"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Fiend_

Re: Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Jaaha. Että Tara tulee sitten vastaan. :D
Something something Dangerzone!
Fiend_

Tänään pelattiin 3 kierroksen peli Misaki 8VP, Sonnia 2VP. Hyvä peli oli kyllä.

Ensimmäinen sivu on myös päivitetty nyt 4 kierrosta vastaavaksi. Miten paritukset / pelien sopimiset etenee?
GreenOwl2

Viesti Kirjoittaja GreenOwl2 »

me ollaan Nobba:n kanssa sovittu peli sunnuntaille
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Huh huh, enpä ole pitkiin aikoihin nähnyt noin huonoa tuuria pelissä. Enpä kuitenkaan avaudu aiheesta enempää. Jos joku tarvitsee likaisia yksityiskohtia, niin niitä voi tiedustella erikseen.

Pelattiin neloskierroksen peli ja Viktoriat voitti Coletten 5-1.
Nobba

Viesti Kirjoittaja Nobba »

Kyllä tuli taas nenään. Mutta varo Greenowl! Kolmas kerta toden sanoo! Valmistaudu turpakäräjiin! xD
Nobba

Asiasta kukkaruukkuu.. Ootteko huomannu että ainakin yksityisvistiä lähettäessä sotavasara sensuroi kirosanoja. HAHA että hajosin! petskules.
Nobba

Ei ***** kyllä se tekee sen tännekkin! petskules saakuli *****!!!
Myyra

Mä nään sun kirosanat, joten sulla o varmaa itelläs suodatus päällä.
Fiend_

Nobba kirjoitti:Kyllä tuli taas nenään. Mutta varo Greenowl! Kolmas kerta toden sanoo! Valmistaudu turpakäräjiin! xD
Hahahahaaha. Onko tää sun trashtalk taktiikka oikeesti niin toimiva, että kannattaa taas aloittaa jo ennakkoon? ;)
Sanare

Viesti Kirjoittaja Sanare »

Haha, onnetar taitaa olla yksi siskoksista, koska myyrää vietiin niin että VIKisee! Kuuleman mukaan tais tosin olla jo korkea aikakin ;p

Pitää varmaan lopettaa tää malifaux ura tähän - vielä kun ollaan huipulla =D
Yritin konvertoida fenrisian wolffeja, mutta tais mennä modelit ihan hukkaan - tuli aivan susia kaikista
Myyra

Tuli muuten mieleeni, että meillä ei ollut pöydällä yhtään miespuolista modelia. Pari constructia, mutta nekin pukeutui mekkoihin.
Fiend_

Sanare kirjoitti:myyrää vietiin niin että VIKIsee!
Hahahahahah,

BADAM! Loistava heitto.
GreenOwl2

Fiend_ kirjoitti:
Nobba kirjoitti:Kyllä tuli taas nenään. Mutta varo Greenowl! Kolmas kerta toden sanoo! Valmistaudu turpakäräjiin! xD
Hahahahaaha. Onko tää sun trashtalk taktiikka oikeesti niin toimiva, että kannattaa taas aloittaa jo ennakkoon? ;)
täytyy vaan todeta että oikeestaan sun burning on kivaa, Mei Feng tykkää palavista asioista :)
Fiend_

GreenOwl2 kirjoitti:
Fiend_ kirjoitti:
täytyy vaan todeta että oikeestaan sun burning on kivaa, Mei Feng tykkää palavista asioista :)
Tykkää joo. Vastapuolen joukkueessa, mut jos oma joukkue palaa niin kyllä se Sonnia enemmän tykkää. :D
Fiend_

Liigan kulusta hieman uutisia:

Tänään on liigan suuri johtoporras pitänyt sähköpostipalaverin ja päädytty ratkaisuun, että tämä liiga päättyy 29.11. Tätä seuraa palkintojen jako liigan voittajalle, sekä eniten achievementteja keränneelle sekä liigan parhaimman crewin/figun maalanneelle. Palkintoja siis luvassa 3kpl. Maalauskilpailusta tiputetaan lisää infoa kunhan tässä päästään vielä yhteisymmärykseen kuinka tämä toteutetaan.

Sitten seuraavaan asiaan, ilmeisesti jonkin verran kiinnostusta on jatkolle, joten idea ja ehdotus olisikin, että startataan joulukuussa samanlainen käyntiin ja alusta. Jos mielenkiintoa ja osallistujia siis löytyy? Itse olen valmis vetämään kyllä uuden liigan, suurella varmuudella Myyrä lähtee myös vetäjäksi ja Moljan vastausta odotellaan. Mastereilla saa jatkaa, Mastereita saa vaihtaa, täysin oma valinta. Sitten kysymys kuuluukin mennäänkö samalla meiningillä, että me "kokeneemmat" pelaajat pelataan täysin uusia toivon mukaan hieman low tier mastereita (pois lukien Myyrä ja Colette.. :P) vai otetaanko mekin ihan vapaavalintaiset Masterit? Mielipide kannattaa sanoa sillä se voi vaikuttaa (tai sitten ei, Myyrä on diktaattori.)

Sellaista tällä erää, mutta kuitenkin onnea peleihin, toivottavasti pelien sopimiset onnistuu ongelmitta! Hyvä tahti ja hyviä pelejä on kyllä ehdottomasti ollut.

Ilolla olen itse seurannut HammerHeartin blogia McMourningin seikkailuista. :D
GreenOwl2

Fiend_ kirjoitti:Liigan kulusta hieman uutisia:

Tänään on liigan suuri johtoporras pitänyt sähköpostipalaverin ja päädytty ratkaisuun, että tämä liiga päättyy 29.11. Tätä seuraa palkintojen jako liigan voittajalle, sekä eniten achievementteja keränneelle sekä liigan parhaimman crewin/figun maalanneelle. Palkintoja siis luvassa 3kpl. Maalauskilpailusta tiputetaan lisää infoa kunhan tässä päästään vielä yhteisymmärykseen kuinka tämä toteutetaan.

Sitten seuraavaan asiaan, ilmeisesti jonkin verran kiinnostusta on jatkolle, joten idea ja ehdotus olisikin, että startataan joulukuussa samanlainen käyntiin ja alusta. Jos mielenkiintoa ja osallistujia siis löytyy? Itse olen valmis vetämään kyllä uuden liigan, suurella varmuudella Myyrä lähtee myös vetäjäksi ja Moljan vastausta odotellaan. Mastereilla saa jatkaa, Mastereita saa vaihtaa, täysin oma valinta. Sitten kysymys kuuluukin mennäänkö samalla meiningillä, että me "kokeneemmat" pelaajat pelataan täysin uusia toivon mukaan hieman low tier mastereita (pois lukien Myyrä ja Colette.. :P) vai otetaanko mekin ihan vapaavalintaiset Masterit? Mielipide kannattaa sanoa sillä se voi vaikuttaa (tai sitten ei, Myyrä on diktaattori.)

Sellaista tällä erää, mutta kuitenkin onnea peleihin, toivottavasti pelien sopimiset onnistuu ongelmitta! Hyvä tahti ja hyviä pelejä on kyllä ehdottomasti ollut.

Ilolla olen itse seurannut HammerHeartin blogia McMourningin seikkailuista. :D
Mukana ollaan seuraavassa liigassa kun rahaakin tulee sopivasti joulukuun alussa
Myyra

Mun masteri ei ehkä o low tier, mut mun crewi kyllä on ollut aivan kamalalaa tuubaa. Paljon ahdistavampia pelejä oisin voinu saaha aikaan pelaamal jotain perustylsää kuten vaikka Seamusta.

Voidaan vaikka sopia, että Fiend valitsee mun seuraavan masterin, ni ei tarvi kuunnella tollasta huutelua. petskules! Sitten lähtee silkkihansikkaat kädestä.
Fiend_

Myyra kirjoitti:Voidaan vaikka sopia, että Fiend valitsee mun seuraavan masterin, ni ei tarvi kuunnella tollasta huutelua. petskules! Sitten lähtee silkkihansikkaat kädestä.
Hahahaha. :D Philip and the Nanny! Eiku se oli mun.. Yamaziko! :P
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Fiend_ kirjoitti:Liigan kulusta hieman uutisia:

Höh.. Tää on kyllä sorsimista... Ensin aikaistetaan liigan alkua ja sitten vielä nipsastaan toisesta päästä myös pois... Meillä on aina ollu sanonta; että jos aloitetaan aikaisemmin niin lopetetaan reilusti myöhemmin. Mutta tosiaan siis se mikä aiheuttaa kismaa tuon uuden lopetus ajan kanssa menee koko suunnitelmani maalauksen osalta. Nyt tässä tippuu melkein yli kuukausi pois. Toki enhän mä nyt mitään maalaus kisaa olis voittamassa, mutta toki paljon arvokasta aikaa lähtee. No ei kai siinä sit seuraavaan liigan kyllä osallistun valmiilla Crew:lla, jotta on edes jotain toivoa osallistua maalaus kisaan.
Myyra

Toi päivä on lukenut siellä sääntödokkarissa jo lähemmäs kaksi kuukautta. Musta tuntuu, että pitää se palkintojenjako kuitenkin suorittaa vasta parin viikon päästä tosta, että ihmiset on oikeasti saanut ne pelit pelattuakin. Sinänsä olisi siis sama myös antaa pari viikkoa lisäaikaa maalata. Elkää kertoko kellekään, että sanoin näin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”