Smogcon 20-22.2 2015
Re: Smogcon 20-22.2 2015
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mä joudun tosiaan droppaamaan pois. Suunnitelmien mukaan mun työnkuva piti muuttuu sillee et oisin päässy pelailee, mut käviki toisin eikä oo sit tarpeeks lomapäivii :/ Tatu tulee mun tilalle niin coniin ku hotellihuoneeseen.
Kuka nyt hallinnoi sun varaamaa hotellihuonetta? Sen voisi yrittää jatkaa vielä to-pe yöksi, koska varmaan kaikki kuitenkin haluaa mennä mastoille ja torstaina?shoddie kirjoitti:Mä joudun tosiaan droppaamaan pois. Suunnitelmien mukaan mun työnkuva piti muuttuu sillee et oisin päässy pelailee, mut käviki toisin eikä oo sit tarpeeks lomapäivii :/ Tatu tulee mun tilalle niin coniin ku hotellihuoneeseen.
Oon laittanu postia hotellille. Vaihto kuulemma onnistuu, mut en oo vielä saanu tarkempii ohjeita et miten se menee ku mä droppaan pois.
haluutko sä Jani olla nyt sit toi varauksen hallinnoijja? Jos otat tän raskaan vastuun ni pistä ainaki sähköpostiosotetta mulle.
- GreenMeanie
On se. Ainoo vastuullinen meistä.shoddie kirjoitti:haluutko sä Jani olla nyt sit toi varauksen hallinnoijja? Jos otat tän raskaan vastuun ni pistä ainaki sähköpostiosotetta mulle.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Tarttisin tulevan vastuuhenkilön sähöpostin. Ei välii kenen.GreenMeanie kirjoitti:On se. Ainoo vastuullinen meistä.shoddie kirjoitti:haluutko sä Jani olla nyt sit toi varauksen hallinnoijja? Jos otat tän raskaan vastuun ni pistä ainaki sähköpostiosotetta mulle.
Kai mä voin hoitaa.
jani.kautto (at) iki.fi
jani.kautto (at) iki.fi
Turnausaikataulu:
http://smogcon.org/blog/2014/11/11/nove ... -schedule/
"sign ups will go live on November 30th"
http://smogcon.org/blog/2014/11/11/nove ... -schedule/
"sign ups will go live on November 30th"
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Tapahtumien kompit:
http://smogcon.org/blog/2014/11/13/smog ... breakdown/
Liian paljon timed turnsia mun makuun.....
http://smogcon.org/blog/2014/11/13/smog ... breakdown/
Liian paljon timed turnsia mun makuun.....
Ihan hyvältä näyttää. Pe qualifier, la iron gauntlet ja su masters tai tiimiturnaus. Ei tartte timed turnsia pelata \o/
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- GreenMeanie
This. Aattelin ite koittaa saada tiimityrnauspaikan mihin tarvis sit pari jäbää (jotka ei pelaa mastersis).Celebdae kirjoitti:Ihan hyvältä näyttää. Pe qualifier, la iron gauntlet ja su masters tai tiimiturnaus. Ei tartte timed turnsia pelata \o/
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Ostinko joillekin lippuja tonne smogconiin? Jos ostin ni miten teiät saadaan tonne turnauksiin ilmottua? Ite en oo ainakaa mitää ohjetta löytäny mistää et miten ilmottautuminen käy.
Edit: Löysinpäs ku oikein kaivoin. Eli Tiebreak.co.uk oon ostanu liput itelle ja hoopeelle. Onks sul hoopee mitää tietoo et miten sä pystyt varaamaa itelles noi paikat turnauksista? Jos on ni ilmota tatul kans ku se leikkii Niko Rantaa tuolla :O
Onks teil ny se hotellijuttu selvä kans? Tatun pitäis ny olla diktaattorina siin huonevaraukses.
edit2: "Full registration details will be posted to the site with links to eventzilla soon."
Edit: Löysinpäs ku oikein kaivoin. Eli Tiebreak.co.uk oon ostanu liput itelle ja hoopeelle. Onks sul hoopee mitää tietoo et miten sä pystyt varaamaa itelles noi paikat turnauksista? Jos on ni ilmota tatul kans ku se leikkii Niko Rantaa tuolla :O
Onks teil ny se hotellijuttu selvä kans? Tatun pitäis ny olla diktaattorina siin huonevaraukses.
edit2: "Full registration details will be posted to the site with links to eventzilla soon."
- GreenMeanie
Siis mul on ainaki tommonen maili mis on et täst linkist ilmottaudut ja blaablaa (You have signed up for Smogcon 2015), mut emmä tost huoneest tiiä.shoddie kirjoitti:Ostinko joillekin lippuja tonne smogconiin? Jos ostin ni miten teiät saadaan tonne turnauksiin ilmottua? Ite en oo ainakaa mitää ohjetta löytäny mistää et miten ilmottautuminen käy.
Somgconin ilmoittautumisista ja PP staffereiden ohjelmasta tuli infoa:
http://smogcon.org/blog/2014/11/21/smog ... of-honour/
Muissa uutisissa:
Haista *****
t. kikki hiiri
http://smogcon.org/blog/2014/11/21/smog ... of-honour/
Muissa uutisissa:
Haista *****
t. kikki hiiri
Tatu ja hp!
"Once you have decided what event you want to take part in, simply chose your ticket from the drop down (one per person per event) and fill in your email address, name and if your SmogCon ticket was bought by a friend, the email address they used to buy it."
Mun käyttämä email on [email protected]. Tällä pitäis siis toimii. Nyt ois sit kaikki vissii kunnos? Tatu on vissii yhteyshenkilönä hotellihuonees. Ei muuta ku massii tilil!
"Once you have decided what event you want to take part in, simply chose your ticket from the drop down (one per person per event) and fill in your email address, name and if your SmogCon ticket was bought by a friend, the email address they used to buy it."
Mun käyttämä email on [email protected]. Tällä pitäis siis toimii. Nyt ois sit kaikki vissii kunnos? Tatu on vissii yhteyshenkilönä hotellihuonees. Ei muuta ku massii tilil!
Tatu: hoidatko sitten meille majoituksen myös torstai-perjantai yöksi?
- GreenMeanie
Tatu vois kyl kivasti kommentoida tähän jotain.
Mites se sunnuntain tiimiturnaus?
-
Der Dexter
en oo toviin käyny täällä, kun ei masiinaa pääse pelaans torstaisin, tsorgen.
Tota, pitää yrittää ens viikolla pitää smoggis-ilta, ja mailata ja tarkistaa kaikki aiheeseen liittyvät asiat, tarkennan sitten. Oisitteko molemmat siis menossa sinne to-pe yöksi jo paikalle?
Tota, pitää yrittää ens viikolla pitää smoggis-ilta, ja mailata ja tarkistaa kaikki aiheeseen liittyvät asiat, tarkennan sitten. Oisitteko molemmat siis menossa sinne to-pe yöksi jo paikalle?
Aliquando Insanire Iucundum Est