Uudet julkaisut
Re: Uudet julkaisut
Mä diggaan tosta uudesta Thargosista. Sen verran hyvän näkönen että taidan ostaa, kummiski jokainen haltija minkä voin jättää pois legioonalistoistani on plussaa.
Hän on puhunut.
Tosiaan sen aseet on +1 verrattuna siihen mitä kortissa lukee (ainakin siis ennen PP:n errataa). Aika hit-and-miss jakki muilla kuin Nemoilla, koska yksikin missi vie koko damage-potentiaalin. Tietty jos kohteen kaataa maahan, niin ollaan jo aika turvallisilla vesillä. (tai def10 vastaan) Nemo kolmosen kanssa aika hullu ammuntateho ja kaiken lisäksi reinholtille/ jakesille saa option sähkösuojaan. pNemon kanssa taas toi pistää jo melkeen kolossaaleja yksin rikki (pow 19,20,21,22,23,24, = 51p damagea arm 20 vastaan jos ei tarvitse chargata, tai saa objectivesta ilmaisen chargen). Kyllä tossa potentiaalia on, mutta tosiaan toimii lähinnä kevyttä jalkaväkeä tai yksittäisiä kovia kohteita vastaan, mutta heavy-infantry on ongelma. Mutta siis kyllä tykkään.Celebdae kirjoitti:Nyt kun itse luen ton tekstin vielä kertaalleen, niin olin väärässä. Pahoittelut ja kiitos että sain itse korjata mokani! Käytännössä tuo on siis lähes aina p+s17, eli paljon parempi. Harmi vaan, että on charru ja ei voi bondata tai marshaloida :(Celebdae kirjoitti:Lue se ability.Tanan kirjoitti:Chain reaction triggeröi osumasta eli dmg-bonuksen saa jo ensimmäiseen hyökkäykseen. Ainoastaan out-of-activation hyökkäykset eivät lisää countteria.Celebdae kirjoitti:Lyö kylläkin 16, 17, 18, 19, olettaen toki, että kaikki osuu ja ne lyödään samaan kohteeseen (eli ongelmia nykymetassa suosittuja multiwound-trooppeja vastaan).
Siis tätä(kin) kommenttia mun on vähän vaikea sulattaa. Neljästi ampuva RAT6 pow13 tykki lienee paras (pistehintaan suhteutettuna) raskaan jalkaväen tappaja mitä cygnarilta löytyy. MAT7llä varustettu raskas jalkaväki ei myöskään yhtään tykkää Dynamon DEF14 puolustuksesta.JArrow kirjoitti:Celebdae kirjoitti: Kyllä tossa potentiaalia on, mutta tosiaan toimii lähinnä kevyttä jalkaväkeä tai yksittäisiä kovia kohteita vastaan, mutta heavy-infantry on ongelma. Mutta siis kyllä tykkään.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Dynamon DEF = 12.... ei 14.. vai laskitko jotain mukaan (set defencen?)
High commandissa on taas mielenkiintoisia juttuja, Hammerfall Siege Crawler (kääpiö BE):
https://www.facebook.com/EntertheCrucib ... =1&theater
Kuva facebookista, harmi jos ei jollain näy.
https://www.facebook.com/EntertheCrucib ... =1&theater
Kuva facebookista, harmi jos ei jollain näy.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Set Defensellä 14ään ja esim Jakesilla 16een. Esim paneliinit osuu kympeil (miinus Tartarus miinus Crippling miinus KD eli not-snake-eyes), uijuijui!!!demel kirjoitti:Dynamon DEF = 12.... ei 14.. vai laskitko jotain mukaan (set defencen?)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Repesin. On ne paneliinit veikeitä.TheEmu kirjoitti:Set Defensellä 14ään ja esim Jakesilla 16een. Esim paneliinit osuu kympeil (miinus Tartarus miinus Crippling miinus KD eli not-snake-eyes), uijuijui!!!demel kirjoitti:Dynamon DEF = 12.... ei 14.. vai laskitko jotain mukaan (set defencen?)
Hän on puhunut.
Käpsille transportti! Rhino rush!
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
- The Captain
- Valvoja
Dynamon "saako +1 jo ekaan damage rolliin?" -kysymys on nyt checking-vaiheessa...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Siis kyllä mä myönnän, että toi ampuu kuin pieni eläin - OPTIMAALISESSA TAPAUKSESSA. RAT 6 tarkoittaa sitä, että osut 6+:lla def 12 vastaan, eli jos vihollisella on esim. consealment niin tarviitkin jo 8+ osumiseen. Jos et boostaa osumaa, niin 6+:kin missaa jo 28% hyökkäyksistä, jonka jälkeen dynamo EI TEE YHTÄÄN MITÄÄN. Huonoimmillaan toi on siis huonompi kuin 4p charger, todennäköisyyksien mukaan about yhtä hyvä ja vain pienellä todennäköisyydellä osut kaikki neljä kutia. (Okei, cygnarilla on temporal barrier, rangerit ja stormstrider joilla osumaa saa boostattua, mutta jopa tupla-ykkösten todennäköisyys neljästä kudista yhdelle on 11%)Tanan kirjoitti:Siis tätä(kin) kommenttia mun on vähän vaikea sulattaa. Neljästi ampuva RAT6 pow13 tykki lienee paras (pistehintaan suhteutettuna) raskaan jalkaväen tappaja mitä cygnarilta löytyy. MAT7llä varustettu raskas jalkaväki ei myöskään yhtään tykkää Dynamon DEF14 puolustuksesta.JArrow kirjoitti:Celebdae kirjoitti: Kyllä tossa potentiaalia on, mutta tosiaan toimii lähinnä kevyttä jalkaväkeä tai yksittäisiä kovia kohteita vastaan, mutta heavy-infantry on ongelma. Mutta siis kyllä tykkään.
Otitko tähän huomioon rerollin osumiseen? ;)JArrow kirjoitti:Siis kyllä mä myönnän, että toi ampuu kuin pieni eläin - OPTIMAALISESSA TAPAUKSESSA. RAT 6 tarkoittaa sitä, että osut 6+:lla def 12 vastaan, eli jos vihollisella on esim. consealment niin tarviitkin jo 8+ osumiseen. Jos et boostaa osumaa, niin 6+:kin missaa jo 28% hyökkäyksistä, jonka jälkeen dynamo EI TEE YHTÄÄN MITÄÄN. Huonoimmillaan toi on siis huonompi kuin 4p charger, todennäköisyyksien mukaan about yhtä hyvä ja vain pienellä todennäköisyydellä osut kaikki neljä kutia. (Okei, cygnarilla on temporal barrier, rangerit ja stormstrider joilla osumaa saa boostattua, mutta jopa tupla-ykkösten todennäköisyys neljästä kudista yhdelle on 11%)Tanan kirjoitti:Siis tätä(kin) kommenttia mun on vähän vaikea sulattaa. Neljästi ampuva RAT6 pow13 tykki lienee paras (pistehintaan suhteutettuna) raskaan jalkaväen tappaja mitä cygnarilta löytyy. MAT7llä varustettu raskas jalkaväki ei myöskään yhtään tykkää Dynamon DEF14 puolustuksesta.JArrow kirjoitti:Celebdae kirjoitti: Kyllä tossa potentiaalia on, mutta tosiaan toimii lähinnä kevyttä jalkaväkeä tai yksittäisiä kovia kohteita vastaan, mutta heavy-infantry on ongelma. Mutta siis kyllä tykkään.
Ja itukn vitkun, et ei tee mitään jos ei osu. Ainakaan se ei oo 20 pinnan woldwrath, joka missaa vuoron jos se ampuu jostain ohi sen upealla tykillä.
Ei oo vaikeeta ottaa Nemo ja rangerit, jolloin se on rat 8 rerolleilla. Alkaa tehdä jo vähän juttuja.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Joo, siis Nemoilla toi on todella vakuuttava laite. Mutta muilla kuin nemoilla heavy-infantry on ongelma, erityisesti jos se on vain POW 12, eikä POW 13.petskules kirjoitti:Otitko tähän huomioon rerollin osumiseen? ;)
Ja itukn vitkun, et ei tee mitään jos ei osu. Ainakaan se ei oo 20 pinnan woldwrath, joka missaa vuoron jos se ampuu jostain ohi sen upealla tykillä.
Ei oo vaikeeta ottaa Nemo ja rangerit, jolloin se on rat 8 rerolleilla. Alkaa tehdä jo vähän juttuja.
Rangerit+TB:kin tekee jo ett toi heittää not-snake-eyessei aika moneen otukseen. Tai pCaine/Siegelt KD ja pew pew.
eHale-eCainel ei tietty taida olla mitään ku tossa jeesais. Ei jatkoon.
eHale-eCainel ei tietty taida olla mitään ku tossa jeesais. Ei jatkoon.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Garrythin myrmiksen nimi on näköjään Moros. Retrifoorumi vetää taas parastaan spekulaatioiden kanssa:
Linkki
Linkki
On ne reppanoita <3I'm thinking stealth, pathfinder and ambush with an extended control range
Hän on puhunut.
Pelattiin miserable kuhasikamountainin kanssa eilen Bradigus vs MMM.
Ekalla vuorolla molemmat juoksi, tokalla vuorolla H-P juoksi wardereita mun linjan eteen. Mun vuorolla aattelin kasata vähän synergiaketjua ja kattoa mihin asti se riittää. Tapoin 5 warderia ja Mulgin!
Sit H-P tappo Guardianin, ja melkein kaks WWardenia, fiittas ja jäi halaamaan kaikkia mun nappeja. Mun vuorolla fiittasin koko mun armeijan taaksepäin, healasin kivillä rikotut aspektit ehjäksi ja tein 9 (!) metsää wardereiden ja mun linjan väliin.
Sit H-P ei oikein saanu tehtyä mitään ja mä triplaporttasin Brädin eGrisseliin kiinni +5 synergialla ja murhasin. Sentry stonet oli vieny siltä läpällä 2/4 transferistä
Ihan jees fiilis Bradiguksesta...
Ekalla vuorolla molemmat juoksi, tokalla vuorolla H-P juoksi wardereita mun linjan eteen. Mun vuorolla aattelin kasata vähän synergiaketjua ja kattoa mihin asti se riittää. Tapoin 5 warderia ja Mulgin!
Sit H-P tappo Guardianin, ja melkein kaks WWardenia, fiittas ja jäi halaamaan kaikkia mun nappeja. Mun vuorolla fiittasin koko mun armeijan taaksepäin, healasin kivillä rikotut aspektit ehjäksi ja tein 9 (!) metsää wardereiden ja mun linjan väliin.
Sit H-P ei oikein saanu tehtyä mitään ja mä triplaporttasin Brädin eGrisseliin kiinni +5 synergialla ja murhasin. Sentry stonet oli vieny siltä läpällä 2/4 transferistä
Ihan jees fiilis Bradiguksesta...
Mahtaakohan PP erratoida tota tieriä jotenkin...
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Missä Amon, missä, tuo suurin, ensimmäinen synergiacasteri... :(
Rats keep running!
Siltä puuttuu oleellinen osa tota listaa, eli tapa pysyä hengissä.Charad kirjoitti:Missä Amon, missä, tuo suurin, ensimmäinen synergiacasteri... :(
Enne kukaa ei pelanu woldei. Ny jokane circlepelaaja tilaa niit kymmene. Tuskinpa erratoi tieriä enne ku alkaa varastot tyhjenee woldeista.Swordie kirjoitti:Mahtaakohan PP erratoida tota tieriä jotenkin...
En mä oikeastaan usko. Mun mielestä sitä on hehkutettu liikaa. On se ihan hyvä, mut kellekään ei tunnu olevan selvillä et woldwatcher on FUR 2, MAT / RAT 5 peto kahdella P+S 12 hyökkäyksellä ja RNG 10 POW 12 handgunilla millä on enimmäkseen turha animus, paska threat ja pistehintaakin 5, mikä on yhden tai kaksi pointisa liikaa.Swordie kirjoitti:Mahtaakohan PP erratoida tota tieriä jotenkin...
Jengi luulee, että tosta vätyksestä on johonkin. Ei ole.