Tässä taas näet, ala pelaa Malifauxia! ;)Morze kirjoitti:Hassua, mun Infinity Jamon kanssa peruuntui myös...Hammerheart kirjoitti:Mä olen näköjään myös tulossa Fauxaamaan, kun Infinity Jussin kanssa peruuntui.
*whistling*
Pääkaupunkiseudun Malifaux
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Something something Dangerzone!
Kyllä sää häviät ihan oikeutetusti sen turnauksen nyt.Hammerheart kirjoitti:No voihan köhnä, nyt vasta huomasin tämän! Otin aamulla vain Fauxia mukaan =(Morze kirjoitti:Hassua, mun Infinity Jamon kanssa peruuntui myös...Hammerheart kirjoitti:Mä olen näköjään myös tulossa Fauxaamaan, kun Infinity Jussin kanssa peruuntui.
*whistling*
Menepäs ruma peikko siitä takas Infinity-alueelle tai rupee pelaa Malifauxia, ku mieles tekee kuitenkin.
:D :D :D :DMorze kirjoitti:Kyllä sää häviät ihan oikeutetusti sen turnauksen nyt.Hammerheart kirjoitti:No voihan köhnä, nyt vasta huomasin tämän! Otin aamulla vain Fauxia mukaan =(Morze kirjoitti:Hassua, mun Infinity Jamon kanssa peruuntui myös...Hammerheart kirjoitti:Mä olen näköjään myös tulossa Fauxaamaan, kun Infinity Jussin kanssa peruuntui.
*whistling*
Luulets et meille riittää oma alue? :D Vallataan kohta tääkin Infinityn trashtalkille!Myyra kirjoitti:Menepäs ruma peikko siitä takas Infinity-alueelle tai rupee pelaa Malifauxia, ku mieles tekee kuitenkin.
- Hammerheart
:'(Morze kirjoitti:Kyllä sää häviät ihan oikeutetusti sen turnauksen nyt.Hammerheart kirjoitti:No voihan köhnä, nyt vasta huomasin tämän! Otin aamulla vain Fauxia mukaan =(Morze kirjoitti:Hassua, mun Infinity Jamon kanssa peruuntui myös...Hammerheart kirjoitti:Mä olen näköjään myös tulossa Fauxaamaan, kun Infinity Jussin kanssa peruuntui.
*whistling*
Mä näytän vielä! Ja kaikille! Ihan kaikille!
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
HammerHeart: I believe in you! Ei muuta ku Rocky Training Montage käyntiin.
Voithan sinä ryhtyä HH:lle nyrkkeilysäkiksi :PFiend_ kirjoitti:HammerHeart: I believe in you! Ei muuta ku Rocky Training Montage käyntiin.
- Hammerheart
Ei helkkarissa - mä rikkoisin käteni! Millä mä sitten liikuttelisin nappeja ja heittelisin noppia?Morze kirjoitti:Voithan sinä ryhtyä HH:lle nyrkkeilysäkiksi :PFiend_ kirjoitti:HammerHeart: I believe in you! Ei muuta ku Rocky Training Montage käyntiin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Haha. Pitää keksiä jotain muuta. Lähetään juoksee lumimäkeä ulos ja huutaa Drago nyt ainakin alkuun. Sit etsitään joku lato missä vedät vatsoja jne.Hammerheart kirjoitti:Ei helkkarissa - mä rikkoisin käteni! Millä mä sitten liikuttelisin nappeja ja heittelisin noppia?Morze kirjoitti:Voithan sinä ryhtyä HH:lle nyrkkeilysäkiksi :PFiend_ kirjoitti:HammerHeart: I believe in you! Ei muuta ku Rocky Training Montage käyntiin.
Fiend_ kirjoitti:Haha. Pitää keksiä jotain muuta. Lähetään juoksee lumimäkeä ulos ja huutaa Drago nyt ainakin alkuun. Sit etsitään joku lato missä vedät vatsoja jne.Hammerheart kirjoitti:Ei helkkarissa - mä rikkoisin käteni! Millä mä sitten liikuttelisin nappeja ja heittelisin noppia?Morze kirjoitti:Voithan sinä ryhtyä HH:lle nyrkkeilysäkiksi :PFiend_ kirjoitti:HammerHeart: I believe in you! Ei muuta ku Rocky Training Montage käyntiin.

Tässä teille motivaatio-Dolph!
Iso musta seinä. Enemmän toi Apollolta näyttää.
Dolph on niin iso käsite, että se vaatii oman välilehden.Fiend_ kirjoitti:Iso musta seinä. Enemmän toi Apollolta näyttää.
Napostelisko ketää Malifaux huomenissa? Vai onko kaikilla liian kiire liigapelien kanssa? =P
I see what you did there :PMyyra kirjoitti:Napostelisko ketää Malifaux huomenissa? Vai onko kaikilla liian kiire liigapelien kanssa? =P
Mä pääsen vasta joskus kuuden aikoihin paikalle luultavasti. Siinä ei ihan ehdi enää pelaa. Mutta käymään tuun jos siellä joku pelaa. Ensi sunnuntaina sit Happeen?
Kuudelta ehtii vielä pelaamaan, jos pelaa nopeasti.
No en ottanu tänään figuja mukaan kun kiireessä lähdin. Oliko siellä ketään pelaamassa tänään?Myyra kirjoitti:Kuudelta ehtii vielä pelaamaan, jos pelaa nopeasti.
Ja ketä on tulossa sunnuntaina pelaamaan?
En tiä oliko ketään. Jäin kotia koodaa Pythonia, ku kukaa ei huudellu tääl. Sunnuntaina kyl ajattelin tulla paikalle, jos paska ei o osunu tuulettimeen enne sitä.
Mitäs paskaa sun tuulettimeen on mahdollisesti lentämässä? :D
Mutta jos ei lennä niin sunnuntaina vois pelata.
Mutta jos ei lennä niin sunnuntaina vois pelata.
Mulla pitäs olla dippatyö aika valmis ens viikolla. Tällä hetkellä näyttää etenevän mukavasti, mutta ei näitä koskaan tiedä.