Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)
Re: Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)
29.11. sijoittuu myös operaatio Mainila, joten päällekkäisyyksien välttämiseksikin voi olla ihan fiksu veto antaa vähän armonaikaa.
- Hammerheart
Kansisivulla lukee jotain ihan muuta tosin ;)Myyra kirjoitti:Toi päivä on lukenut siellä sääntödokkarissa jo lähemmäs kaksi kuukautta.
Mitä tulee Masterien power leveleihin, niin itse asiassa tässä slow grow formaatissa se aloitusboksin kokoonpano korostuu huomattavasti ja jotkut, joita pidin ensi alkuun tosi huonoina ovatkin itse asiassa ihan jees. Tai siis normaalisti en usko että Fiend_ ottaisi kolmea Torakagea Misakin kaveriksi, mutta ei se nyt niin huono valinta ollut rajoitetussa poolissa. Sen sijaan vaikkapa Mollyn tai Kirain, vaikka kovia Mastereita ovatkin, aloitusboksit on aika jäätäviä. OK, noi nyt molemmat osaa summonoida, joka tietenkin auttaa melkoisesti, mutta kuitenkin.
Anyway, todellakin messissä seuraavassakin liigassa!
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
29.11. on vain päivä, jolloin viimeinen kierros virallisesti päättyy. Kenenkään ei ole pakko tehdä silloin yhtään mitään. Epäilen myös, että koko liigan aikana ei ole kovin montaa peliä pelattu lauantaina. Ajanhallinnalisesti figujen maalaus voisi tietenkin olla masentavaa, jos ihmiset yrittää kauhealla tuskalla vääntää infinity nappeja kuntoon siinä kisojen alla.
11/2014 siellä lukee kansisivullakin. Katso vaikka!Hammerheart kirjoitti:Kansisivulla lukee jotain ihan muuta tosin ;)Myyra kirjoitti:Toi päivä on lukenut siellä sääntödokkarissa jo lähemmäs kaksi kuukautta.
Mitä tulee Masterien power leveleihin, niin itse asiassa tässä slow grow formaatissa se aloitusboksin kokoonpano korostuu huomattavasti ja jotkut, joita pidin ensi alkuun tosi huonoina ovatkin itse asiassa ihan jees. Tai siis normaalisti en usko että Fiend_ ottaisi kolmea Torakagea Misakin kaveriksi, mutta ei se nyt niin huono valinta ollut rajoitetussa poolissa. Sen sijaan vaikkapa Mollyn tai Kirain, vaikka kovia Mastereita ovatkin, aloitusboksit on aika jäätäviä. OK, noi nyt molemmat osaa summonoida, joka tietenkin auttaa melkoisesti, mutta kuitenkin.
Anyway, todellakin messissä seuraavassakin liigassa!
Vanhat metalliset aloitusboksit ei kyllä tosiaan ole ihan samalla viivalla tässä touhussa. Tämä oli tiedossa jo ennen liigan alkua, mutta oletin, (ihan oikeinkin ilmeisesti) että kukaan aloittelija ei ollut niillä rupeamassa pelaamaan. Siellä säännöissä kyllä lukikin, että on lupa valittaa, jos kokee aloitusboksinsa liian huonoksi tai muuten vain mahdottomaksi. Tätä oikeutta muutamat käyttivätkin.
- NorjanPaavi
No niin taas todistettiin että mun lukutaito on aika lähellä 0. Toki kuten HH sano niin toi kannen from 9/2014 to 1/2015 antaa hieman eri kuvan... Yritän siis sanoa että olen sännöistä lukenu vain kannen...Myyra kirjoitti:Toi päivä on lukenut siellä sääntödokkarissa jo lähemmäs kaksi kuukautta. Musta tuntuu, että pitää se palkintojenjako kuitenkin suorittaa vasta parin viikon päästä tosta, että ihmiset on oikeasti saanut ne pelit pelattuakin. Sinänsä olisi siis sama myös antaa pari viikkoa lisäaikaa maalata. Elkää kertoko kellekään, että sanoin näin.
Morze kirjoitti:29.11. sijoittuu myös operaatio Mainila, joten päällekkäisyyksien välttämiseksikin voi olla ihan fiksu veto antaa vähän armonaikaa.
No no se mun YJ maalattiin loppuun ja basetettiin coni perjantaina alla 12h ennen turnausta. Nyt kuitenkin hankinnat on ollu vähän jäässä ja samat yksiköt tulossa Mainilaan, joten kyl ne kuosissa on... Ehkä? Ei ole viime aikoina ihan hirveesti ole ollut aikaa maalata.
Itelläkin kyllä tulee ongelmia tuon maalauksen kanssa. :D osa ei oo ehtiny ottaa ees basecoattia. :P
Joo, yllättävän hyvin se Misaki kyllä on toiminut. Millaisen kuvan oon siitä saanu on, että se on tosi heikko masteri, mutta eihän se nyt ihan niin ollut. Tosi kiva sillä on ollu kyllä pelata. :) Torakaget on kyllä kans ollu varsin hyviä.
Millähän sitä sitten seuraavaan liigaan lähtisi?
Joo, yllättävän hyvin se Misaki kyllä on toiminut. Millaisen kuvan oon siitä saanu on, että se on tosi heikko masteri, mutta eihän se nyt ihan niin ollut. Tosi kiva sillä on ollu kyllä pelata. :) Torakaget on kyllä kans ollu varsin hyviä.
Millähän sitä sitten seuraavaan liigaan lähtisi?
Something something Dangerzone!
- Hammerheart
Niin siis tarkoitinkin vain, että jos ja kun sulle mietitään mahdollisimman rupuista Masteria, niin pitää huomioida, että sillä pitää olla huono boksikin ;)Myyra kirjoitti:Vanhat metalliset aloitusboksit ei kyllä tosiaan ole ihan samalla viivalla tässä touhussa. Tämä oli tiedossa jo ennen liigan alkua, mutta oletin, (ihan oikeinkin ilmeisesti) että kukaan aloittelija ei ollut niillä rupeamassa pelaamaan. Siellä säännöissä kyllä lukikin, että on lupa valittaa, jos kokee aloitusboksinsa liian huonoksi tai muuten vain mahdottomaksi. Tätä oikeutta muutamat käyttivätkin.
Kuinka monta nappia tuossa maalauskisassa otetaan huomioon? Kaikki lisätyt? 50SS lista? Edustavat viisi (kuusi, seitsemän)? Pitäisi minunkin laittaa taas isompaa vaihdetta silmään tuollakin rintamalla.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Se tosiaan juuri on HH se mistä tämä maalauskilpailu on kiinni, otetaanko Core boksi?
- Hammerheart
Niin tosiaan, tuokin on yksi vaihtoehto ja varmaan parempi kuin tuo "edustavat" otos (tosin mulla on tuolloin yksi eri tavalla basetettu, kun kilta-baseni eroavat resser-baseistani ja päätin McM:n kuitenkin resser-jalustalle laittaa - noh, se mun Lawyer on muutenkin jengin edustaja).Fiend_ kirjoitti:Se tosiaan juuri on HH se mistä tämä maalauskilpailu on kiinni, otetaanko Core boksi?
Niin, tästäkin siis otetaan ehdotuksia vastaan. :) ite ehdotan siis sitä, että mennään Core boksilla.Hammerheart kirjoitti:Niin tosiaan, tuokin on yksi vaihtoehto ja varmaan parempi kuin tuo "edustavat" otos (tosin mulla on tuolloin yksi eri tavalla basetettu, kun kilta-baseni eroavat resser-baseistani ja päätin McM:n kuitenkin resser-jalustalle laittaa - noh, se mun Lawyer on muutenkin jengin edustaja).Fiend_ kirjoitti:Se tosiaan juuri on HH se mistä tämä maalauskilpailu on kiinni, otetaanko Core boksi?
Minä ehdottaisin 50ss crewiä. Ei tarvitse siis olla koko lisättyä poolia maalattuna, mutta vähän enemmän kuin pelkkä boksi.
Kannatan.Myyra kirjoitti:Minä ehdottaisin 50ss crewiä. Ei tarvitse siis olla koko lisättyä poolia maalattuna, mutta vähän enemmän kuin pelkkä boksi.
Sika. Ainoa jolla on koko boksi maalattuna. :DMyyra kirjoitti:Minä ehdottaisin 50ss crewiä. Ei tarvitse siis olla koko lisättyä poolia maalattuna, mutta vähän enemmän kuin pelkkä boksi.
Ja mitäs se Moca siellä huutelee kun palkkamaalauttaa crewinsä? :P
En kai mä nyt sentää ainoa ole? Eiks nobballa ja Sanarella ollu kans ne aika hyväs kuosis?
Joops. Mä ehdottaisin, et pitäs olla maalattuna se kokoonpano millä pelaa liigan vikan pelin.
Yritin konvertoida fenrisian wolffeja, mutta tais mennä modelit ihan hukkaan - tuli aivan susia kaikista
Ihan omin pienin karvaisin kätösin oon jok-ikisen liiganapin maalannut, otin tän liigan haasteena. Loppuu tommonen huutelu heti paikkaansa, ennen kun ees ehtii alkaa! :DFiend_ kirjoitti:Sika. Ainoa jolla on koko boksi maalattuna. :DMyyra kirjoitti:Minä ehdottaisin 50ss crewiä. Ei tarvitse siis olla koko lisättyä poolia maalattuna, mutta vähän enemmän kuin pelkkä boksi.
Ja mitäs se Moca siellä huutelee kun palkkamaalauttaa crewinsä? :P
No ehdottomasti kyllä hyviä ehdotuksia. Toi liigan vikan pelin kokoonpano kuulosti kyllä hyvältä!
Ja Mocalle pahoittelut, ymmärsin, että Kalle on sulla virallinen maalaaja. Otan takaisin, pahoittelujeni kera. :)
Ja Mocalle pahoittelut, ymmärsin, että Kalle on sulla virallinen maalaaja. Otan takaisin, pahoittelujeni kera. :)
Mä maksan mielelläni rahaa figujen maalaamisesta sillon kun oma inspis on maissa tai kateissa. Nyt vaan inspas :DFiend_ kirjoitti:No ehdottomasti kyllä hyviä ehdotuksia. Toi liigan vikan pelin kokoonpano kuulosti kyllä hyvältä!
- Hammerheart
Ainoa mieleen tuleva heikkous on, että vielä ei tiedä mitä tulee käyttämään, kun ei tiedä strategy/schemeistä tai vastustajasta. Tai voi tuon toki nähdä vahvuutenakin, kun pitää maalata enemmän. Mutta siis ainakin näille, jotka ovat vielä voimalla vaiheessa, voi tulla tenkkapoo. Itsellenihän tuo on loppuviimein aika sama, kun napit on viimeistelyä vaille kuitenkin jo nyt kuosissa - ainoa, jossa on enemmän tekemistä on nuo Nurset, kun en oikein ole päättänyt miten ne tarkalleen ottaen teen ja ne nyt joka tapauksessa joutuisin käytännössä tekemään riippumatta kilvan formaatista.Fiend_ kirjoitti:No ehdottomasti kyllä hyviä ehdotuksia. Toi liigan vikan pelin kokoonpano kuulosti kyllä hyvältä!
Sekin on täysin totta. Ideana kuulosti kyllä hyvältä mutta toteutus voi olla vaikea.
Otetaanko sitten vaan se 50ss Crew koko?
Otetaanko sitten vaan se 50ss Crew koko?