Fabahuhuista ja uutisista keskustelu
- Lord of Carcassonne
Re: Fabahuhuja & uutisia
Bretonnian heroista mitkä nykykirjassa on ovat niin Fay enchantress on kuollut, uhrattiin rituaalissa jotta nagash heräisi, Louen on kuollut altdorfin taistelussa. Green knight tosin osoittautui Gilles le bretoniksi joka on brettien valtaistuimella nyt eli periaatteessa Green knight on kuollut ja kuopattu, kas siinä ne olikin mitä breteillä oli.
Kyllä täs kampanjassa special charactereita on fluffien mukaan kuollut lopullisesti kuin kärpäsiä.
Mutta pudotetaas pommi. Changes to magic in end times...
http://natfka.blogspot.fi/2014/11/chang ... times.html
Kyllä täs kampanjassa special charactereita on fluffien mukaan kuollut lopullisesti kuin kärpäsiä.
Mutta pudotetaas pommi. Changes to magic in end times...
http://natfka.blogspot.fi/2014/11/chang ... times.html
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Tästä tulee niin hauskaa (sarkasmia).
Tosin jos taikuus menee naurettavaksi niin miscast saattaa myös.
Tosin jos taikuus menee naurettavaksi niin miscast saattaa myös.
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
-
Purging Flame
Eikös Eldradin pitänyt olla perpetual ja siten kuolematon?Flogger kirjoitti:En ole niin perillä Faban heeroksista, 40K:n puolella loressa kuolleita hahmoja ovat ainakin Tycho ja Eldrad. Aun'shikin oli jo niin vanha että voi jo hyvin olla timelinessä kuollut. Ainiin ja Celestinekin oli vanhassa WH-kodekissa kuollut, mutta nykyfluffissa kai herätettiin henkiin.Lorindel kirjoitti: Jos Games Workshop taas kääntää takkinsa ja nollaa tälläkin kertaa koko setin, niin alkaa meno äityä jo niin selkärangattomaksi, että en tiedä mitä pitäisi tehdä. Ja mitä tulee haltiasankareiden kuolemaan, niin on se kova paikka fluffipelaajalle, kuollut on kuollut, eikä enää pelikentillä kirmaa. Kyllä yhä jännittää kun miettii mitä tulevat viikot tuovat tullessan ja tulee jännittämään varmasti aina siihen saakka, kunnes olen saanut tuon kolmannen The End Times -kirjan luettua läpi. Toisaalta on hienoa että koko peli on juuri nyt kiinnostavampi kuin kenties koskaan ennen!
En usko että tuo muuttaa radikaalisti kovinkaan montaa armeijaa. Level 4 velhot saa nykyäänkin hyvin suurella todennäköisyydellä niitä loitsuja mitä haluavat. Pikkuvelhoilla on siihen mahdollisuus. Ainakin tää tekee pelistä vähemmän randomia.
4D6 noppaa kuulostaa hurjemmalta kuin mitä se sitten todellisuudessa on. Magian määrä about sekä magia, että dispel noppien määrä kaksinkertaistuu ja tilanne saattaa muuttua vähän casterin eduksi.
Level 1 slaanesh heraldeista tulee tän seurauksena todella vaarallisia tyyppejä. Kakofonia kaikilla heraldeilla kuulostaa joltain ihan sekopäiseltä. Tai sitten miettii ihan perus horroreita, jokainen niistä osaa gaten.
4D6 noppaa kuulostaa hurjemmalta kuin mitä se sitten todellisuudessa on. Magian määrä about sekä magia, että dispel noppien määrä kaksinkertaistuu ja tilanne saattaa muuttua vähän casterin eduksi.
Level 1 slaanesh heraldeista tulee tän seurauksena todella vaarallisia tyyppejä. Kakofonia kaikilla heraldeilla kuulostaa joltain ihan sekopäiseltä. Tai sitten miettii ihan perus horroreita, jokainen niistä osaa gaten.
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game
Banishmentsirkus pyöriikin sitten nätisti ykköslevelin taikureilla :P Ei sillä, 1lvl spämmäystä ajatellen on paljon muitakin loitsuja mitä voi heitellä ja toivoa IF castia. Noh, uskoo ken näkee.
- Hammerheart
Riippuu miten Dispel nopat määräytyvät. Jos ne on ne kaksi huonompaa noppaa, niin kuin voisi olettaa, niin ero kasvaa, eikös?Oskari kirjoitti:4D6 noppaa kuulostaa hurjemmalta kuin mitä se sitten todellisuudessa on. Magian määrä about sekä magia, että dispel noppien määrä kaksinkertaistuu ja tilanne saattaa muuttua vähän casterin eduksi.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Eikai nyt sentään? Jos vaan extrapoloidaan nykyinen systeemi 4d6 maailmaan, toki dispellaaja saa kaksi parasta.Hammerheart kirjoitti:Riippuu miten Dispel nopat määräytyvät. Jos ne on ne kaksi huonompaa noppaa, niin kuin voisi olettaa, niin ero kasvaa, eikös?Oskari kirjoitti:4D6 noppaa kuulostaa hurjemmalta kuin mitä se sitten todellisuudessa on. Magian määrä about sekä magia, että dispel noppien määrä kaksinkertaistuu ja tilanne saattaa muuttua vähän casterin eduksi.
- Hammerheart
Ei kun mitä ihmeen ihmettä mä oikein kelasin? No niin tietty.Dod kirjoitti:Eikai nyt sentään? Jos vaan extrapoloidaan nykyinen systeemi 4d6 maailmaan, toki dispellaaja saa kaksi parasta.Hammerheart kirjoitti:Riippuu miten Dispel nopat määräytyvät. Jos ne on ne kaksi huonompaa noppaa, niin kuin voisi olettaa, niin ero kasvaa, eikös?Oskari kirjoitti:4D6 noppaa kuulostaa hurjemmalta kuin mitä se sitten todellisuudessa on. Magian määrä about sekä magia, että dispel noppien määrä kaksinkertaistuu ja tilanne saattaa muuttua vähän casterin eduksi.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Niin monta kertaa on tehnyt mieli tuoda oma ääneni tähän ketjuun, mutta vähäisen pelaamiseni vuoksi en ole tohtinut ihmetellä ääneen gw:n toimintaa. Nyt kuitenkin on sellainen huhu tuotu ilmoille, että huh huh. Vielä kun tehtäisiin erratointi oikein sääntökirjaan, niin olisi homma sitten virallista. 4d6 magia ja koko loren osaaminen. Huh huh kun on markkinat.
Mie suutuin jo 50% lordeista ja heroista ja ihmettelin miksi Oskari ja kumppanit pitivät siitä. Koko magia pitkän 8th:n aikana on ottanut minua päähän ja olen kieltäytynyt pelaamasta lv4 velhoa vaikka se miten olisi kaikkien pro-pelaajien mielestä pakollinen valinta armeijaan kuin armeijaankin. Lv2:lla pelaaminen on ollut ankeaa ja tämä auttaa ahdinkoani todella paljon, mutta ei tämäkään ole kyllä ratkaisu. Miksei ne voineet antaa mieluummin pelaajan päättää armeijantekovaiheessa mitkä loitsut kukin velho osaa? Vaikka itse dissaankin sitä, että minun pitää ennen peliä päättää mitä lorea käytän, olen pystynyt nielemään sen juuri ja juuri. Kivaahan olisi, että voisin päättää loreni ja taikani pelin depovaiheessa, mutta se nyt on vain liikaa toivottu tämän pelin säännöiltä.
Jos joku jossain joskus tuo minun eteeni hirveän kasan 10:n kokoisia horroreita ja naureskelee heittävänsä 4 kertaa gaten kuudella nopalla, luovutan, desk flippaan ja lopuksi lyön häntä.
Haltialiittoakin dissaan. Siinä ei ole päätä eikä häntää minun mielestäni, että kaikki kolme haltiaa iskisivät oikein urakalla viisaat päänsä yhteen. Kaaoksen yhdistäminen oli kivaa. Diggaan. Toivottavasti kaikki armeijakirjat seuraavassa päivityksessään ovat yksissä kansissa. Samaan syssyyn kun saisi kaaos käävät, niin hyvä olisi.
Ps. Niiden on muuten btw parasta pistää irkku ja miscast erillisiksi. Mie niin kaipaan tuplaykkösille nauramista.
Mie suutuin jo 50% lordeista ja heroista ja ihmettelin miksi Oskari ja kumppanit pitivät siitä. Koko magia pitkän 8th:n aikana on ottanut minua päähän ja olen kieltäytynyt pelaamasta lv4 velhoa vaikka se miten olisi kaikkien pro-pelaajien mielestä pakollinen valinta armeijaan kuin armeijaankin. Lv2:lla pelaaminen on ollut ankeaa ja tämä auttaa ahdinkoani todella paljon, mutta ei tämäkään ole kyllä ratkaisu. Miksei ne voineet antaa mieluummin pelaajan päättää armeijantekovaiheessa mitkä loitsut kukin velho osaa? Vaikka itse dissaankin sitä, että minun pitää ennen peliä päättää mitä lorea käytän, olen pystynyt nielemään sen juuri ja juuri. Kivaahan olisi, että voisin päättää loreni ja taikani pelin depovaiheessa, mutta se nyt on vain liikaa toivottu tämän pelin säännöiltä.
Jos joku jossain joskus tuo minun eteeni hirveän kasan 10:n kokoisia horroreita ja naureskelee heittävänsä 4 kertaa gaten kuudella nopalla, luovutan, desk flippaan ja lopuksi lyön häntä.
Haltialiittoakin dissaan. Siinä ei ole päätä eikä häntää minun mielestäni, että kaikki kolme haltiaa iskisivät oikein urakalla viisaat päänsä yhteen. Kaaoksen yhdistäminen oli kivaa. Diggaan. Toivottavasti kaikki armeijakirjat seuraavassa päivityksessään ovat yksissä kansissa. Samaan syssyyn kun saisi kaaos käävät, niin hyvä olisi.
Ps. Niiden on muuten btw parasta pistää irkku ja miscast erillisiksi. Mie niin kaipaan tuplaykkösille nauramista.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Lord of Carcassonne
Tälläinen löytyi faeitista.
http://2.bp.blogspot.com/-cchJ2Tjoqp8/V ... _large.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-cchJ2Tjoqp8/V ... _large.jpg
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Näyttää tutuille, storm of magic kamaa.
-
Mithrandir
Joo, sieltähän nuo, Fulcrumeitakin voi summonoida ja loitsuja ei voi dispelloida. Storm of Magic peittää koko maailman kun Ulthuanin pyörre sanoi sopimuksensa irti.
Menee homma yhä kauemmaksi turnauspelaamisesta jokaisen End Times -kirjan myötä. ETC -kompit alkaa kummasti taas houkuttamaan vaikka inhosin niitä pääasiassa koko kasiedikan ajan. :D
Menee homma yhä kauemmaksi turnauspelaamisesta jokaisen End Times -kirjan myötä. ETC -kompit alkaa kummasti taas houkuttamaan vaikka inhosin niitä pääasiassa koko kasiedikan ajan. :D
- Meganiikko
^ Niin noh eikös jo tuo "end times" kerro että nyt mennään narrativella ja turneegobblecocksit saa vikistä matkassa tai tarrautuvat ETC'n lippulaivan vanaveteen?
Muutenkin suuntaus on ollut pitkälti siihen suuntaan että Wh ja 40k on enemmän narrative pelejä kuin turnee turnee pelejä: niille markkinoille on tullut paljon paremman turnaussääntösetin omaavia kilpailijoita,
Wh'n tyylistä lähimpänä Kings of War. ETC'n nykykompeista voisi melkein tehdä n. raamatun paksuisen kirjasen.
Muutenkin suuntaus on ollut pitkälti siihen suuntaan että Wh ja 40k on enemmän narrative pelejä kuin turnee turnee pelejä: niille markkinoille on tullut paljon paremman turnaussääntösetin omaavia kilpailijoita,
Wh'n tyylistä lähimpänä Kings of War. ETC'n nykykompeista voisi melkein tehdä n. raamatun paksuisen kirjasen.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim
"Ok, hit me up fam." -Ferrus Manus
-One of the biggest miscommunications during 30th millennium.
Hmm, eikös KoWista juuri nyt pukata ulos uutta edikkaa, syyksi ilmoitettiin että edellinen on turnausympäristössä täysin rikki? :Pwarhamer116 kirjoitti: Muutenkin suuntaus on ollut pitkälti siihen suuntaan että Wh ja 40k on enemmän narrative pelejä kuin turnee turnee pelejä: niille markkinoille on tullut paljon paremman turnaussääntösetin omaavia kilpailijoita,
Wh'n tyylistä lähimpänä Kings of War.
-
niblebitzer
- Chaosboyz Crew
Hellurei kyllä tuolle magicille jos mennään tuohon suuntaan. 9th edikan on parasta olla tulossa ihan kulman takana tasapainottaen spellien ja lorejen välisiä eroja.
Nooh, huhuja ne vielä toistaiseksi vain ovat :)
Nooh, huhuja ne vielä toistaiseksi vain ovat :)
- The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your action.
http://lunatix.epixx.org/
http://lunatix.epixx.org/
Hieman pelon sekaisin tuntein kyllä suhtaudun näihin loitsu juttuihin. Nykyiselläänkin kun pelin voi kääntää täysin tai voittaa kokonaan yhdellä ainoalla onnistuneella massatuholoitsulla. Massatuho loitsuilta kun saisi hieman sitä terävyyttä pois niin tuon magian voisin hyvinkin kuvitella 4D6 systeemillä, nykyisellään ei oikein sytytä. Toisaalta ollaan näitä loitsuja pystytty tähänkin asti välttelemään taktikoimalla ja säästelemällä rullia yms. että ei se välttämättä niin katastrofaalista olis vaikka noppia pari lisää tulisikin.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Lord of Carcassonne
On kai parasta että ite odotan 9 edikan tuloa ja uutta kirjaa breteille ennen kuin palaan faban pariin. katsotaan tilanne silloin. Tää end times hommelin jätän välistä ellei breteille oikeasti tuu jotain.
Saas nähdä mitkä ovat todelliset magic säännöt kun end time khaine on jonkun käsissä.
Saas nähdä mitkä ovat todelliset magic säännöt kun end time khaine on jonkun käsissä.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
-
Mithrandir
Kanavoinnin merkitys magic phasen balanssiin kyllä heikkenee hirveästi tämän myötä. Ne pari tuurikutosta jotka aiemmin saattoivat ratkaista pelin jäävät nyt mitättömiksi, kun nyt pitäisi onnistua kanavoinnissakin 2x niin paljon kuin aiemmin. Pitäisiköhän kokeilla house rulea jossa heitetään kaksi noppaa per velho + taikaesineiden/kykyjen boonukset, jos ei tämmöistä sääntöä tule Khainen kirjassa jo valmiina. Hmm.
Käsittämättömän surullista, että kaikki versiot tuosta The End Times: Khaine -kirjasta menivät loppuun kymmenessä minuutissa. Tulin tässä töistä ja kauhukseni huomasin että näin on käynyt. Olin henkisesti varautunut huomisaamuna päivittelemään Games Workshopin sivuja ennen töihin lähtöä, jos vaikka onnistaisi, mutta oli kyllä täysi yllätys, että kirja tuli ennakkotilattavaksi jo tänään. Olen tällä hetkellä niin vihainen, että tekisi mieli lopettaa koko harrastus. Taidan kirjoittaa palautetta suoraan Games Workshopille. Ei vain ole sanoja. Uskomatonta.
- Meganiikko
Wat?
Ei digital editionia :D
>2014
>ei digital editionia
>>gee wee pls.
Ei digital editionia :D
>2014
>ei digital editionia
>>gee wee pls.
"Ferrus, your beard needs a shave." -Fulgrim