Tatapen Forebonding WM/H turnaus
-
Sir T0inen
Re: Tatapen Forebonding WM/H turnaus
Ei päädy. Vastustus paikallisilla pelaajilla on liian kova, että voisin vaihtaa tässä vaiheessa steamrolleria.
- GreenMeanie
Sano niille et ne on kaikki nössöi ja et tuun tuhoon ne kaikki ihan 100-0.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
... Vinkuintiaani vai. Tulen jos joku opettaa ja implementoi mun hidden markov model neuroverkko työn.GreenMeanie kirjoitti:Voidaanks me nyt pelaa SR2015 ku ei noit vinkuintiaanei kuitenkaan näytä kiinnostavan ilmottautuu?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Mitä tarttis tehdä ja paljonko maksetaan?Merimetsä kirjoitti:Tulen jos joku opettaa ja implementoi mun hidden markov model neuroverkko työn.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Akatemian projekti ==Ei mitään makseta. Ja jos tämän jälkeen kiinnostaa, niin tarvittis tehdä ihan perus DNA mutaattori homologia mallinnusta varten. Joo, vähän sellaisia on, mutta pitäisi tehdä alusta pitäen. Siirrytään YV:hen jottei koko lanka ole tukossa muita juttuja.Dolmot kirjoitti:Mitä tarttis tehdä ja paljonko maksetaan?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
H-P voi auttaa noissa homojutuissa. Dolmot on varmaan pätevä tossa mihin itse asia liittyy.Merimetsä kirjoitti:Akatemian projekti ==Ei mitään makseta. Ja jos tämän jälkeen kiinnostaa, niin tarvittis tehdä ihan perus DNA mutaattori homologia mallinnusta varten. Joo, vähän sellaisia on, mutta pitäisi tehdä alusta pitäen. Siirrytään YV:hen jottei koko lanka ole tukossa muita juttuja.Dolmot kirjoitti:Mitä tarttis tehdä ja paljonko maksetaan?
Mut pitääkö tää nyt kattoa Sampon ilmoittautumiseksi, kun kerran esteet osallistumiselle saadaan selvitettyä?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Uliuliuli
Tää vinkuintiaani ei kyl pääse, koska perhe.
Tää vinkuintiaani ei kyl pääse, koska perhe.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
- GreenMeanie
Mun juna ois Tambereel muutamaa ennen yhreksää lauantaina, oisko joku tulossa junailutalon kautta tai asuis jossain lähellä et mun mahikset löytää perille nousis ees vähän?
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Jos kukaan autoilija ei ilmottaudu, ni mä voin tulla hakee sut bussiajelulle.
- GreenMeanie
Jackal lupas että tarpeen tullen kiertää autolla hakeen mua mut se ilmeisesti joutuis jonkunverran kiertää ni jos sun on helpompi nappaa mut (tai kertoo mihin mä kävelen) ni mieluummin en joutuis arvaileen bussin lähtösuuntaa tai pysäkkiä mil sit jään.
No jos kävelet rautatieasemalta pari korttelia koskea kohti, ni voin kopata sut ilman et mul tulee mitään lenkkiä. Hypätään siit sit bussiin.
Kuinka vaikeata on lisätä puhelinnumero turnausilmoon? Nähtävästi pirun hankalaa. Ovipuhelimen numero on 046-591 0174
-
Sir T0inen
11 pelaajaa, yksi droppaa, janne täysissä ja ei cryxiä tai cygnaria turnauksessa. TO:lla ei muuta raportoitavaa.
-
Sir T0inen
Turnauksen viralliset tulokset:
1. Janne, 5 voittoa, sossi 12
2. H-P, 4 voittoa, sossi 15
3. Pauli, 3 voittoa, sossi 16
4. Ville, 3 voittoa, sossi 11
5. Arttu, 3 voittoa, sossi 9
6. Juho, 2 voittoa, sossi 14
7. Aleksi, 2 voittoa, sossi 11
8. Pekka, 2 voittoa, sossi 11
9. Lauri, 2 voittoa, sossi 9
10. Juha, 1 voitto, sossi 11
11. Markus, 1 voitto, droppasi lopulta.
voittoja varmasti liikaa, koska ekana päivänä oli bye käytössä. Kiitos pelaajille turnauksesta. Katsellaan keväällä, että mitä kivaa keksitään silloin.
1. Janne, 5 voittoa, sossi 12
2. H-P, 4 voittoa, sossi 15
3. Pauli, 3 voittoa, sossi 16
4. Ville, 3 voittoa, sossi 11
5. Arttu, 3 voittoa, sossi 9
6. Juho, 2 voittoa, sossi 14
7. Aleksi, 2 voittoa, sossi 11
8. Pekka, 2 voittoa, sossi 11
9. Lauri, 2 voittoa, sossi 9
10. Juha, 1 voitto, sossi 11
11. Markus, 1 voitto, droppasi lopulta.
voittoja varmasti liikaa, koska ekana päivänä oli bye käytössä. Kiitos pelaajille turnauksesta. Katsellaan keväällä, että mitä kivaa keksitään silloin.
- GreenMeanie
Kovasti oli kivaa eikä ykskään peli ollu helppo. Kiitokset vastustajille ja erityisesti sekä turnauksen et possumet... jatkopaikan järkkääjille. 4/5 koska söin vaan kerran pitsaa mut tuun kyl uudestaan.
Katoin sen sun ja rikkarin pelin ja voisin joskus lainata doc A tieriä :OGreenMeanie kirjoitti:Kovasti oli kivaa eikä ykskään peli ollu helppo. Kiitokset vastustajille ja erityisesti sekä turnauksen et possumet... jatkopaikan järkkääjille. 4/5 koska söin vaan kerran pitsaa mut tuun kyl uudestaan.