Samoin tasaisten laatikoiden päällä on kivempi tasapainotella metallifiguja :Ptnjrp kirjoitti:Ei, kyllä kahdeksankulmio on uusi kuusikulmio.Dr. Icchan kirjoitti:Ja heksoja pitää olla koska heksat on tulevaisuutta.
http://www.brueckenkopf-online.com/wp-c ... at-2-2.jpg
Mutjoo noin yleisesti ottaen miniatyyrifirmojen hahmottelemassa tulevaisuudessa asutaan laatikoissa, koska laatikkomaiset pienoismallit ovat helpoimpia ja halvimpia tuottaa. Paikoin poikkeuksia löytyy, muttei juurikaan MDF-valmistajien joukosta.
Corvus Belli: Infinity
Re: Corvus Belli: Infinity
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Tää on niin hieno, että on ihan pakko jakaa:

Todella hienoa fan arttia Infinity forum käyttäjältä nimeltä Mothman.

Todella hienoa fan arttia Infinity forum käyttäjältä nimeltä Mothman.
Dr. Icchan kirjoitti: Todella hienoa fan arttia Infinity forum käyttäjältä nimeltä Mothman.

>Doctoring intesifies

Peli on pelii ja scifi on scifii, mut välillä mietityttää, että onko uskottavuus uhrattu cooliuden alttarilla.
Eli voisko joku selittää mulle, millä ihmeen perusteella Sù-Jiànin osumatarkkuus (BS) paranee, kun se nousee neljältä jalalta (High Mobility Form) kahden jalan varaan (Combat Form)? Rintamasuunta ehkä käännettävissä nopeammin, mutta samalla stabiilisuus kärsii.
Luulisin, että myös taustalla pyörivä softa kuormittuu enemmän, ku joudutaan pyörittämään alirutiinia, joka pitää yllä tasapainoa. Tällöinhän homma vaan hidastuu -> reaktionopeus pienenee -> BS:n pitäis IMO pienentyä.
Omalla alallani oon etäisesti ollut robottien kanssa tekemisissä ja tää asia vaan rupes hämäämään. Infinityssä on kuitenkin tunnuttu yleisesti ottaen ees jonkinlaiseen tieteelliseen uskottavuuteen pyrkiä. Mut ehkei sit kaikessa...?
Eli voisko joku selittää mulle, millä ihmeen perusteella Sù-Jiànin osumatarkkuus (BS) paranee, kun se nousee neljältä jalalta (High Mobility Form) kahden jalan varaan (Combat Form)? Rintamasuunta ehkä käännettävissä nopeammin, mutta samalla stabiilisuus kärsii.
Luulisin, että myös taustalla pyörivä softa kuormittuu enemmän, ku joudutaan pyörittämään alirutiinia, joka pitää yllä tasapainoa. Tällöinhän homma vaan hidastuu -> reaktionopeus pienenee -> BS:n pitäis IMO pienentyä.
Omalla alallani oon etäisesti ollut robottien kanssa tekemisissä ja tää asia vaan rupes hämäämään. Infinityssä on kuitenkin tunnuttu yleisesti ottaen ees jonkinlaiseen tieteelliseen uskottavuuteen pyrkiä. Mut ehkei sit kaikessa...?
Vatsapuolella voi esim. olla optisia sensoreita/jotain avustavia tutkia joiden ansiosta BS nousee seistessä. Nelinkontin olemisessa voi myös olla jotain liikkumista rajoittavia ominaisuuksia.Stobe kirjoitti:Peli on pelii ja scifi on scifii, mut välillä mietityttää, että onko uskottavuus uhrattu cooliuden alttarilla.
- NorjanPaavi
Robotit eivät ole omaa alaani, mutta ihan järkeviä seikkoja. Voiko BS kasvaminen olla nivelten määrän kasvusta. Mobility formissa ase kiinni yläruumiissa ja combat formissa ase siirtyvät käden jatkoksi. Jolloin ns. Liikkuvuus aseen kannalta kasvaa. Toki en nyt näe Su-Jiania vielä pahasti rikkovan todellisuuden illusiota. Enemmän mua häiritsee kahdella jalalla juoksevat koirat jotka hyppii kerrostalojen katoille. Olettaen huomioon pelin scifin niin ei ainakaan minua haittaa jyseinen unit päin vastoin herättää sellasta kivaa fiilistä kun eroaa muista REM ja HI uniteista. Terveisin YJ pelaaja. :PStobe kirjoitti:Peli on pelii ja scifi on scifii, mut välillä mietityttää, että onko uskottavuus uhrattu cooliuden alttarilla.
Koirat ei oo missanneet jalkapäiviä :DNorjanPaavi kirjoitti: Enemmän mua häiritsee kahdella jalalla juoksevat koirat jotka hyppii kerrostalojen katoille.
Koirat on kovia hyppimään. Siis ne nelijalkaiset, joita pyörii täällä ihan reaalimaailman puolella. Ne mitä on tässä pelissä kyllä kieltämättä riepovat minuakin, koska niihin liittyy kaikenlaista avaruusfantasiakökköä, mitä ei mielestäni tarvittaisi mukana ollenkaan.
Mutta joo, ehkäpä tuon kiusallisen BS-muutoksen taustalla on aseen paremman liikkuvuuden ja mahdollisesti laajemman näkökentän yhdistelmä. Tai jotain. Joka tapauksessa jopa Inifinyn aika suurella erotuskyvyllä statien pitänee ajatella omaavan sisäänleivottua enemmän kuin mitä statin nimi ja pörrö antavat ymmärtää.
Mutta joo, ehkäpä tuon kiusallisen BS-muutoksen taustalla on aseen paremman liikkuvuuden ja mahdollisesti laajemman näkökentän yhdistelmä. Tai jotain. Joka tapauksessa jopa Inifinyn aika suurella erotuskyvyllä statien pitänee ajatella omaavan sisäänleivottua enemmän kuin mitä statin nimi ja pörrö antavat ymmärtää.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
- Dr. Icchan
- Viesti:
Varsinkin kun Infinityssä kaikissa stateissa on mukana leivottu sisään ikään kuin reaktioaika, eli face-to-face rolleissa isomman luvun saanut voittaa eli oli sillä kertaa nopeampi vaikka vastustajan kuditkin saattoivatkin olla osumia.
Su-Jianin kohdalla näkisin juuri jotain tämänkaltaista muutosta, eli se voi muuttaa pyssynsä piipun suuntaa nopeammin kuin nelinkontin kulkiessa.
Nopeissa noppapeleissä kuitenkin täytyy aina jonkin verran tehdä abstraktiota, joten hyvin sen kanssa kuitenkin pystyy elämään. Tarkempaa simulaatiota hakevat joutunevat pelaamaan Phoenix Command RPG systeemiä. N. minuutin tulitaistelu siinä pelissä voi kestää monta tuntia käsitellä.
Su-Jianin kohdalla näkisin juuri jotain tämänkaltaista muutosta, eli se voi muuttaa pyssynsä piipun suuntaa nopeammin kuin nelinkontin kulkiessa.
Nopeissa noppapeleissä kuitenkin täytyy aina jonkin verran tehdä abstraktiota, joten hyvin sen kanssa kuitenkin pystyy elämään. Tarkempaa simulaatiota hakevat joutunevat pelaamaan Phoenix Command RPG systeemiä. N. minuutin tulitaistelu siinä pelissä voi kestää monta tuntia käsitellä.
Abstraktiosta puhuttaessa kuningasstatti on kyllä Willpower. Se kun hoitelee yksinään mielenvoiman lisäksi rohkeutta, havaintokykyä, teknologista tietotaitoa ja älykkyyttä. Pöytä ropeissa noille on uhrattu yleensä ainakin kolme eri stattia.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Jep. Pöytäropeissa onkin helpompi viljellä montaa eri stattia, kun tarvitsee pitää kirjaa vain yhdestä ukosta. Figupeleissä ukkoja on paljon enemmän, niin jostain on karsittava.
Stattien nimet ei aina ehkä ole kuvaavia sille mitä se statti oikeasti tekee, mutta se nyt on loppujen lopuksi aika yhdentekevää sitten kun säännöt on selvät.
Stattien nimet ei aina ehkä ole kuvaavia sille mitä se statti oikeasti tekee, mutta se nyt on loppujen lopuksi aika yhdentekevää sitten kun säännöt on selvät.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Uusi kuva tänään mysteerisivulla: http://www.areyoureadyforthetruth.com/
Vanhaa Yu-Jing arttia art bookista, joten minun veikkaukseni Paradiso sarjiksesta voi heittää romukoppaan. Todennäköisesti kuvilla ei ole mitään tekemistä itse paljastuksen kanssa.
Jamon veikkaus unittien kolmosedikan profiilien paljastuksesta vaikuttaa nyt todennäköisemmältä minulle, vaikka vieläkin pidän outona paljastaa profiilit joita ei pysty pelaamaan ennen kuin sääntökirja on julkaistu.
Vanhaa Yu-Jing arttia art bookista, joten minun veikkaukseni Paradiso sarjiksesta voi heittää romukoppaan. Todennäköisesti kuvilla ei ole mitään tekemistä itse paljastuksen kanssa.
Jamon veikkaus unittien kolmosedikan profiilien paljastuksesta vaikuttaa nyt todennäköisemmältä minulle, vaikka vieläkin pidän outona paljastaa profiilit joita ei pysty pelaamaan ennen kuin sääntökirja on julkaistu.
Ei kai oikeastaan mikään estä niillä jo pelaamasta. Uudet kyvyt taitaa olla jo suurimmaksi osaksi paljastettuja. Pistehinnat ei ehkä vastaa kakkosedikan sääntöjä, mutta toisaalta jos kaikki yksiköt on päivitetty vastaamaan kolmoshintoja, niin senkään suhteen ei pitäisi olla ongelmia.
Noi kaikki on kuvia artbookin kuvakorteista.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Ei kaikki kyvyt. X-Visor ja X2-Visor ovat vielä täysiä mysteerejä.jamovoima kirjoitti:Ei kai oikeastaan mikään estä niillä jo pelaamasta. Uudet kyvyt taitaa olla jo suurimmaksi osaksi paljastettuja. Pistehinnat ei ehkä vastaa kakkosedikan sääntöjä, mutta toisaalta jos kaikki yksiköt on päivitetty vastaamaan kolmoshintoja, niin senkään suhteen ei pitäisi olla ongelmia.
Ei ole varmaan turhan suuri oletus, että ne toimisivat samaan tapaan kuin nytkin?
- Dr. Icchan
- Viesti:
Jos toimisi, niin niissä ei olisi mitään järkeä, ei varsinkaan X2-Visorissa joka poistaa Maximum range band penaltyt. X-Visor poistaa Long range penaltyt ja vähentää maximum range penaltyn -3:een. Uusissa asetaulukoissa ei ole näkynyt nimityksiä long tai maximum rangeille. Kranaateilla, pistooleilla on vain short ja normal range bandit (käytän nyt vertauksen vuoksi N2 nimityksiä), long ja maximum range bandeja ei enää näille ole. Haulikoilla on vain short, medium ja long.jamovoima kirjoitti:Ei ole varmaan turhan suuri oletus, että ne toimisivat samaan tapaan kuin nytkin?
HMG:lla ja Sniperilla mm. on long range bandilla +3 ja maximum range bandilla 0. X-visor nykysäännöillä muuttaisi long range bandin nollaksi, eli melkoinen nerffi. Sun Tze marksmanilla on valintana joko multirifle tai multisniper X2-Visorilla joka siis muuttaa maximum range bandin nollaksi, ei siis mitään hyötyä ja edelleenkin +3 range bandi muuttuisi nollaksi.
X-visor sääntöjen on pakko muuttua tai niistä ei ole mitään hyötyä kuin parille aseelle (combi rifle, multirifle ja viral rifle nopeasti muisteltuna) ja suurin osa x-visor yksiköistä maksaisi siitä turhaan.
Viimeksi muokannut Dr. Icchan, Pe 24.10.2014 16:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nojoo, mutta ideana sama jos -3:t muuttuu nolliksi jne.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Ongelmana olisi edelleen X2-visor joka muuttaa -6:t nollaksi, mutta kun uudessa sniper range taulukossa ei enää ole -6 kantamaa.jamovoima kirjoitti:Nojoo, mutta ideana sama jos -3:t muuttuu nolliksi jne.