Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)
Re: Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)
Joo everburning on eri asia kuin burning, joten sitä ei saa interacteilla pois. Mask on ihan ok upgrade, mutta ongelma onkin, että niin on ne muutkin, joten ei se ihan auto include ole. Pitää aina vähän miettiä, mitä Sonnian tarvitsee tehdä pelissä, ja katsoa vähän sen mukaan.
Paperilla se on loistava. Käytännössä, no, voihan se olla tosi hyvä. Tai sitten ei. Mutta niinhän se on kaikkien kanssa. :D
Kokeile sitä muutamassa pelissä ja päätä sitten mitä tykkäät itse siitä. Ite tykkään enemmän siitä seinästä ja witchlingien nostelusta.
Kokeile sitä muutamassa pelissä ja päätä sitten mitä tykkäät itse siitä. Ite tykkään enemmän siitä seinästä ja witchlingien nostelusta.
Something something Dangerzone!
Tarviin uuden läjän Witchlingejä jos haluasin niitä summonoida. :D petskules! Pitäis varmaan laittaa tilaukseen. Joo no seinä on kyllä pro. :D
Niitä ei myöskään o pakko ottaa välttämättä alkuunsa kolmea.
Pakko ottaa. T:Poliisimestari
Hahaha. :D harvinaisen jämpti vastaus.Nobba kirjoitti:Pakko ottaa. T:Poliisimestari
- Hammerheart
Peli pelattu ja höpinät kirjattu:
http://wyrd-games.net/community/topic/1 ... /?p=765317
http://wyrd-games.net/community/topic/1 ... /?p=765317
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Loistava kirjoitus oli.
Kuinkas 3. Kierros muuten etenee?
Kuinkas 3. Kierros muuten etenee?
Pelattiin Mocan kanssa meidän peli tänään. Tulos taisi vastata odotuksia.
Onkos se mun vuoroni muuten "arpoa" seuraava skenaario?
Onkos se mun vuoroni muuten "arpoa" seuraava skenaario?
Me ollaan sunnuntaina pelaamassa GreenOwl2 kanssa meidän 3. kierros. Ainakin oltiin tämmöistä suunniteltu.
Ja kyllähän se Myyrän työ taitaa olla arpoa noi 4. kierroksen stratagemit.
Ja kyllähän se Myyrän työ taitaa olla arpoa noi 4. kierroksen stratagemit.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Mutta eihän teitä ole paritettu vastakkain. GreenOwl2 o jo pelannut 3. kierroksen ja sun pelis on Varhaisdementiaa vastaan. (tai sit mä oon ihan sekaisin)Molja kirjoitti:Me ollaan sunnuntaina pelaamassa GreenOwl2 kanssa meidän 3. kierros. Ainakin oltiin tämmöistä suunniteltu.
Asiasta toiseen:
Neloskierroksen (eli 3. pistekierros) skenaario on seuraavanlainen:
45ss
Standard Deployment
Reckoning
Schemet:
A line in the sand
Distract
Bodyguard
Deliver a message
Plant explosives
Ajattelin, että katotaan nuo paritukset sitten kun mahdollisimman suuri osa tämän kierroksen peleistä on pelattu, niin voidaan parittaa liigapisteiden perusteella. Onko ihmiset saamassa noita pelejä pelattua missä vaiheessa?
SSstana. Ku siitä oli kahta pyörimässä ku sitä päivitettiin sitä listaa. Vanhaa ilmeisesti kattonu. 3. kierros tulee sitten joskus marraskuussa, kun toi VD karkas ulkomaille. Oh well.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
sekaanus voih johtua siitä että jossain viesitssä minkä joku oli lainannut mut ja Molja oli paritettu vastakkain, mut virallisessa parituksessa näin ei ollutMyyra kirjoitti:Mutta eihän teitä ole paritettu vastakkain. GreenOwl2 o jo pelannut 3. kierroksen ja sun pelis on Varhaisdementiaa vastaan. (tai sit mä oon ihan sekaisin)Molja kirjoitti:Me ollaan sunnuntaina pelaamassa GreenOwl2 kanssa meidän 3. kierros. Ainakin oltiin tämmöistä suunniteltu.
Asiasta toiseen:
Neloskierroksen (eli 3. pistekierros) skenaario on seuraavanlainen:
45ss
Standard Deployment
Reckoning
Schemet:
A line in the sand
Distract
Bodyguard
Deliver a message
Plant explosives
Ajattelin, että katotaan nuo paritukset sitten kun mahdollisimman suuri osa tämän kierroksen peleistä on pelattu, niin voidaan parittaa liigapisteiden perusteella. Onko ihmiset saamassa noita pelejä pelattua missä vaiheessa?
Noniin, Mocan syytä kaikki. Olisihan se pitänyt arvata...GreenOwl2 kirjoitti: sekaanus voih johtua siitä että jossain viesitssä minkä joku oli lainannut mut ja Molja oli paritettu vastakkain, mut virallisessa parituksessa näin ei ollut
Mitäs vattua nyt taas?Myyra kirjoitti:Noniin, Mocan syytä kaikki. Olisihan se pitänyt arvata...GreenOwl2 kirjoitti: sekaanus voih johtua siitä että jossain viesitssä minkä joku oli lainannut mut ja Molja oli paritettu vastakkain, mut virallisessa parituksessa näin ei ollut
Sinä olit se, joka lainasi toisessa viestissä Fiendin viestiä, jossa oli paritukset. Sitten Fiend meni muuttamaan sitä alkuperäistä viestiä nostamatta asiasta riittävän isoa haloota, ja lainaus ei päivittynyt mihinkään.Moca kirjoitti: Mitäs vattua nyt taas?
Koska ennen sunnuntaita ei luultavasti tulla vielä pelaamaan noita viimeisiä tämän kierroksen pelejä, mutta uuden kierroksen pitäisi jo alkaa, Myyrän mielivaltageneraattori on tuottanut seuraavan parituksen:
Kierros 4 (3. pistekierros)
Myyra - Sanare
Fiend - Molja
Hammerheart-Moca
NorjanPaavi-Varhaisdementia
Nobba-GreenOwl2
Mielivaltageneraattorin käyttämät menetelmät ovat niin hienostuneita, että niitä ei uskalla avata suurelle yleisölle liikaa, joten älkää kysykö.
Kierros 4 (3. pistekierros)
Myyra - Sanare
Fiend - Molja
Hammerheart-Moca
NorjanPaavi-Varhaisdementia
Nobba-GreenOwl2
Mielivaltageneraattorin käyttämät menetelmät ovat niin hienostuneita, että niitä ei uskalla avata suurelle yleisölle liikaa, joten älkää kysykö.
- Hammerheart
Holy crap - Matiaksien (Matiain?) taisto!
Edit: Fuhatsu? Samperi. Ja sitten vielä läjällinen Illuminatedeja Reckoningissa. Kääk sanon minä.
Edit2: Musta alkaa tosin tuntua, että lähtökohtaisesti en oikeastaan haluaisi matsata yhtään ketään vastaan, kun kaikilla on kaikkea ilkeää o_O
Me tarvitaan joku, joka fanittaa lähinnä Low River Monkkeja. Onneksi Fiend_ lupasi pelata seuraavan liigan Philip and the Nanny -johtoisella listalla. Minioneiksi sitten lähinnä Crooliganeja ja Necropunkkeja. Tavoitteena, että listassa kukaan ei lyö kertaakaan pelissä.
Edit: Fuhatsu? Samperi. Ja sitten vielä läjällinen Illuminatedeja Reckoningissa. Kääk sanon minä.
Edit2: Musta alkaa tosin tuntua, että lähtökohtaisesti en oikeastaan haluaisi matsata yhtään ketään vastaan, kun kaikilla on kaikkea ilkeää o_O
Me tarvitaan joku, joka fanittaa lähinnä Low River Monkkeja. Onneksi Fiend_ lupasi pelata seuraavan liigan Philip and the Nanny -johtoisella listalla. Minioneiksi sitten lähinnä Crooliganeja ja Necropunkkeja. Tavoitteena, että listassa kukaan ei lyö kertaakaan pelissä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Oletko huomannut, että McMourning on ehkä paras modeli koko pelissä tappamaan Fuhatsun?Hammerheart kirjoitti:Holy crap - Matiaksien (Matiain?) taisto!
(Se saattaisi myös olla Matiaitten, Matiasten tai Matiaiden taisto.)
- Hammerheart
Juu, kyllä, mutta aiheuttaa inhoja paineita McM:lle, joka ei oikeasti kestä mitään kolmea Iluminatedia vastaan, saati sitten Huggyä ja Lynchiä. Voi siis toki myös hyvin olla, etten vaan osaa.Myyra kirjoitti:Oletko huomannut, että McMourning on ehkä paras modeli koko pelissä tappamaan Fuhatsun?
Fight fire with fire: pitää ottaa Ryle =D
(Lisäksi jos McM antaa sille Precisionin, niin ei ole kauheasti kysymystä, että kumpi voittaa tulitaistelun)
Noh, onneksi en omista Ryleä, niin ei tule houkutusta.
Tai Matiaksein!(Se saattaisi myös olla Matiaitten, Matiasten tai Matiaiden taisto.)