"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusi Mestarien turnaus (13.-14.12.2014)

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Drak
Viesti:

Re: Uusi Mestarien turnaus (13.-14.12.2014)

Viesti Kirjoittaja Drak »

petskules kirjoitti:
Drak kirjoitti:Livestriimijuttu kuullostais kyl tosi siistiltä. Sen pystyyn saamisessa isoin ongelma lienee se, että siihen tarvitsis repiä jostain nettiyhteys, joka on stabiili ja suht nopsa, itse kerhollahan kun ei mitään verkkoyhteyttä ole.

edit: ja tietty kamerakin vissiin tarvitaan.
Kamera löytyy. Onko tabeissa yleensä suht stabiili nettiyhteys?
Just niin vakaa kuin mitä 3G/4G/whatever sitten palveluntarjoajalla kyseiseen paikkaan on. Eli riippuu asioista. Mobiililiittymien uploadnopeuksista ei oo kyl mitään hajua, ja ne on tossa tilanteessa kans ihan realistinen pullonkaula.

edit: Tietty voihan sitä kokeilla etukäteen ja kattoa et tuleeko mitään.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Drak kirjoitti:
petskules kirjoitti:
Drak kirjoitti:Livestriimijuttu kuullostais kyl tosi siistiltä. Sen pystyyn saamisessa isoin ongelma lienee se, että siihen tarvitsis repiä jostain nettiyhteys, joka on stabiili ja suht nopsa, itse kerhollahan kun ei mitään verkkoyhteyttä ole.

edit: ja tietty kamerakin vissiin tarvitaan.
Kamera löytyy. Onko tabeissa yleensä suht stabiili nettiyhteys?
Just niin vakaa kuin mitä 3G/4G/whatever sitten palveluntarjoajalla kyseiseen paikkaan on. Eli riippuu asioista. Mobiililiittymien uploadnopeuksista ei oo kyl mitään hajua, ja ne on tossa tilanteessa kans ihan realistinen pullonkaula.
Mullakin pitäis olla videokamera jossain, mut en oo löytänyt ja ehtinyt vielä testaamaan oman kännyn 3G-yhteydellä. Olen silti varovaisen optimistinen että tää toimis!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Temppu

Viesti Kirjoittaja Temppu »

Mjoop, en oikeen tiiä mahdanko päästä tulemaan, saan varmaan uuden kämpän avaimet 12. niin menee varmaan niissä hommissa toi viikonloppu.
Celebdae

Temppu kirjoitti:Mjoop, en oikeen tiiä mahdanko päästä tulemaan, saan varmaan uuden kämpän avaimet 12. niin menee varmaan niissä hommissa toi viikonloppu.
Ok. Mieti nyt vielä pari päivää jos pääsisit kuitenkin, mutta jos teikäläisestä ei muuta kuulu, niin otetaan varamies tilalle.

Samille sama juttu, ilmoittele pääsystäsi viimeistään tiistaina kiitos. Onneksi innokkaita varamiehiä (Olli, Janne) pitäisi olla, mutta että nämä pääsevät vähän varautumaankin.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Arctico

Viesti Kirjoittaja Arctico »

Celebdae kirjoitti:Samille sama juttu, ilmoittele pääsystäsi viimeistään tiistaina kiitos.
En oo tulos, ole hyvä.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

En pääsekään perjantaina. Jos sen yhen matsin voi sumplii lasuyölle niin muuten oon kyl tulossa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Celebdae

TheEmu kirjoitti:En pääsekään perjantaina. Jos sen yhen matsin voi sumplii lasuyölle niin muuten oon kyl tulossa.
Ilmoittakoon siis tänne se joku, joka haluaa perjantain kans vapaaksi. Mikko, Tero?

Aikataulu tulee olemaan about tällanen:

pe klo xx: 1. kierros (sumplitaan vielä kaikille paras alotusaika)
la klo 10: 2. kierros
la klo 13: 3. kierros
la klo 15.30: 4. kierros
la klo 18: 5. kierros
(la klo 20.30: siirretty 1. kierros)
su klo 10 6. kierros
su klo 13 7. kierros
su klo 15.30: mahdollinen finaali

Mutta joka tapauksessa osallistujajoukko lienee valmis. Teppo ja Sami jäävät veke ja tilalle Olli ja Janne. Aika pk-seutupainotteinen miehitys, mutta sentään pari haastajaa meille tulossa!

Lopulliset säännöt ilmestyvät lähiaikoina. Voitais torstaina kokeilla otteluohjelman arpomisen striimausta klo 21 =)

TheEmu

Oliks se muuten nyt kolme 50p listaa ja maalauspakko? DnC1?

Sain metailtuu just hyvän listaparin mut onneks HP huomautti ett tää tais ollaki kolme listaa. Mitäköhän muuta oon unohtanu..? :)

Saitteks nakitettuu jonkun ottamaan listat vastaan etukäteen, vai palautetaaks vast paikanpääl?

Miks pizzaa?

Regards, Scissors. "
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Juu, mä voin tulla pe. Aikataulu näyttää ihan hyvältä. Käydään lauantaina syömässä kiinalaista.
Rats keep running!
Celebdae

3 listaa, D&C(1) ja kaikki ukot maalattu. Toki itellekin 2 listaa sopisi paremmin, mutta pientä haastetta itse kullekin...

Vapaaehtoista pelaamaan eka kierros Teemun kanssa vasta la-iltana enää huutaa.

Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Mulla ei oo väliä pelaanko perjantaina vai lauantaina. Eli jos kellään muulla ei oo tarvetta lykätä pe peliä, ni voin siirtää saapumiseni lauantaille.

Mikäs sen parempaa ku lauantain viides peli Morvy-mirrorii.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

mulla on tod. näk menoa lauantai-illaksi, joten not me
Aliquando Insanire Iucundum Est
TheEmu

Saaks muute pelaa Calabania kakkoskrokotohtorina? Oletin ett se ois iha ok ja maalasin armeijan teemaan, mut mootissa ainaki oli natsilinja "mee pois proksyttämäst".

Noi ois ainoot krokot circlearmeijassa niin sekoittamisen vaaraa ei hirveesti pitäis olla.

Regards, Scissors. "
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

#teclis2014
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Celebdae

TheEmu kirjoitti:Saaks muute pelaa Calabania kakkoskrokotohtorina? Oletin ett se ois iha ok ja maalasin armeijan teemaan, mut mootissa ainaki oli natsilinja "mee pois proksyttämäst".

Noi ois ainoot krokot circlearmeijassa niin sekoittamisen vaaraa ei hirveesti pitäis olla.
Kaikki poikkeukset sitä pitää sulle järjestää! No ei... tässä tapauksessa antaa mennä vaan, kun sekoittamisesta ei oikeastaan pelkoa ole.

Celebdae

Tähän väliin tän koko höskän striimauksesta. Onnistuin lähettämään ainakin jonkinlaista kuvaa Youtuben ja tän läppärin oman kameran kautta omalla mobiililiittymällä. Sen nopeudesta ei tosin ihan hirveitä takeita ole, mutta luultavasti se kuitenkin toimii. Masiina pelinä on sikäli hyvä, että ihan hirveen nopeaa kuvanpäivitystä tuskin tarvii.

Mut siihen mulla ei kyllä riittänyt skillzit, että miten mä saisin erillisen videokameran kuvan näkymään. Oon kyllä totaalisen pihalla näistä asioista, mutta ehkä joku osais paremmin. Tää läppäri, jolla sain tuon toimimaan on Macbook Air. Miten saan kameran tähän kiinni?

Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Celebdae kirjoitti:Tähän väliin tän koko höskän striimauksesta. Onnistuin lähettämään ainakin jonkinlaista kuvaa Youtuben ja tän läppärin oman kameran kautta omalla mobiililiittymällä. Sen nopeudesta ei tosin ihan hirveitä takeita ole, mutta luultavasti se kuitenkin toimii. Masiina pelinä on sikäli hyvä, että ihan hirveen nopeaa kuvanpäivitystä tuskin tarvii.

Mut siihen mulla ei kyllä riittänyt skillzit, että miten mä saisin erillisen videokameran kuvan näkymään. Oon kyllä totaalisen pihalla näistä asioista, mutta ehkä joku osais paremmin. Tää läppäri, jolla sain tuon toimimaan on Macbook Air. Miten saan kameran tähän kiinni?
Siellä lienee joku HDMI-liittymä, johon sen saa. Mä luulen et toi on se preferoitu yhdyskikkare ainakin mun kamerassa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Drak
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Drak »

MBA:ssa itse asiassa ei ole HDMI-liitäntää, jollain adapterilla sais. En tiiä kameroista mitään, mimmosena laitteena ne yleensä näkyy tietokoneelle ku on yhdistetty?
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

petskules kirjoitti:Siellä lienee joku HDMI-liittymä, johon sen saa. Mä luulen et toi on se preferoitu yhdyskikkare ainakin mun kamerassa.
USB3 pitäisi olla. ref; apple macbook air feature page.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Celebdae

Tosiaan mun oma kamera on sen verta vanha, että se kai tarttisi jonkun möykyn koneen ja kameran väliin. Sitä en sitten tiedä, että toimiiko nuo uudet kamerat jopa yhdellä kaapelilla ilman mitään muuta säätämistä - toivottavasti! Tossa koneessa ei tosiaan ole HDMI-liitäntää, mutta mulla on himassa adapteri. En toki tajunnut ottaa sitä mukaan... Jos jollakulla ois kädenulottuvilla, niin ottakaa kertsille.

Joka tapauksessa tänään illalla peliohjelman arvonta klo 21 vaikka sit tolla koneen kameralla. Seuratkaas muut miten toi toimii vai toimiiko:
https://www.youtube.com/watch?v=SJ1cFEsnHmY

EDIT: osoite vaihdettu
Viimeksi muokannut Celebdae, To 04.12.2014 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”