Mä oon tulossa, mutta en ihan heti aamusta. Joskus klo 12 eteenpäin. Otan maalauskamatki mukaan jos intoutuu siihenki puuhaan. Sain kuitenkin jo kaikki Icestormin Nomadit kasattua. Tuleeko Dexter hakemaan omat PanOmiehensä?Eelo kirjoitti:Haluisko kukaan pelata huomenna noppakerholla?
Pääkaupunkiseudun Infinity
- Dr. Icchan
- Viesti:
Re: Pääkaupunkiseudun Infinity
- Dr. Icchan
- Viesti:
Turnauksen house ruleja päivitetty loffin osalta, käykääs kattoo: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 1&t=109513
Omissa kokeiluissa tuo kolmosedikan LoF sääntö on vain niin helppo, että se mielestäni kannattaa ottaa käyttöön heti.
Omissa kokeiluissa tuo kolmosedikan LoF sääntö on vain niin helppo, että se mielestäni kannattaa ottaa käyttöön heti.
Miulle tuli pientä säätöä (eli pitää käydä postittamassa kummipojan synttärilahja), niin en kerkeä jäädä sittenkään pelailemaan.NorjanPaavi kirjoitti:Ette te Morzen/Mocan kanssa voi pelata tiistaina Porossa. :P Mulla ja Hammerheartilla on treenit, Mainilaa silmällä pitäen. Maastot loppuu kesken. ;) Eli siis ainkin me ollaan Infinityä ulkoiluttamassa tiistaina. Tervetuloa messiin. Porossa on kyllä ihan kohtuullisestii maastoa ja pakko sanoa, että Haqqislam silmällä pitäen siellä on mahdollista saada tosi makee aavikkokylä teemainen maasto aikaiseksi. Toki jos otat vielä omaa maastoa mukaan, niin ei siitä koskaan haittaa ole.jamovoima kirjoitti:Löytyisikö muuten ensi tiistaille joku innokas ottamaan matsia tuonne Pasilan fight clubille? Pitäisi mennä käymään siellä vaihtelemassa figuja ja voisi ottaa samalla figumatsin. Infinity-matsin ehtisi jopa pelaamaan töistä pääsyn ja paikan sulkeutumisen välissä.
Schade.
- NorjanPaavi
Ei se mitään. Sama täällä myös itse jouduin perumaan pelit viime tingassa.jamovoima kirjoitti:Miulle tuli pientä säätöä (eli pitää käydä postittamassa kummipojan synttärilahja), niin en kerkeä jäädä sittenkään pelailemaan.NorjanPaavi kirjoitti:Ette te Morzen/Mocan kanssa voi pelata tiistaina Porossa. :P Mulla ja Hammerheartilla on treenit, Mainilaa silmällä pitäen. Maastot loppuu kesken. ;) Eli siis ainkin me ollaan Infinityä ulkoiluttamassa tiistaina. Tervetuloa messiin. Porossa on kyllä ihan kohtuullisestii maastoa ja pakko sanoa, että Haqqislam silmällä pitäen siellä on mahdollista saada tosi makee aavikkokylä teemainen maasto aikaiseksi. Toki jos otat vielä omaa maastoa mukaan, niin ei siitä koskaan haittaa ole.jamovoima kirjoitti:Löytyisikö muuten ensi tiistaille joku innokas ottamaan matsia tuonne Pasilan fight clubille? Pitäisi mennä käymään siellä vaihtelemassa figuja ja voisi ottaa samalla figumatsin. Infinity-matsin ehtisi jopa pelaamaan töistä pääsyn ja paikan sulkeutumisen välissä.
-
Der Dexter
Oisko ketään vapaana pelailemaan lauttasaaressa kertsin aukioloaikoina inffiä?
Mulla on seuraavat 2 sunnuntaita kiinni töissä, niin voisi puutetta lievittää arkisin...
Mulla on seuraavat 2 sunnuntaita kiinni töissä, niin voisi puutetta lievittää arkisin...
Aliquando Insanire Iucundum Est
- Dr. Icchan
- Viesti:
Käviskö huomenna? Keskiviikko on vapaa pelipäivä, vois mennä häiritsemään niitä marginaalipelien nörttejä mainstream kamalla :P
Tervetuloa ;)Dr. Icchan kirjoitti:Käviskö huomenna? Keskiviikko on vapaa pelipäivä, vois mennä häiritsemään niitä marginaalipelien nörttejä mainstream kamalla :P
-
Der Dexter
huominen on pop, sain just icestormin napit kasaan ja pohjamaaliin, joten olis tavallista enempi leluja käytössä.
Täytyy kyllä sanoa, että CB:n sculptin taso nousi kyllä hienosta tasosta aivan erinomaiselle tasolle, kun vertaa vanhoja fusiliereja uusiin, niin on kyllä iso ero, ja vanhatkin napit on olleet laadukkaita...
en malta odottaa uusia sculpteja firmalta.
Täytyy kyllä sanoa, että CB:n sculptin taso nousi kyllä hienosta tasosta aivan erinomaiselle tasolle, kun vertaa vanhoja fusiliereja uusiin, niin on kyllä iso ero, ja vanhatkin napit on olleet laadukkaita...
- Dr. Icchan
- Viesti:
Huomasin saman ilmiön kun maalasin omia icestorm nappeja. Tällä hetkellä on Mobile Brigada ja Reverend Healer maaleissa, loput pohjamaaleissa ja kyllä on nautinto maalata.Der Dexter kirjoitti:huominen on pop, sain just icestormin napit kasaan ja pohjamaaliin, joten olis tavallista enempi leluja käytössä.
-
Der Dexter
eikös jossain viiden paikkeilla ovet aina aukeile, joten siihen avausaikaan tähtään paikalle, sopivasti vapaata torstaina, niin ei tartte olla pikkukakkosen jälkeen nukkumassakaan vielä...
- Dr. Icchan
- Viesti:
http://www.nopat.fi/2014/tapahtumat/kes ... pelipaiva/Der Dexter kirjoitti:eikös jossain viiden paikkeilla ovet aina aukeile, joten siihen avausaikaan tähtään paikalle, sopivasti vapaata torstaina, niin ei tartte olla pikkukakkosen jälkeen nukkumassakaan vielä...
Noin viideltä näköjään avaavat. Suunnilleen samoihin aikoihin pääsen paikalle minäkin.
PS. Kolme icestorm ukkoa maaleissa. Spektr liittyi joukkoon.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Oliko tänään kerholle tulijoita? Oon paikalla poikkeuksellisesti vasta klo 12, mikä on siis se normaali aloitusaika :)
-
Der Dexter
oon nyt muutamamn sunnuntain kiinni, mutta voisin kyllä mieluusti korvata sitä arki-illoilla, esmes keskiviikko sopis mainiosti. eli jos tuntuu ettei pelkät sunnuntait ole pelipäiviksi tarpeeksi, niin huudelkaa lisäpelejä
- Dr. Icchan
- Viesti:
Ens keskiviikkona oli tarkoitus tulla muutenkin, kun vielä on jonkin verran maastoa ilman maaleja. Tänä sunnuntaina piti tulla muuten vain, kun mulla on parillisten viikkojen sunnuntaiden isännöintipäivä.Der Dexter kirjoitti:oon nyt muutamamn sunnuntain kiinni, mutta voisin kyllä mieluusti korvata sitä arki-illoilla, esmes keskiviikko sopis mainiosti. eli jos tuntuu ettei pelkät sunnuntait ole pelipäiviksi tarpeeksi, niin huudelkaa lisäpelejä
-
Der Dexter
no tuun sit ainaskin keskiviikkona mestoille, jos ei muuten.
oon kans saanut läjän maastoa kasaan, ehkä jopa alustavasti maaliakin pintaan, ihan vaan mainoksena. tosin turneehan taitaa olla sentään maastoitettu jo.
oon kans saanut läjän maastoa kasaan, ehkä jopa alustavasti maaliakin pintaan, ihan vaan mainoksena. tosin turneehan taitaa olla sentään maastoitettu jo.
- Dr. Icchan
- Viesti:
Aika pitkälti, mutta vaihtelu on kivaa. Meillä on kuitenkin tarkoituksena saada mahdollisimman isoja variaatioita pelipöydässä, niin ei tunnu siltä kuin pelaisit kaikki pelit samalla pöydällä.Der Dexter kirjoitti:tosin turneehan taitaa olla sentään maastoitettu jo.
Objektiivimarkereista on vielä pulaa. Pahviläpyskät on varalla, mutta kivahan se olisi saada kaikkiin pöytiin joku maastokappale myös blokkaamaan losia ja antamaan coveria.
Voisin koittaakin maalata sinne tuon minun M.Arts crash coffinin. Tosin sopikohan se edes mihinkään noista skenuista?
- Dr. Icchan
- Viesti:
Monta niitä on?
Käyhän ne periaatteessa Supplies skenuun, mutta emme aatellut olla niin tarkkoja sen kanssa mikä menee mihinkin. Voihan semmosen laittaa vaikka Beacon Raceen sinne objektiivitaloon.
Käyhän ne periaatteessa Supplies skenuun, mutta emme aatellut olla niin tarkkoja sen kanssa mikä menee mihinkin. Voihan semmosen laittaa vaikka Beacon Raceen sinne objektiivitaloon.
Se on ehkä vähä hölmö objektiivitalossa, kun se on sellainen pakkolaskun tehnyt avaruusaluksen evakuointikapseli :)
Noh jotain objektiiveiksi sopivaa scatteria minulta tulee jokatapauksessa.
Noh jotain objektiiveiksi sopivaa scatteria minulta tulee jokatapauksessa.