"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WTC2015 - Valitsijamiesäänestys

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Merimetsä

Re: WTC2015 - Valitsijamiesäänestys

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

HP, Tero ja Jaakko
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Äänestysaika on päättynyt ja alla tulokset:

Ykköstiimin valitsijamiehet: Teemu ja Jaakko
Teemu 13 ääntä
Tero 11 ääntä
Jaakko 14 ääntä

Kakkos tiimin valitsijamies: Samu
Samu 11 ääntä
HP 7 ääntä
Eetu 1 ääni
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Lämpimät kiitokset kaikille äänestäjille ja vaalityössä mukana olleille! Kovan työn tuloksena ei irronnut tänä vuonna valitsijamiespaikkaa, mutta olen kiitollinen jokaisesta äänestä. Onnittelut myös vastaehdokkailleni ja onnea tulevan kauden töihin. Oma tulos 11 ääntä osoittaa, että kampanjointi on kannattanut. Täytyy muistaa että ykköstiimin miesehdokkaista sain kolmanneksi eniten ääniä mikä on loistava tulos. Ahkera työskentely Suomen masiinakansan hyväksi jatkuu valintakomitean ulkopuolella. Onnittelut vielä uusille valitsijoille!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Oikeastihan valinta käytiin mun ja Teron välillä, koska Teemulla on pk-seudun ulkopuolisten vakiopaikka, joten Tero sä HÄVISIT PAHASTI =)

Ei vaan tosi tasainenhan tuo äänestys oli ja selkeästi masiinakansan mielipide on, että oikestaan ketkä kaksi vaan ois voinu tulla valituiksi. Vähän yllättävää ja jopa harmi tosin, että niin moni potentiaalinen tiimiläinenkin jätti äänestämättä kokonaan. Mä kiitän luottamuksesta ja yritetään saada tiimi valituksi parhaan kykymme mukaan!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Mä lopetan masiinan enkä ikinä anna anteeks etten voittanu. Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi, muuten äänestys ois ollu ihan landslide mulle. Kiitoksia silti mua äänestäneille, te ootte syy miks demokratia ei toimi.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”