"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW:n TJ lopettaa

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Scoundrel

Re: GW:n TJ lopettaa

Viesti Kirjoittaja Scoundrel »

Mikke kirjoitti:Menee jo tiukasti off-topiciksi, mutta itse olen vähän skeptinen sen suhteen voiko johtamista oikeasti opettaa. Kokemukset armeijasta ja työelämästä antavat kuvan, että opettamisen merkitys on vain tukeva. Johtamisessa ja varsinkin henkilöjohtamisessa tärkeintä on omien kokemusten (varsinkin johdettavana ollessa) perusteella luontainen lahjakkuus. Koulutus saattaa antaa lahjattomalle jotain eväitä ja lisätä lahjakkaan tietoa, mutta ei muuta suurta kokonaisuutta.
Ison yrityksen johtamista voi oppia ja sitä opetetaan. Henkilö voi toki olla "luontainen johtaja" mutta ei välttämättä ymmärrä liikeyrityksen johtamisesta mitään. Henkilöjohtamiseen liittyy enemmän näitä henkilökohtaisia ominaisuuksia ja alaisten kunnioitus pitäisi pystyä hankkimaan ja säilyttämään. Yritysjohtajan pitää osata johtaa yritystä, jolla on loppujen lopuksi aika vähän tekemistä henkilöjohtamisen kanssa.
Ihmiset usein ihmettelevät miksi yrityksiin palkataan kallispalkkainen johtaja ja usein vielä yrityksen ulkopuolelta, mutta kyllä se toimitusjohtaja on yrityksen toiminnan kannalta ihan niitä ratkaisevimpia henkilöitä jonka palkkaamiseen kannattaa oikeasti panostaa. Huonolla yritysjohtamisella ajetaan parempiakin firmoja tuhoon.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

The Captain kirjoitti:"We do no demographic research, we have no focus groups, we do not ask the market what it wants."
*facepalm*

Toki myönnettäkööt, että tuon tutkimuksen luotettavuuden kanssa voi olla vähän niin ja näin, kun katselee nettifoorumeita ja toisaalta GW-liikkeissä pyöriviä fanboyzeja. Luulisi GW:tä kuitenkin kiinnostavan minkälainen asiakaskunta on ja missä määrin kukin ryhmä kantaa GW:lle rahaa. Tätä ei tietystikään ole erityisen helppoa tutkia markkinarakenteiden perusteella, mutta ei se nyt mahdotontakaan ole.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Tottakai niitä kiinnostaa, ja ne sitä miettivät, tuo on macho -roskaa :) TJ puhuu yhtä, ja suunnittelutiimi miettii toista.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”