Pääkaupunkiseudun Malifaux
- Hammerheart
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Ai siis nyt tiistaina? Vautsi vau, Fiendillä on mahdollisuus nousta liigan kärkeen (ja tavallaan Moljallakin riippuen varhaisdementia-matsista) - ilmassa alkaa olla suuren urheilujuhlan tuntua!
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Tuutko cheerleadaa Team Fiendin puolesta?Hammerheart kirjoitti:Ai siis nyt tiistaina? Vautsi vau, Fiendillä on mahdollisuus nousta liigan kärkeen (ja tavallaan Moljallakin riippuen varhaisdementia-matsista) - ilmassa alkaa olla suuren urheilujuhlan tuntua!
Something something Dangerzone!
Mä haluun nähdä HH Sybelle vermeissä pienten vaaleenpunaisten pompomien kanssa huutamassa kannustushuutojea Fiendille!
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
You and me both brother. You and me both.Molja kirjoitti:Mä haluun nähdä HH Sybelle vermeissä pienten vaaleenpunaisten pompomien kanssa huutamassa kannustushuutojea Fiendille!
"Huuda F! Huuda I! Huuda N! Huuda D! Huuda FI...pahus."Fiend_ kirjoitti:You and me both brother. You and me both.Molja kirjoitti:Mä haluun nähdä HH Sybelle vermeissä pienten vaaleenpunaisten pompomien kanssa huutamassa kannustushuutojea Fiendille!
Yleisön hämmennykseksi ja normeista poiketen oon huomenna tulossa poroon. Kokeilen pelata pelin tai kaks Paavin Opheliaa vastaan. Mä tässä mietin et minkälaista esiliukastetta jengi on käyttäny :D
Rasva on romantiikkaa. Unohda sellaiset. Saippua lattiaan, leuka rintaan ja rohkeasti vaan sisään.Moca kirjoitti:Yleisön hämmennykseksi ja normeista poiketen oon huomenna tulossa poroon. Kokeilen pelata pelin tai kaks Paavin Opheliaa vastaan. Mä tässä mietin et minkälaista esiliukastetta jengi on käyttäny :D
Mahtaakohan tässä enää riittää mulle huomiseks vastustajaa? No tulen kai tsekkaa meiningin, ja jos kukaan ei halua leikkiä mun kaa, ni lähen kotia masturboimaan tai pelaamaan golffia.
Hahahaha. Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. :DMyyra kirjoitti:Mahtaakohan tässä enää riittää mulle huomiseks vastustajaa? No tulen kai tsekkaa meiningin, ja jos kukaan ei halua leikkiä mun kaa, ni lähen kotia masturboimaan tai pelaamaan golffia.
Ketäs ois tulossa Happeen huomenissa? Toivottavasti ainakin joku tulee, kun en voi lähteäkään sieltä ihan heti, kun olen vastuussa hommasta tällä kertaa.
Mulla oli suunnitelmissa kyllä saapua mut nyt taas näyttää vähän siltä, että hankalaksi menee. Pääsisin siis about joskus kolmen jälkeen vasta paikalle?Myyra kirjoitti:Ketäs ois tulossa Happeen huomenissa? Toivottavasti ainakin joku tulee, kun en voi lähteäkään sieltä ihan heti, kun olen vastuussa hommasta tällä kertaa.
Voi kai sinne kolmen jälkeenki tulla. Mun pitää ehkä juonia vähä alotusaikaa sit myöhemmäks, etten joudu siel hinaa yksinää kolmea tuntia, jos ei o muita tulossa.
Kysytääks täälläkin. Kiinnostaako ketään muuta tulla mukaan tilaamaan maastoa kickstarterista, jos pistän tilausta vetämään. Kansainväliset postit ilmeisesti kustantaa 50$ tai vähemmän. Postit pistettäisiin tasan tilattujen settien suhteessa ja jos (kun) tulee tullilta käsky maksaa alvit niin kaikki joutuvat luonnollisesti maksamaan oman osuutensa. Toimitus noissa olisi ilmeisesti ensi vuoden alussa.
Edit: Neljä settiä siis on jo tilauksessa, joten postikuluja tulis settiä kohden enää se 10$ seuraavalle.
Edit: Neljä settiä siis on jo tilauksessa, joten postikuluja tulis settiä kohden enää se 10$ seuraavalle.
Onko muuten mielenkiintoa Puppet Warsia kohtaan? Mullahan löytyy kotoa se Unstitched mitä voi siis ymmärtääkseni pelata kolme samaan aikaan?
Kyllähän sitä voisi kokeilla.Fiend_ kirjoitti:Onko muuten mielenkiintoa Puppet Warsia kohtaan? Mullahan löytyy kotoa se Unstitched mitä voi siis ymmärtääkseni pelata kolme samaan aikaan?
Ketäs kaikkia on tulossa huomenna poroon? Minä, Myyrä ja Molja ainakin ollaan suuntaamassa näillä näkymin.
Muuten, kolminpelinä Ratherford skenu oli vähemmän Kylmä rinki suihkua muistuttava. Testattiin se eilen Hapessa.
Muuten, kolminpelinä Ratherford skenu oli vähemmän Kylmä rinki suihkua muistuttava. Testattiin se eilen Hapessa.
- Hammerheart
Mä olen näköjään myös tulossa Fauxaamaan, kun Infinity Jussin kanssa peruuntui.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Hassua, mun Infinity Jamon kanssa peruuntui myös...Hammerheart kirjoitti:Mä olen näköjään myös tulossa Fauxaamaan, kun Infinity Jussin kanssa peruuntui.
*whistling*
- Hammerheart
No voihan köhnä, nyt vasta huomasin tämän! Otin aamulla vain Fauxia mukaan =(Morze kirjoitti:Hassua, mun Infinity Jamon kanssa peruuntui myös...Hammerheart kirjoitti:Mä olen näköjään myös tulossa Fauxaamaan, kun Infinity Jussin kanssa peruuntui.
*whistling*