"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Malifaux

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Morze

Re: Malifaux

Viesti Kirjoittaja Morze »

Tuohon jos saisi vielä maaston "pop-up book" tyylisesti, niin olisi aika hieno.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Jessus, tuo on kyllä ihan saakelin näppärä! Hemmetti! Saisikohan sitä vielä käsiteltyä jotenkin, että saisi vähän sellaista orgaanista kuviota jollain eri sävyllä. Kun nyt kun nuo on ommeltu, niin ne toimii vaikka värjäisikin jotenkin.
Morze kirjoitti:Tuohon jos saisi vielä maaston "pop-up book" tyylisesti, niin olisi aika hieno.
Pop-up book figumaastosta oli muuten Kickstarter, josta havainnollistava gif tässä:
https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/002 ... 1402545655
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Molja

Viesti Kirjoittaja Molja »

Hah! Pop-up ravintoloita ja peliluolia! :D
Mut muistan kattoneenni tota maastojuttua. Ihan näyttäviä ja käteviä. Kestävyydestä kun ei ollut tietoa, niin ei viittinyt osallistua.
Mitä HH:n kommenttiin tulee, niin eiköhän jollain vihreällä ja ruskealla maalilla siihen jotain nurtsi/polku-juttuja voi saada. Nyt kun osaa käyttää tota hirviötä edes jotenkin, niin vois tehdä toisen ja eden-maton. Aloittaen jälkimmäisestä.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Hammerheart

Hmm, tajusin muuten just, että Turf Warin 6" alue ja Reconnoiterin 6" alue toimii eri lailla. Turf Warissa on 30mm markkeri keskellä, jonka reunoista se 6" mitataan, kun taas Reconnoitterissa se on vaan 6" keskeltä. Eihän tuo nyt iso ero ole, ja käytännössähän se siis tarkoittaa vain, että Turf Wariin toimii, kun on 15mm päässä tuosta ompeleesta (tai sitten vaan pelaa aavistuksen pienemmällä Turf War alueella - ei se mihinkään tasapainoon oikeasti kuitenkaan vaikuta). Tulipahan vaan mieleen.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Pannaas tännekin linkki. Malifaux maastoa.
Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Myyra kirjoitti:Pannaas tännekin linkki. Malifaux maastoa.
On ne hienoja!
Something something Dangerzone!
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

PlastCraft näköjään laajentuu ihan ryminällä valikoimansa kanssa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Warstoren preordereissa näkyy joulukuulla Hoffman ja Leveticus. Ajatuksia?
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Myyra kirjoitti:Warstoren preordereissa näkyy joulukuulla Hoffman ja Leveticus. Ajatuksia?
Harvinaista kyllä itse Leveticus ja Rusty Alice näyttää tosi komeilta. Varsinkin uusi Rusty taitaa hakata vanhan. Ihme kyllä vaikka onkin muovia ;)
Fiend_

Myyra kirjoitti:Warstoren preordereissa näkyy joulukuulla Hoffman ja Leveticus. Ajatuksia?
Tuskin tulee. :P
Morze

Fiend_ kirjoitti:
Tuskin tulee. :P
Ai ajatuksia? No siinä ei ole mitään uutta.
M0ca

Viesti Kirjoittaja M0ca »

Huomatkaa virhe Leveticuksen boksin takakannsessa, Lost Love löytyy kirjoitettuna :D
Silveri

Edelleenkin noi detailit näyttää hemmetin pieniltä. Suhtaudun maalattavuuteen erittäin skeptisesti.
NorjanPaavi

Silveri kirjoitti:Edelleenkin noi detailit näyttää hemmetin pieniltä. Suhtaudun maalattavuuteen erittäin skeptisesti.
Maalattavuus Wyrdin muovissa ei ole ihan helpoin mahdollinen (joko tosi paljon flattiä pintaa tai helkarin pieniä yksityis kohtia joiden maaluas tuottaa harmaita hiuksia, kun niiden kohtien syvyys erot ovat hyvinkin pieniä, pienikin virhe maalaus/kerros aiheuttaa ongelmia). Itse painin muutaman figun kanssa ja Varhaisdementialta voit kysyä mitä mieltä kaveri on Lilithin kasvoista. Taisi VD kirota ne aika syvälle?
Fiend_

NorjanPaavi kirjoitti:
Silveri kirjoitti:Edelleenkin noi detailit näyttää hemmetin pieniltä. Suhtaudun maalattavuuteen erittäin skeptisesti.
Maalattavuus Wyrdin muovissa ei ole ihan helpoin mahdollinen (joko tosi paljon flattiä pintaa tai helkarin pieniä yksityis kohtia joiden maaluas tuottaa harmaita hiuksia, kun niiden kohtien syvyys erot ovat hyvinkin pieniä, pienikin virhe maalaus/kerros aiheuttaa ongelmia). Itse painin muutaman figun kanssa ja Varhaisdementialta voit kysyä mitä mieltä kaveri on Lilithin kasvoista. Taisi VD kirota ne aika syvälle?
Ne on aivan jäätäviä. Jonkun verran tota uutta muovia löytyy ja kyllä noi alkaa menee ihan vaan washaamalla esim silmät jne. Ei tuu ku varjot mut ei niillä varsinaisesti ees oo muuta ku railot. Vaikea sinne on niitä pisteitä saada vs metallit. Joissain esim Som'er boksi on jotain pieniä pisteitä mut ku laitat sinne maalin niin se detaili on jo mennyttä.

Turhauttavaa niitä on maalata todella. Ite oon tykänny paljon enemmän metallisia maalata kun ne on selkeämpiä. Toi flatti pinta on kaikista pahin mitä niillä on tosiaan alkaa olee paljon. Kill Joy esim. Ja kaikki mököt. En halua edes kuvitella millaista olisi maalata esim uusi Marcus boksi.
Hammerheart

Just tein metallisen Franciscon ja oli kyllä silläkin ihan helkkarin olemattomat silmät. En vaan sitten pystynyt ruveta säätämään valkoisen kanssa, eli kokomustiksi meni.

Mutta siis kyllä minusta Wyrdin muovin taso on noussut ihan kohisten. Joku Lynch on aivan totaalisen eri maailmasta kuin nämä Nurset esmes. Molemmissa on joo pieniä yksityiskohtia, mutta Nurseissa ne on tosi teräviä ja erottuvat ihan hyvin.

Taso vaihtelee, mutta niin se vaihteli ennenkin. Muoviset Nurset hakkaa metalliset ihan totaalisen mennentullen, mutta sitten taas vaikkapa metallinen Sebastian on kyllä niin paljon parempi kuin muovinen, että hirvittää. Sitten on vielä jotain niin kuin Bete Noire, jonka kaksi metallista ja muovinen ovat jokseenkin samalla viivalla laadullisesti minusta ja yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Bellet on toinen hyvä esimerkki, jossa minusta molemmissa versioissa on puolensa.
Silveri

Urputan vielä kontrastia tuosta 3d-sculptauksesta: Espanjan puolelta http://www.heroquestclassic.com/gallery/

Ehkä mun pitää odottaa 3rd gen Wyrdin figuja, kun tää 2nd gen ei oikein vakuuta (1st gen oli metalliset).
NorjanPaavi

Silveri kirjoitti:Urputan vielä kontrastia tuosta 3d-sculptauksesta: Espanjan puolelta http://www.heroquestclassic.com/gallery/

Ehkä mun pitää odottaa 3rd gen Wyrdin figuja, kun tää 2nd gen ei oikein vakuuta (1st gen oli metalliset).
Tai sitten teet niin kuin pari meistä muista:
1. Hamstraat 1st gen metallifiguja
2. Proxytat, -> Esmes. MicroArts Studion Wolsung figut on tosi sopivia. Niin ja niillä oli tosi magee kickstarter jossa vielä lisää sopivia figuja. Toki huono puoli oli että se meni jo.¨

Tai em mä tiedä on Malifaux nyt jo vähän liian mainstream, kun ollaan kuitenkin Poromagian selvästi toisiksi pelatuin figupeli... toki Edenkin on 5 pelatuimman joukossa. Ehkä pitäis taas vaihtaa peliä johonkin riittävän underground porukkaan.
Morze

NorjanPaavi kirjoitti:
Silveri kirjoitti:Urputan vielä kontrastia tuosta 3d-sculptauksesta: Espanjan puolelta http://www.heroquestclassic.com/gallery/

2. Proxytat, -> Esmes. MicroArts Studion Wolsung figut on tosi sopivia. Niin ja niillä oli tosi magee kickstarter jossa vielä lisää sopivia figuja. Toki huono puoli oli että se meni jo.¨

Tai em mä tiedä on Malifaux nyt jo vähän liian mainstream, kun ollaan kuitenkin Poromagian selvästi toisiksi pelatuin figupeli... toki Edenkin on 5 pelatuimman joukossa. Ehkä pitäis taas vaihtaa peliä johonkin riittävän underground porukkaan.
Hapessa ollaan puhuttu, että meidän figu-hipsterien pitäisi alkaa pelata Fabaa... Sitähän ei kukaan enää pelaa.
NorjanPaavi

Morze kirjoitti:
NorjanPaavi kirjoitti:

Hapessa ollaan puhuttu, että meidän figu-hipsterien pitäisi alkaa pelata Fabaa... Sitähän ei kukaan enää pelaa.
Mua huolestuttaa. Sä oot toinen ihminen joka liittää muhun nykyisellään sanan Hipsteri...

Faba vois olla ihan kiva, mutta omasta mielestäni on nykyisellään aivan liian iso skaalaltaan ja tarvii liikaa figuja. Sekä ei oikein ole palanssissa monsterit vs troopit.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”