Cryx metaa peikkoja
- Ihme_apina
Re: Cryx metaa peikkoja
Annoin mikal eilen puolanreissun viinat..
Tainny Slivo vähän maistuu
Tainny Slivo vähän maistuu
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Oon vaan ihan törkeen onnellinen ku kaikki metaa käytännössä samaa pGrim listaa "Tää on mun tosisuperhyväturbo cryx droppi. Tää niinku ampuu, ja nysseil on tuff"
Oikeesti jees ettei tartte tuskailla yksinään...
(H-P vittuilukrapula tarttuu)
Oikeesti jees ettei tartte tuskailla yksinään...
(H-P vittuilukrapula tarttuu)
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Hyvää metaa. Hyvä lista.
minimi skatterit ua:lla riittää täysin.
Miks röllei kiinnostaa joku engine? Warderia vaan sisään ja avot.
minimi skatterit ua:lla riittää täysin.
Miks röllei kiinnostaa joku engine? Warderia vaan sisään ja avot.
Rats keep running!
Jos ihan oikeesti jotain listasta kommentoi, niin mä kyllä kaipaisin tohon listaan runebeareria. +1 furyä on vaan aika kiva. Tosta horglesta en oo vieläkään ihan vakuuttunut. 2-3x flaming fist vuorossa on toki ihan kiva, mutta tuntuu että suuren osan ajasta se ei vaan tee yhtään mitään. Jos saisi slagin, niin tilanne olisi taas erityisesti cryxiä vastaan ihan toinen, mutta jostain pitäisi repiä pinna.
Horgle on siellä koska haluun pyren ja stormin, enkä usko et grimm saa pyöritettyy niin montaa petoa. Hommaan figut ja testailen et tarviinko molempia. Horgle on se eka juttu mikä tuolta putooJArrow kirjoitti:Jos ihan oikeesti jotain listasta kommentoi, niin mä kyllä kaipaisin tohon listaan runebeareria. +1 furyä on vaan aika kiva. Tosta horglesta en oo vieläkään ihan vakuuttunut. 2-3x flaming fist vuorossa on toki ihan kiva, mutta tuntuu että suuren osan ajasta se ei vaan tee yhtään mitään. Jos saisi slagin, niin tilanne olisi taas erityisesti cryxiä vastaan ihan toinen, mutta jostain pitäisi repiä pinna.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Sain käsiini jotain fennbladeja ja mietin et ne saattaa rokata tos listassa. Ne saa painittua satyxien kaa ni ne ei saa alfattua multa jotain tärkeetä aikasin pelissä. Sit ne jammaa ja osuu aika hyvin kans.
Bomberi vaihtu kans earthborniin ni lista ei oo ihan niin riippuvainen tosta impalerista ja mul on joku 12" threatillinen assasinaatio/hevihitterinappi joka auttaa muissaki matseissa ku cryxiä vastaan. Earthbornin kaa en nää pakottavaa tarvetta pyrelle tai slägille.
System: Hordes
Faction: Trollblood
Casters: 1/1
Grim Angus (*6pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Earthborn Dire Troll (10pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Cylena Raefyll & Nyss Hunters (Cylena and 9 Grunts) (10pts)
Pyg Burrowers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Trollkin Fennblades (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Trollkin Fennblade Officer & Drummer (2pts)
Trollkin Scattergunners (Leader and 5 Grunts) (5pts)
* Trollkin Scattergunner Officer & Drummer (2pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Gatorman Witch Doctor (3pts)
Bileet on vaan isompi ongelma ku aikasemmalle versiolle, mut en tiiä onks se niin paha et mult kuolee jotain fennejä.
Bomberi vaihtu kans earthborniin ni lista ei oo ihan niin riippuvainen tosta impalerista ja mul on joku 12" threatillinen assasinaatio/hevihitterinappi joka auttaa muissaki matseissa ku cryxiä vastaan. Earthbornin kaa en nää pakottavaa tarvetta pyrelle tai slägille.
System: Hordes
Faction: Trollblood
Casters: 1/1
Grim Angus (*6pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Earthborn Dire Troll (10pts)
* Trollkin Runebearer (2pts)
Cylena Raefyll & Nyss Hunters (Cylena and 9 Grunts) (10pts)
Pyg Burrowers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Trollkin Fennblades (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Trollkin Fennblade Officer & Drummer (2pts)
Trollkin Scattergunners (Leader and 5 Grunts) (5pts)
* Trollkin Scattergunner Officer & Drummer (2pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Gatorman Witch Doctor (3pts)
Bileet on vaan isompi ongelma ku aikasemmalle versiolle, mut en tiiä onks se niin paha et mult kuolee jotain fennejä.
Kolossaalit on kans ihan käsittämätön ongelma, jos ainut hevi on EBDT.
Grim vois olla tosi hyvä khadorii ja retriäkin vastaan, mutta yksikin konkvesti tai hyperion ku näyttää päänsä, ni tapellaankin jo ylämäkeen.
Grim vois olla tosi hyvä khadorii ja retriäkin vastaan, mutta yksikin konkvesti tai hyperion ku näyttää päänsä, ni tapellaankin jo ylämäkeen.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Ei se bomberi auta kolossaaleja vastaan sen enempää.Swordie kirjoitti:Kolossaalit on kans ihan käsittämätön ongelma, jos ainut hevi on EBDT.
Ideana oli toki pelaa tätä Rowin kaverina ja row pärjää vissiin ihan hyvin vähän isompiaki juttuja vastaan. En tiiä sit et mitä teen B3 konquestlistalle mut ei ihan kaikkea saa katettua muutenkaa. Tän listan pitäs kattaa just cryx ja infantrymmät khadorit ja ehkä menoth, ja mul on semmoi fiilis et toi pystyy kyl siihen.
En tiä ooks pelanu paljoo vielä cryxii vastaa, mut mä itken joka kerta sisäisesti ku cryxin toisessa listassa on kraken. Pelin ärsyttävin listakananappi.
Mitä mä Ollia tiedän ni niin sekin. Ainakin cryxillä pelatessaan.shoddie kirjoitti:...mä itken joka kerta sisäisesti ku cryxin toisessa listassa on kraken.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Oon pelannu aika paljon cryxillä enkä pidä krakenia juuri minään. Etenki ku tuolla on krokodoko denyymässä siltä corpseja ja killshottia. 19 pinnaa vähemmän infantryä on 19 pinnaa vähemmän infantryä.shoddie kirjoitti:En tiä ooks pelanu paljoo vielä cryxii vastaa, mut mä itken joka kerta sisäisesti ku cryxin toisessa listassa on kraken. Pelin ärsyttävin listakananappi.
Nään kyl et jollain pskarrella se voi olla tosi ikävä, mut pskarre krakenilla rupee olee melkee runesil ok matsi ja 50/50 listakana on parempi ku neljä huonoo matsii.
Se itel just on ongelma siinä, et jos oon metannu et siel on se 19pts enemmä infantrya ni en saa millää krakenia rikki. Jos on metannu krakenia varte ni ei riitä ätäkit infantryyn. Mitä toi grimin lista tekee jos siel on kraken? Assasinoi?
Poistaa infantryn ja grindaa pois. Fennbladen vieressä earthborni on kuitenki p+s 17, millä saa lyötyä ihan hyvin damagea sisään. Ei se sitä oneroundaa mut silti. Riippuen vähän skenusta sen saa kans jammattua omalta alueelta pois ja hakee skenuvoiton.shoddie kirjoitti:Se itel just on ongelma siinä, et jos oon metannu et siel on se 19pts enemmä infantrya ni en saa millää krakenia rikki. Jos on metannu krakenia varte ni ei riitä ätäkit infantryyn. Mitä toi grimin lista tekee jos siel on kraken? Assasinoi?
Edit: Teoriassa earthbornin voi vaihtaa Mauleriin joka kuitenki käytännössä aina kovempaa, mut sit mä menetän 2 tuumaa situationaalista threattia. Samal sais savugobot tai sorsan bileisiin mukaan. Pistetään harkintamyssyyn.