[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa
Määkin tarviin kyydin Fänätikkiin.
Hep. Mun armeija tarvii kyydin Fanaticiin.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Haluuks pelaa Minionei vai mitä?TheEmu kirjoitti:Hep. Mun armeija tarvii kyydin Fanaticiin.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Minionitki ois kyl aika timmi, mut HP lupas tutkiskella mitä Tatun Khadoreita kertsiltä vois irrota.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- GreenMeanie
Taidat muuten sittenki pelaa possuil.TheEmu kirjoitti:Minionitki ois kyl aika timmi, mut HP lupas tutkiskella mitä Tatun Khadoreita kertsiltä vois irrota.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Uiuiui, retrinhajuinenpossujumala nousee!!!
Rats keep running!
O-ou. Onkohan mul enää mitään tapaa pelata korttejani silleen etten päädy pelaamaan Sturmia ja Arkadiusta Fanaan...
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Cor Leonis
Ei hätää, jos sä tuut possuilla niin mäkin lupaan tulla. Voidaan sit jumbopöydässä pelaa Arkadius mirroria.TheEmu kirjoitti:O-ou. Onkohan mul enää mitään tapaa pelata korttejani silleen etten päädy pelaamaan Sturmia ja Arkadiusta Fanaan...
Pora on miehen sielu.
Eikö se uus Arkadius tier lista ole ihan käypää kamaa?
Gunboar+razorboar= 5 pongoo :)
Rats keep running!
Vielä ku ne ois yhdessä ees 4 pinnan arvoisia..Charad kirjoitti:Eikö se uus Arkadius tier lista ole ihan käypää kamaa?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- GreenMeanie
Siis toi tieri on ihan liian hyvä et antaisin Teemun pelaa sitä.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Kuin monta Bone Grinderiä me saadaan kasaan jos kerätään koko Suomen grindaajat?
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- GreenMeanie
Joo ihan hyvä et otin avaimet sillon viime viikol, nyt mulle iski tapaaminen neljäks torstaina. Oon autol liikenteessä et voin kyl hyvin tulla avaa ovet vaik kahen kolmen mais jos joku on paikalla ja tuun sit ite takas viiden kuuden välis tai sit voisin tuoda avaimet jonnekki huomenki.
Sit toisekseen; oisko kellään mitään (mielellään ilman tunnistettavia symboleita) olevia kilpiä figuille? Mun käytettynä ostamalta hortholilta puuttuu molemmat kilvet ja lonkkareistakaa en oo varma niin aattelin et jos jollain ois myydä/työntää jotain geneerisiä fantasiabuclereita niin ei tarvis PP:ltä tilailla. Kuitenkin niin et vähintään kaks ois samaa et horthol sais saman kilven molempiin rakuunaversioihi.
Sit toisekseen; oisko kellään mitään (mielellään ilman tunnistettavia symboleita) olevia kilpiä figuille? Mun käytettynä ostamalta hortholilta puuttuu molemmat kilvet ja lonkkareistakaa en oo varma niin aattelin et jos jollain ois myydä/työntää jotain geneerisiä fantasiabuclereita niin ei tarvis PP:ltä tilailla. Kuitenkin niin et vähintään kaks ois samaa et horthol sais saman kilven molempiin rakuunaversioihi.
Mulla saattaa olla vielä ylimääräisiä Kriel-warriorien kilpiä, koska omillani on faban puukilvet. Yritän katsoa torstaiksi.GreenMeanie kirjoitti: Sit toisekseen; oisko kellään mitään (mielellään ilman tunnistettavia symboleita) olevia kilpiä figuille? Mun käytettynä ostamalta hortholilta puuttuu molemmat kilvet ja lonkkareistakaa en oo varma niin aattelin et jos jollain ois myydä/työntää jotain geneerisiä fantasiabuclereita niin ei tarvis PP:ltä tilailla. Kuitenkin niin et vähintään kaks ois samaa et horthol sais saman kilven molempiin rakuunaversioihi.
Nää on vissiin mun avaimet? Saa tuoda mulle ja voin sit tulla avaamaan siinä viiden jälkeen huomenna. Tai sit se kellä ne toiset avaimet on vois hoitaa avaamisen, niin ei tartte mun avainten kanssa säätää etukäteen.GreenMeanie kirjoitti:Joo ihan hyvä et otin avaimet sillon viime viikol, nyt mulle iski tapaaminen neljäks torstaina.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Sun avaimet kyl taitaa olla mulla, en oo niitä kellekkään luovuttanu. Voin tulla availeen millon vaan ois peluria paikalla.
Mun avaimet H-P:lla.
Henry siis avaa ovet, koska nyt sit jengiä onkaan tulossa.
klo 18:00 viralliset (tm) liigan alkulöpinät.
Henry siis avaa ovet, koska nyt sit jengiä onkaan tulossa.
klo 18:00 viralliset (tm) liigan alkulöpinät.
petskules: kai liigapelejä saa pelata jo ennen virallista avaustakin?
Mä voisin tulla joskus pikkasen neljän jälkeen pelaamaan, koska joudun lähtemään jo klo 19 eteenpäin. Periaatteessa voin pelata myös liigan ulkopuolella fana-treeniä, mutta mieluummin toki starttaisi suoraan liigapelit, koska niitä ehtisi pelata ehkä parikin.
Mä voisin tulla joskus pikkasen neljän jälkeen pelaamaan, koska joudun lähtemään jo klo 19 eteenpäin. Periaatteessa voin pelata myös liigan ulkopuolella fana-treeniä, mutta mieluummin toki starttaisi suoraan liigapelit, koska niitä ehtisi pelata ehkä parikin.
Morje!
Mä voisin Henry tulla jo vaikka kahden pintaan pelaamaan, jos vastustaja vaan löytyy. Vois ottaa yhen 50- pojosen ja sit panostaa ilta liigaan.
Chisse
Mä voisin Henry tulla jo vaikka kahden pintaan pelaamaan, jos vastustaja vaan löytyy. Vois ottaa yhen 50- pojosen ja sit panostaa ilta liigaan.
Chisse
Jos on vielä geimiä päällä ni mä tulisin joskus seiskalta. Tuon HP sulle ne pari röllyskää.
Rats keep running!