[Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Malminkartanossa
Re: [Helsinki] N&T:n peli-illat torstaisin Lauttasaaressa
Pelataan torstaina uudella steamroller betalla. Sophia halunnee myös puhua siitä baarissa koko illan.
#lightartillerylleainaboostit #vanhaincursio ja vaikka #pkayalegit
#lightartillerylleainaboostit #vanhaincursio ja vaikka #pkayalegit
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Millä ihmeen säännöillä te ootte pelannu Incursioo ennen? Ei toi musta näytä vanhalta incursiolta yhtään. #incursiovähemmänrandom #dominointiturhaapetskules kirjoitti: #vanhaincursio
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Lähinnä et molempiin päätyihin pitää ehtiä, (niin kuin 33% kerroista vanhassa incursiossa), mikä on melkoisen haastavaa ku laitalippujen välinen etäisyys on 30".TheEmu kirjoitti:Millä ihmeen säännöillä te ootte pelannu Incursioo ennen? Ei toi musta näytä vanhalta incursiolta yhtään. #incursiovähemmänrandom #dominointiturhaapetskules kirjoitti: #vanhaincursio
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Maeipaase ens torstaina ni tullaa sit kattoo 25p pelei si ens viigol vaig luultavasd ei ehi figus siihemennes ni kyttään sit lisaa 15p pelei heehee.
Hän on puhunut.
Ammattilaisethan pelas viime vuoden liigan legioonalla käytännössä lainanapeilla.Veripallo kirjoitti:Maeipaase ens torstaina ni tullaa sit kattoo 25p pelei si ens viigol vaig luultavasd ei ehi figus siihemennes ni kyttään sit lisaa 15p pelei heehee.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- GreenMeanie
Voisin olla kolmelt avaa ovii jos ois joku tulos pelaa, mieluummi joku joka pelais myös 50 pisteen pelei ettei tarvis samaa pelaa kokoaika.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Mä tuun joskus puol seiska. Ainoastaan liiganapit tosin mukana.
Rats keep running!
Mä tuun joskus viiden aikaan, ehkä vähän aikaisemminkin ja lähden seiskalta taas eteenpäin.
Puol viideltä tai jotain tuun maalaamaan.
Tuun joskus puol viiden jälkeen.
Jos tänään vaik pääsis pelaamaan; ekaa kertaa sitten WTC:n! Tullen siinä viiden pintaan.
Voin tulla hyvin kolmen aikaan, jos HP mercut käy vastustajaks?
- GreenMeanie
Joo loistavasti! Oon kolmelt sit siel, laitan viel numeroni YV:l jos kämmäilen jotai bussien kans.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Käväisen kerholla torstaina 4.11. ja tuon vanhat (pääasiassa maalaamattomia) peikkoni mukanani, jos joku olisi vaikka kiinnostunut ostamaan. En listaa figujani, koska en mä edes enää muista mitä ne ovat. :-) Halvalla lähtee. Tuetaan näin vaikka kerhon jäseniä. :-)
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"
- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
- GreenMeanie
Otan käteist mukaa enkä päästä Ollii tai Mikkoo sisää. Muutenki voisitte pikkuhiljaa alkaa huuteleen taas jos ois kiinnostusta alottaa torstain aikasemmin ku töiden jälkee pelailee, mä taas vapaana jostain kahest tai kolmest.Dru Perim kirjoitti:Käväisen kerholla torstaina 4.11. ja tuon vanhat (pääasiassa maalaamattomia) peikkoni mukanani, jos joku olisi vaikka kiinnostunut ostamaan. En listaa figujani, koska en mä edes enää muista mitä ne ovat. :-) Halvalla lähtee. Tuetaan näin vaikka kerhon jäseniä. :-)
Vahvast näyttää etten kerkiä tälläkää viikolla.. ei siinä mitään ei noita figujakaan ole näkyny.
Hän on puhunut.
Hesalaisil taas iha oma kalenterinsa... :-)Dru Perim kirjoitti:torstaina 4.11.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ko. henkilö on Espoosta =)TheEmu kirjoitti:Hesalaisil taas iha oma kalenterinsa... :-)Dru Perim kirjoitti:torstaina 4.11.
...tai aiemmin jostain Porin suunnalta.
Hp:ta vastaan ei pysty kilpaileen napeista. Voin ostaa siltä jotain jämiä sit pois.
Rats keep running!