirjoitti:Aika fiiliksillä on siis menty. No, katsotaan mitä saan aikaan. (Koska tähän pitäisi olla oikea vastaus.)Celebdae kirjoitti: Ihan aukotonta matemaattista ratkaisua tähän paritukseen on vaikea tehdä, koska vastustajat näkevät jotkut match upit eri lailla ja toki skenaariosta lähtien omissakin metoissa on vaihtelua.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt; paljonko liikettä se maksaa? Lyhyin matka concealmenttti bonukseen tuumissa.
Koodi: Valitse kaikki
base | " | Human readable: | approx "
30 | 2.36 | 2"+9mm | 2.5
40 | 3.15 | 3"+ 3mm | 3
50 | 3.94 | 4" -1.6mm | 4 “Common sense is not so common.” -Voltaire