Pääkaupunkiseudun Malifaux
- NorjanPaavi
Re: Pääkaupunkiseudun Malifaux
Oltiin tiistaina HH kanssa vääntää Infinityä ja sunnuntaina oli VD kanssa tarkoitus vetää 3 vai onko se 4 kierroksen liiga matsi Hapessa. Tyttö energia olisi tarkoitus päästää valloilleen....
Ok. No mut toivottavasti ehditään pelaa sunnuntaina. Ite ainakin oon valmis sunnuntaina pelaa jos vastustaja löytyy.
Something something Dangerzone!
Itsekin voisin hyvin tulla sunnuntaina käymään. Emäntä töissä 12h tuntia, eikä valkoisia seiniä yksin jaksa oikee kattoa.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Voit tietty myös ruveta sisustamaan ja ripustaa niille seinille tauluja.
Loistavaa! Meitä on sit kolme, jos Paavi ja VD pelaa keskenään. Tarvittais yks lisää, että saatais pelit aikaan.Molja kirjoitti:Itsekin voisin hyvin tulla sunnuntaina käymään. Emäntä töissä 12h tuntia, eikä valkoisia seiniä yksin jaksa oikee kattoa.
Pidän kohtuullisen todennäköisenä, että ainakin Pete on paikalla myös.
No sittenhän meillä on. Mahtavaa!Myyra kirjoitti:Pidän kohtuullisen todennäköisenä, että ainakin Pete on paikalla myös.
- NorjanPaavi
Mikä on huomisen aikataulu, koska ois sopiva aloitella pelailua?
Mä ajattelin ilmaantua paikalle yhden aikoihin. Viimeistään kahdelta, mutta veikkaan kyllä, että lähempänä on tota yhtä.
Eiköhän sinne jo kahentoista aikaan pääse jos haluaa. Ite olin ajatellut tulla paikalle ennen yhtä joskus.
Joo, aattelin, että voi olla vaikeaa saada tuo 300$ täyteen. Näyttääpä kyllä kuitenkin siltä, että sinne päästiin heti, kun tein listan mitä haluan noista muovinapeista yksinään.
Mitä kaikkea sä aiot tilaa? :DMyyra kirjoitti:Joo, aattelin, että voi olla vaikeaa saada tuo 300$ täyteen. Näyttääpä kyllä kuitenkin siltä, että sinne päästiin heti, kun tein listan mitä haluan noista muovinapeista yksinään.
Ja monelta porukka on tänään porossa?
Jos mulle viittisit katanakat ottaa kylkeen?Myyra kirjoitti:Joo, aattelin, että voi olla vaikeaa saada tuo 300$ täyteen. Näyttääpä kyllä kuitenkin siltä, että sinne päästiin heti, kun tein listan mitä haluan noista muovinapeista yksinään.
Carver, Nekima, Katanaka Snipat, Translucent Hide&Seek, Smoke Tara, Miss Step, Alt Perdita, Miss Terious, Miss Demeanor. 311$Fiend_ kirjoitti: Mitä kaikkea sä aiot tilaa? :D
Pääsen paikalle melkein koska vaan, jos joku lupaa pelaa mun kanssa. Muussa tapauksessa jään ehkä kotiin tekee töitä.Fiend_ kirjoitti: Ja monelta porukka on tänään porossa?
- Hammerheart
Mä pääsen maistamaan omaa lääkettäni tänään. Olen paikalla n. 16.45.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Okei, mä ajattelin kans tota Translucent Hide & Seekkiä ja Smoke Taraa. Sit tottakai Salvage and logistics! Pakko ostaa t: Poliisimestari. Carver varmaan kans. Sit täytyy harkita jos vähän piglettiä ottais.Myyra kirjoitti:Carver, Nekima, Katanaka Snipat, Translucent Hide&Seek, Smoke Tara, Miss Step, Alt Perdita, Miss Terious, Miss Demeanor. 311$Fiend_ kirjoitti: Mitä kaikkea sä aiot tilaa? :D
Pääsen paikalle melkein koska vaan, jos joku lupaa pelaa mun kanssa. Muussa tapauksessa jään ehkä kotiin tekee töitä.Fiend_ kirjoitti: Ja monelta porukka on tänään porossa?
Mut miten voi Merris maksaa 16 dollaria!?
Ja sori mä en voi tänään pelaa, sovittu peli HH'n kans.
Ahaha, mut niinpä saan minäkin. :DHammerheart kirjoitti:Mä pääsen maistamaan omaa lääkettäni tänään. Olen paikalla n. 16.45.
Onks se liikaa vai liian vähän?Fiend_ kirjoitti: Mut miten voi Merris maksaa 16 dollaria!?
Aika korkealla se vaikuttaisi se hinta olevan.Myyra kirjoitti:Onks se liikaa vai liian vähän?Fiend_ kirjoitti: Mut miten voi Merris maksaa 16 dollaria!?