shiwan kirjoitti:[(nyt siis kyse on demoniprinssistä, luonnollisesti, koska ei nyt ainakaan itselle tule mieleen nelisatasia monsuja sen lisäksi).
Olisit sanonut. En minä edes fluffipelaajana kehtaisi tuoda kentälle prinssiä. Maksaa niin paljon ettei kentälle saa enää oikein mitään siistiä, ei ammu, instakillautuu S10 iskuihin, eli lähinnä smashit. Harvemmin kukaan mitään S10 pyssyjä pelaa, niillä ei ole kovin pitkää kantamaa eikä ne kuitenkaan ihan halpislaitteita ole. Sitä paitsi se lordi on paljon fluffisiistimpi optio, vaikkei sekään nykyään ketään pelota.
En mä noita muita hirveämmin kommentoi, kun olen samaa mieltä prinssin kökköydestä. Voidaan sitten olla eri mieltä monsterit vs. ajoneuvot - jaottelusta, kyllä mä mieluummin pelaan ajoneuvoja vastaan. Riptidekään ei olisi niin paha, jos se käyttäisi ajoneuvosääntöjä, kuten dreadnoughtit, defilerit ja ne uudet kaaoksen fiendihilavitkuttimet ja lohikäärmehärveli. Sama myös eldarien dreadnoughtille ja grey knighttien isolle walkerille. Tosin paria juttua pitää kommentoida:
shiwan kirjoitti:....todella ärsyttävä "osut vain kutosilla...
Ei, koska skyfire on jaossa kaikille.
Ei fiilis/fluffipelaajille. Mulla on kolme armeijaa plus liittolaisjoukkoja, enkä omista yhtään skyfire-vehjettä poislukien yksi BS2 reaper autocannon Blight Dronella. Toki, jos olisin turneepropelaaja, allyttaisin kaikille niitä netissä kohuttuja IGn ilmatorjuntaplatformeja ja jättäisin homman siihen. Ja kyllä, olen hyvin tietoinen että skyfiren puute on oma vikani, mutten ala ostamaan mitään uusia juttuja jota on pakko olla listassa koska uusi edikka tai turnausmeta niin sanoo. Varsinkin kun suuri osa figuistani on vanhaa lyijyä, enkä halua omistaa kovin montaa GWn nykyisistä muovikökkäreistä.
shiwan kirjoitti:[
(pystyy silti basellaan blokkaamaan vihollisen liikettä lentäessään!)
Mikä yksikkö ei pysty lentokoneiden lisäksi?
Lähinnä pointtina oli tuoda esille se absurdius, että pystyt täysin blokkaamaan vihollisen liikkeen maaston luoman pullonkaulan läpi iskemällä siihen lentävän monstrous creaturen, joka ei varsinaisesti ole siinä, eikä sitä yllä lähistelemään edes titaanilla, mutta se estää silti liikettä koska forging the narrative, tai jotain.