"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Fiend_

Re: Malifaux Slow Grow liiga (Pk-seutu)

Viesti Kirjoittaja Fiend_ »

Nobba kirjoitti:Noh miltäs Malifaux rintamalla näyttää onko yhtää 5.kierroksen pelejä pelattu?
Pelataan Sanaren kanssa sunnuntaina. Ymmärtääkseni Myyrä ja Molja tais pelata omansa jo? Muuten taitaa olla hieman hiljaista pelejen suhteen.

Mites meidän kaikkien suosikki trash talker? Mä otin susta mallia ku mentiin Moljan kanssa pelaa. Se pelas Collodia ja mä Viktorioita, laitoin sille illalla kuvan Pinocchiosta woodchipperissä.

Toimi ku häkä, voitin 7-2!
Something something Dangerzone!
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Yks ainakin.
Fiend_

Meidän pitäisi pikkuhiljaa aloittaa seuraava ja viimeinen kierros. Onko jengi saanut näitä pelejä sovittua vai mikä on tilanne?
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Mä olen sen verran jonon perällä Timon suhteen, että en ole edes kysellyt vielä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Myyra

Kai siltä joku ees on kysellyt?
Fiend_

Hammerheart kirjoitti:Mä olen sen verran jonon perällä Timon suhteen, että en ole edes kysellyt vielä.
Pitäiskö sut sit laittaa vaan suoraan voittajaksi tohon erään koska tosiaan sä oot aika listalla viimeisenä. Vai haluatko uuden vastustajan?
Hammerheart

Fiend_ kirjoitti:
Hammerheart kirjoitti:Mä olen sen verran jonon perällä Timon suhteen, että en ole edes kysellyt vielä.
Pitäiskö sut sit laittaa vaan suoraan voittajaksi tohon erään koska tosiaan sä oot aika listalla viimeisenä. Vai haluatko uuden vastustajan?
No mä olen sen verran korkealla sijoituksissa, että sinällään mielelläni kuitenkin pelaisi jotakuta vastaan, ettei tule epäreilua etua. Mites vaikkapa Molja - eikös se ole aika lähellä meikäläistä pisteissä ja me ei olla matsattu vielä?

Vaikka Tara pelottaakin (toisaalta mua kyllä pelottaa ihan kaikki, että sikäli ei mitään uutta auringon alla. Paitsi Philip ja Nanny. Ne ei pelota. Muuten kuin että jos niille häviäisi, niin sitä häpeän määrää. Seppuku ainoa vaihtoehto).
Viimeksi muokannut Hammerheart, Pe 14.11.2014 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Fiend_

Hammerheart kirjoitti:
Fiend_ kirjoitti:
No mä olen sen verran korkealla sijoituksissa, että sinällään mielelläni kuitenkin pelaisi jotakuta vastaan, ettei tule epäreilua etua. Mites vaikkapa Molja - eikös se ole aika lähellä meikäläistä pisteissä ja me ei olla matsattu vielä?

Vaikka Tara pelottaakin (toisaalta mua kyllä pelottaa ihan kaikki, että sikäli ei mitään uutta auringon alla).
Sehän olisi myös varmaan helpoimmasta päästä järjestää. Joten toki. Voin mäkin sun kanssa mieluusti ottaa revanssin. :)
varhaisdementia

Viesti Kirjoittaja varhaisdementia »

Mä yritin tossa jo huudella, että oon palannu Suomeen (vaikka tässä nyt kaikkea pientä järkkäilyä on ollutkin). Noh, koitan tehdä vielä ponnekaammin:
Voisitteko ystävällisesti ehdottaa päivää ja aikaa, niin järjestän kalenteristani tilaa - tai teen parhaani. Alkaen vaikkapa keskiviikosta etiäpäin.
Hammerheart

varhaisdementia kirjoitti:Mä yritin tossa jo huudella, että oon palannu Suomeen (vaikka tässä nyt kaikkea pientä järkkäilyä on ollutkin). Noh, koitan tehdä vielä ponnekaammin:
Voisitteko ystävällisesti ehdottaa päivää ja aikaa, niin järjestän kalenteristani tilaa - tai teen parhaani. Alkaen vaikkapa keskiviikosta etiäpäin.
Täten siis juhlallisesti ilmoitan halukkuuteni ottelullemme tiistaille, 2.12. klo 16.30. Jospa ne pari muuta vastustasi ehtisivät ennen tuota.

Ja siis meillä oli se 50SS
Standard deployment
Squatter's Rights
A line in the sand, cursed object, assassinate, bodyguard, take prisoner
Fiend_

No mut mä haluan silti revanssin Misaki vs McMourning jossain vaiheessa! :D
Myyra

Kutoskierroksen piti muuten alkaa aikataulun mukaan eilen. Aloitetaanko se ensi sunnuntaina, kun tuota vitoskierrosta ei ole saanut vielä ilmeisesti pelattua kukaan muu kuin minä ja Molja?
Fiend_

Myyra kirjoitti:Kutoskierroksen piti muuten alkaa aikataulun mukaan eilen. Aloitetaanko se ensi sunnuntaina, kun tuota vitoskierrosta ei ole saanut vielä ilmeisesti pelattua kukaan muu kuin minä ja Molja?
Tehdään näin. Moljan vuoro hoitaa paritukset ja schemet / strategia. :) Saas nähä mitä kivaa se meille keksii. :D
varhaisdementia

Viesti Kirjoittaja varhaisdementia »

Täten siis juhlallisesti ilmoitan halukkuuteni ottelullemme tiistaille, 2.12. klo 16.30. Jospa ne pari muuta vastustasi ehtisivät ennen tuota.

Ja siis meillä oli se 50SS
Standard deployment
Squatter's Rights
A line in the sand, cursed object, assassinate, bodyguard, take prisoner
Käy, kiitän aloitteellisuudestasi! ;P
Molja

Viesti Kirjoittaja Molja »

6.kierroksen hommat on arvottu eilen illalla, mutta saan laitettua ne tänne vasta huomenna illalla. Tämä tuskin ketään haittaa. Voin kyl kertoa, etä kaikkia jänniä kortteja tuli nosteltua pakasta, ihan sattumanvaraisesti jopa. :P

Ja mites VH:n kanssa on? onko jokin päivä, jolloin pelaaminen ei sovi? Esmes ensi viikon tiistai 25.11. Porossa?
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Molja

LAST LAP!
elis kuudennen kierroksen paristukset ovat seuraavat:

fiend vs paavi

molja vs GreenOwl2

myyrä vs Nobba

sanare vs hammerheart

varhaisdementia vs moca

Deployment: close

Strategy: reconnoiter

Schemes: a line in the sand, breaktrough, distract, make them suffer, assasinate

Ja muistakaa leikkiä kiltisti. ;)
Viimeksi muokannut Molja, Su 23.11.2014 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Mulla on rastissa kaksi peliä ennen viimeistä kierrosta. VD ja nobba. Tässä on ollu kaikenlaista häslinkiä sekä kotona että töissä niin ei ole ehtiny olla ihan niin aktiivinen. No mutta ainakin VD vastaan olisi tarkoitus ottaa tyttö energian kamppailu ensi sunnuntaina.

Misaki vs. Feing Suihin (vai mikä se nyt olikaan) pyrin vetää kanssa ennen joulukuuta? Misaki vs Misaki matsilla nyt ei ole mitään kiirettä...
Fiend_

Feng.. Suihin? Aika irstas. :P

Miksei kukaan halua pelata mua vastaan? :D
Molja

Huom Huom!

Tuomaristo on muuttanut viimeisen kierroksen parituksia, jotta saataisiin kertapeluulla meille voittaja! Lista on siis päivitetty, ja kukaan ei ole ehtinyt siteeratakaan kyseistä listaustani, niin ei pitäisi olla epäselvää, kuka pelaa ketäkin vastaan.
Fiend_

Molja kirjoitti:Huom Huom!

Tuomaristo on muuttanut viimeisen kierroksen parituksia, jotta saataisiin kertapeluulla meille voittaja! Lista on siis päivitetty, ja kukaan ei ole ehtinyt siteeratakaan kyseistä listaustani, niin ei pitäisi olla epäselvää, kuka pelaa ketäkin vastaan.
Huomattu on! High Council on puhunut.

Sen verran voisi vielä lisätä tähän, että meillä alkaa aika loppumaan tämän liigan kanssa. Joulukuu on tulossa ja ihmiset senkun tulevat kiireisimmiksi, seuraavaa liigaa aletaan suunnittelemaan ja kasailemaan, maalauskilpailu pitäisi järjestää ja tärkeimpänä, finaali tulisi pelata.

Tänään mietittiin järjestäjien kesken sellaista, että ne pelit mitä ei ole pelattu tähän mennessä, eikä ole lähiaikoina järjestettävissä (2 viikkoa aikaa liigan viralliseen loppuun) laitetaan niin, että se kenestä on pelin pelaamattomuus kiinni ottaa siitä nyt itselleen valitettavasti tappion. Näin saada liiga eteenpäin ja maaliin.

Armonaikaa annetaan, jos kahden viikon sisään saa pelaamattomat järjestettyä ja varmuudella pelattua, se on ihan ok. Finaali näyttäisi nyt siltä, että ihmiset ketkä ovat kiinni palkinnossa ovat HammerHeart ja Sanare (hienosti pelattu ukot!), joten tuo nyt on varmasti se tärkein peli pelattavaksi. Me järjestäjät ei palkintoja tosiaan saada mutta jos pelit saadaan pelattua niin saadaanpahan kikkelin mittailukisaan osallistua omalla sijoituksella kuitenkin, tätä ei edes meiltä viedä!

Seuraavasta liigasta huudellaan tässä lähiaikoina kun ollaan saatuu homma kasaan ja formaatti päätettyä. Mahdollisesti tuodaan teille jotain täysin uutta ja ennen näkemätöntä Malifaux rintamalla, mutta tästä päätetään ja ilmoitetaan myöhemmin, kun saadaan asioita selvitettyä tämän osalta. :)

Eipä kai muuta tällä erää. Onnea peleihin! Aika hirveän poolin ja varsinkin deplon tuo Molja meille laittoi! :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”