Basen epämääräinen härpäke jota ei oikeen nää on telaketju.... hiekasta näköjään tuli melko tylsän värinen johtuu pitkälti valaistuksesta...
Ja eikun uusiin Projeckteihin -->

Olen joskus johonkin tyyppiin tuota ''laava'' efectiä kokeillut vähän samaan tyyliin kuin tässä ja se ei onnistunut kun aloin laittaan liian ''kirkkaaksi''. toisin sanoen se näytti hyvältä mutta ajattelin juurikin niin että laitan ''vielä yhden kerroksen'' ja se kerros sitten pilasi koko maalauksen....marke kirjoitti:No nyt on hieno! Jos otat S.L.:n vinkistä vaarin voit tietty valkean+keltaisen sekoituksella maalata ohuita "pisteitä" laavan "kulmiin", joka lisää kontrastia aika kivasti - mutta sen kanssa ei kannata mennä överiksi ja toimivuus selviää vain kokeilemalla.
Nappi näyttää nyt jo tosi hyvältä kokonaisuutena, mutta jos tuota haluaa hioa, niin kantsii keskittyä laavan lisäksi metalleihin. Jostain syystä tässä tyylissä toimii noi metallit noinkin, mutta periaatteessa niiden varjoja vois vielä syventää ja varsinkin korostuksia viedä pidemmälle. Pelkkiin washeihin ei kannata luottaa vaikka olen itsekin tehnyt sitä metallien kohdalla paljon kun laiska olen, mutta niihin saa aika helposti lisää näyttävyyttä simppelisti vaan maalamalla niihin enemmän kontrastia. Paikoin sitä hyvin onkin, mutta esim kirveessä voisi olla enemmänkin.
...mut tää oli taas tällaista turhaa "oppikirja" nillitystä. Hieno miniatyyri on hieno, eikä se siitä muutu :)

Oon tuohon käyttäny: balor brown, zamesi desert, flasgitz yellow ja sit agrax earthshade. mut oisin voinu kyllä yrittää vähän paremmin tuon saaha onnistumaan mut menkää nuin =)Dr. Icchan kirjoitti:Keltainen olisi tarvinnut vain erivärisen washin, sepian eikä devlan mudia niin se näyttäisi jo vähän paremmalta. Ruskea ja keltainen saa sen näyttämään banaanilta.