WTC2015 - Tiiminvalinta-valinta
Re: WTC2015 - Tiiminvalinta-valinta
Mä lähden kans ehdolle, et saadaan ees jonkinlainen kisa aikaan. En kyl tiedä riittääkö meriitit, kun ei kerran viimekään vuonna, mut ainakin kuvittelisin iteltä löytyvän kompetenssia saada kasaan paras mahdollinen joukkue Suomelle kisoihin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Eiks tän pitäny olla avoin vielä tän päivän muillekin mahdollisesti kiinnostuneille?
Piti. Teemu taisi olla vähän hätäinen.
Ehdokkaaksi ilmoittautua vielä tämän päivän ajan.
Lisäksi toisessa ketjussa antamaansa ääntä saa muuttaa halutessaan omaa viestiään editoimalla äänestyksen taka-rajaan 14.11. asti, jos vaikka uusia äänestettäviä ilmaantuu tai muuten vaan muuttaa mieltään.
Ehdokkaaksi ilmoittautua vielä tämän päivän ajan.
Lisäksi toisessa ketjussa antamaansa ääntä saa muuttaa halutessaan omaa viestiään editoimalla äänestyksen taka-rajaan 14.11. asti, jos vaikka uusia äänestettäviä ilmaantuu tai muuten vaan muuttaa mieltään.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Der Dexter
kattelin aamulla joo kiireessä, että aika jännästi menee ettei ehdokasasettelu ole edes päättynyt, ja on jo valinnat käynnissä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
No wuupdiduu, tänään onki tullu ilmottautumisii ihan vitusti.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Der Dexter
Deadline lähestyessään yleensä nostaa aktiivisuutta, eikä se ainakaan edistä ilmottautumista että osa on jo jättänyt mielipiteensä...
Ihan lähinnä periaatteesta vain postailen näitä, eihän reaalisesti tilanne mihinkään muuttuisi kuitenkaan, siitä ollaan kyllä samaa mieltä.
Ihan lähinnä periaatteesta vain postailen näitä, eihän reaalisesti tilanne mihinkään muuttuisi kuitenkaan, siitä ollaan kyllä samaa mieltä.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Kyllähän se on ihan fakta, että äänestyksen avaaminen käytännössä sulki muilta mahdollisesti kiinnostuneilta oven jo etuajassa. Vaikka kuinka ääntänsä voi vaihtaa, niin tuskinpa sitä hirveästi tapahtuisi ja jonkun kymmenen äänestäjän takamatkalta lähteminen on aika tuhoontuomittua. No toivottavasti kukaan muu ei hommaan enää halunnutkaan. Kun meillä tää valinta on tällainen pienen piirin juttu suht tiiviissä yhteisössä, niin ainakin ite pidän tärkeänä homman menevän kitkattomasti niin, ettei kellekään jää hampaankoloon, vaikka joku pieni viivästys tulisikin. Mutta näillä nyt mennään!
Noh, täytyy toivoo ett TeroJaakko voittaa ni voitte hoitaa hommat sit vähän paremmin ku en oo sotkemas kaikkee.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Eiks järkkäämine ookkaa kivaa? Luulis et on ku kaikki vaa kiittelee ja kukaa ei vittuile tai valita.TheEmu kirjoitti:Noh, täytyy toivoo ett TeroJaakko voittaa ni voitte hoitaa hommat sit vähän paremmin ku en oo sotkemas kaikkee.
Koska turkulaiset leikkii joulua ja muista en tiedä, niin avasimpa nyt hakuprosessin WTC 2015:sta.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Koska tonne toiseen lankaan ei saa kirjotella ylimääräsiä ni laittelen tänne:
Koska nähdään Pauli vs HP possumatsi?
Koska nähdään Pauli vs HP possumatsi?
Onks tiimit vielä valikoitumassa marraskuun aikana?
Edit: Joo luin väärin..
Edit: Joo luin väärin..
Viimeksi muokannut shoddie, Pe 28.11.2014 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En nyt ihan varma ole ymmärsinkö kysymystä, mutta Teemulla on avausviestissä aika pätevä aikataulu tiimien valinnalle. Paikasta kiinnostuneilta toivotaan toki mahdollisimman pikaisesti asian tuomista ilmi. Jos ei sitä kerro, niin turha odottaa tulemista valituksi!shoddie kirjoitti:Onks tiimit vielä valikoitumassa marraskuun aikana?